2018-09-22, 01:39
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pontiac-Garage
Lokas reklam är mer eller mindre sinnesrubbad. En kostymnisse säger att han "aldrig har varit bra på att dansa", sedan började han dricka Loka...

Jag förstår inte kopplingen mellan mineralvatten och dans, hade det handlat om en champagne hade sakerna varit mer relaterade till varandra. Det hade varit bättre om reklamen relaterade Loka till de situationer drickan passar in i, typ "det är gott att äta en sallad till lunch och dricka Loka till..."

Det sjukaste är att han sedan går ut i skogen och dansar. Sedan skriker han något helt hysterisk om att drickan inte har konserveringsmedel och har färre kcal än läsk.

Vad är det för konstiga muppar som utformar reklamer idag?

Living la vida Loka i skogen för Loka är ju så naturligt.Dom talar dock tyst om att naturligt innefattar allt som finns i naturen som löss (rött färgämne) och bäversekret (arom). Sen att Loka crush jordgubb innehåller lika mycket päron som Loka crush päron (8-9%) 'r en annan lustighet.
Citera
2018-09-22, 19:48
Medlem
bara jag som psykas av den här reklamen. det där filtret som finns i alla tandkrämsreklamer som gör att allt ser airbrushat ut och hur tjejen är som ett femårigt barn

"NÄ det finns plack mellan tänder och tandkött!"

"till en med runt borsthuvud" *pekar på tandborsten*

Citera
2018-09-24, 17:17
Medlem
Andersdamaans avatar
Nu är den där satans "Hannlar do po maaathem? Ja din mamma hannla däh, ja min mamma hannla däh" tillbaka igen!! Så jävla tradig att jag nästan förvandlas till antiafrikan!!
Citera
2018-09-24, 17:50
Medlem
brianmolkos avatar
Fyra dåliga

spellandet
Ja själva visuella är väl lite fint med skyskrapan och grannarna men melodin sen när de vinner låter som Povel Ramel, vilket det nog också är ? typ bapapapapapa i trallig melodi

Resurs bank
Ja de visar en film med några gör olika saker en kille kör cykel med en uppblåsbar barbara (nä en flamingo) en tjej leker yediriddare i VR hjälm och sen det äckliga en tjej dansa balett tar selfie på sig med en tappad tand, äcklig för man kommer ihåg hur jobbigt och äckligt det var när man själ tappade tänder som barn och blodsmak i munnen, kräktes osv.
Dessutom hur besvärligt det var att äta medans den var lös.

Nutella
En sabla klämkäck glad melodi doctors said it nothing wrong with you so get out of bed, its'a brand new day day and you got plenty to do, sen massa plingande och visslande och bapapapapa

Triss ?
Jag tror det är Johan Rabaeus? han står i 70-tals glasögon och 70-tals träningsoverall i orange och hänger i en affär, och låter folk gå före
Citera
2018-09-25, 10:01
Medlem
_Strebers avatar
Reklam eller ej, men Dessertmästarna-teasern där de sjunger den fjantiga sången från Mary Poppins går mig på förbannade nerverna.
Citera
2018-09-25, 10:14
Medlem
mahutma_homos avatar
En reklam som jag tycker är störande:

Ni får gissa vilken det är utifrån illustrationen jag har gjort.

https://imgur.com/a/2quIEKL
Citera
2018-09-25, 10:24
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Nu är den där satans "Hannlar do po maaathem? Ja din mamma hannla däh, ja min mamma hannla däh" tillbaka igen!! Så jävla tradig att jag nästan förvandlas till antiafrikan!!
Haha!

Hatar den där jävla reklamen. Givetvis så ska det dansas negerdans i köket också...
Citera
2018-09-25, 10:57
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Haha!

Hatar den där jävla reklamen. Givetvis så ska det dansas negerdans i köket också...
Ja man kan nästan tro att Mathem har extrapris på människokött!!
Citera
2018-09-25, 14:09
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Reklam eller ej, men Dessertmästarna-teasern där de sjunger den fjantiga sången från Mary Poppins går mig på förbannade nerverna.

Mat-Tina ?
Citera
2018-09-25, 14:12
Medlem
_Strebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Mat-Tina ?

Nej, Hela Sverige Bakar var det visst. Se, så uselt är det så jag inte ens minns vilket program det handlar om.
Citera
2018-09-26, 20:32
Medlem
Andersdamaans avatar
Har en till på hatlistan och då närmare bestämt Trygg Hansas senaste reklamfilm.
En mor talar för sig själv medan hon tittar på sin bäbis och säger "Tänk att han skall bo här nu! Maxaaat!" BLÄÄ!!
Citera
2018-09-26, 20:49
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Nej, Hela Sverige Bakar var det visst. Se, så uselt är det så jag inte ens minns vilket program det handlar om.

Ja men var ju det jag menade, att hon är med i den trailern
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in