Citat:
Ursprungligen postat av
glendale
Herregud , du är en aggressiv typ.
Jag skriver INTE att LW skulle ha exponerat sig på ett promiskuöst vis vid t ex arbete med nya svenskar.
Det är exakt vad du skriver. Att du skriver ordet inte i versaler hjälper inte ett skit.
Grattis, du har precis skrivit att LW skulle ha exponerat sig på ett promiskuöst vis vid t ex arbete med nya svenskar.
Du borde verkligen skämmas.
Du har helt fel.
Jag är ingen aggressiv typ. Du hittar inte aggressiva inlägg från mina tangenter.
Och nej, jag har inte alls skrivit att LW skulle ha exponerat sig på ett promiskuöst vis hur du än väljer att försöka misstolka vad jag skriver.
Jag skäms f ö inte för nånting jag har postat, eftersom jag vid konfrontation irl skulle stå för vartenda ord jag har skrivit i mina >1000 inlägg på Flashback. Nog sagt om det.
OnT: För min del får LW ha legat runt precis hur mycket hon önskat, jag skulle inte ha några moraliska invändningar mot det, men det finns i min bok ett undantag och det handlar om hur hon som pastor i en kristen församling har betett sig. Det här har jag redan tagit upp för månadar sedan, så min ståndpunkt är ingen nyhet.
LW vigde paret SD/HD. Det finns mycket som talar för att LW, efter vigseln, haft en sexuell relation med SD och det innan nån skilsmässa från HD vunnit kraft. Det agerandet, att gå i säng med den man vigt till en annan, är ett synnerligen allvarligt övertramp, sett ur ett kristet-moraliskt perspektiv! Jag säger det inte på ett aggressivt vis. Jag konstaterar bara sakligt vad som gäller för en kristen vigselförrättare.
ERGO: vi kan konstatera att LW inte har varit moraliskt "immaculata", utan hon har betett sig som de allra flesta av oss, dvs LW har begått fel, men inga så allvarliga så att nån, med hänvisning till att hon minsann "syndat" skulle få rätten att döda henne!
För det brottet finns ingen som helst ursäkt eller försvar!
Jag vill se LW:s mördare ställas till ansvar och stå inför rätta och det alldeles oavsett vem det än är.