2018-09-27, 09:17
Medlem
_Strebers avatar
Det bara sprutar ut irriterande reklam, just nu nån bilreklam där en uppenbart curlad metrosexuell Ingrosso-wannabe frågar sin mamma vilken drygselfie som är bäst. KIA tror jag.

Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Ja men var ju det jag menade, att hon är med i den trailern

Ah ... Då är vi ense.
Citera
2018-09-27, 11:11
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Living la vida Loka i skogen för Loka är ju så naturligt.Dom talar dock tyst om att naturligt innefattar allt som finns i naturen som löss (rött färgämne) och bäversekret (arom). Sen att Loka crush jordgubb innehåller lika mycket päron som Loka crush päron (8-9%) 'r en annan lustighet.

Har svårt för den de där kvinnorna i den reklamen, de ser så fruktansvärt dryga och självbelåtna ut!
Citera
2018-09-28, 22:31
Medlem
Nä, nu dj---

Burger King där två tjejer med pixlade ansikten säger: "39 kronor! Det måste typ va olagligt!"

Snälla.
Citera
2018-09-29, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Reklamen för Kry-appen som går på tv just nu.

Det kan inte bara vara jag som tycker det är äckligt att helt plötsligt beskåda en slemmig, darrande och extremt inzoomad tunga mitt på tv-skärmen.

Cringe-nivån slår verkligen helt nya rekord.

Nu är KRY ute med en ännu äckligare version för sin app, nu ser man ett varigt öga istället. Jag kräktes nästan.
Citera
2018-09-29, 17:41
Medlem
K-Rauta, K-Rauta, K-Rauta, K-Rauta, K-Rauta,
K-Rauta, K-Rauta, K-Rauta, K-Rauta, K-Rauta.

Ni vet vilken jag menar, jisses säger jag bara.
Citera
2018-09-30, 02:40
Medlem
Kapten-Booms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Nä, nu dj---

Burger King där två tjejer med pixlade ansikten säger: "39 kronor! Det måste typ va olagligt!"

Snälla.

Varför skulle det vara olagligt att köpa ngt för 39 kr? Vilket inte ens är jättebilligt ändå.
Citera
2018-09-30, 14:09
Medlem
Ravix_04s avatar
Kommer för guds skull inte på vilket företag det är reklam för, men det är 2 personer (en svensk man och en utländsk kvinna med tydlig brytning) som klipps in i olika scenarion. Alltifrån brandkår vid utryckning, byggarbetare etc etc. och dom skriker alltid Vanligt folk! folksamtidigt, bara det att när kvinnan pratar låter det som hon skriker vanlitt fokk.

Har lust att slänga ut tvn, fast måste ändå säga att trots hennes bisarra brytning så är hon på nåt sätt så där alldagligt och vardagligt snygg. Inget som sticker ut och ingen modellsnygg tjej, men som sagt helt ok
Citera
2018-10-01, 13:12
Medlem
_Strebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentKiller
K-Rauta, K-Rauta, K-Rauta, K-Rauta, K-Rauta,
K-Rauta, K-Rauta, K-Rauta, K-Rauta, K-Rauta.

Ni vet vilken jag menar, jisses säger jag bara.

Den hade kunnat göras så mycket bättre, med samma skådespelare och nästan samma upplägg, men utan det tjatiga upprepandet. Funkade säkert bra på pappret, inte lika bra på tv.
Citera
2018-10-02, 08:26
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Den hade kunnat göras så mycket bättre, med samma skådespelare och nästan samma upplägg, men utan det tjatiga upprepandet. Funkade säkert bra på pappret, inte lika bra på tv.

Stör mig på att dom kaklat hela badrummet men det finns inga som helst tillstymmelse av vatten/avlopp. Man brukar gärna bestämma sig vad toa, handfat ect ska vara innan
Citera
2018-10-02, 20:12
Medlem
tempeZZts avatar
Senaste hatobjektet är definitivt Johan Rabaeus som står och skrapar lott i en kassakö. Byter kanal så fort att jag inte ens vet vad det är för lott eller om det ens är Rabaeus.
Citera
2018-10-04, 00:19
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravix_04
Kommer för guds skull inte på vilket företag det är reklam för, men det är 2 personer (en svensk man och en utländsk kvinna med tydlig brytning) som klipps in i olika scenarion. Alltifrån brandkår vid utryckning, byggarbetare etc etc. och dom skriker alltid Vanligt folk! folksamtidigt, bara det att när kvinnan pratar låter det som hon skriker vanlitt fokk.

Har lust att slänga ut tvn, fast måste ändå säga att trots hennes bisarra brytning så är hon på nåt sätt så där alldagligt och vardagligt snygg. Inget som sticker ut och ingen modellsnygg tjej, men som sagt helt ok

Nordax Bank.
Citera
2018-10-06, 21:27
Medlem
paggans avatar
Den där jäkla Gevalia reklamen med låten därmed sjunger ”Hello” hela jäkla tiden. Blir galen.

TUI’s reklam med låten ”Leeeet the sööööönshaaaajn”. Blir tokig 😡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in