2018-09-25, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Vet att du väntar på Honans svar. Men jag tror det mest var löst skvaller om LWs manliga vänner. Som jag förstår har 2 pojkvänner presenterats sedan skilsmässan 2011, ML och JH i församlingen. SD har sannolikt målmedvetet lyckats förföra henne under den period de tränade ihop, men jag tror inte det rörde sig om åratal. Kanske 2015-2016? När det blev offentligt iom polisanmälan blev det stor skandal, åtminstone i kyrkan. Jag tror inte att hon hade en kärleksrelation med den snygge och omtänksamme AL (men det kanske kunde ha blivit så med tiden).Däremot trodde tydligen SD (och EGT) att hon hade en relation med Beholder X.

Via PM från en användare har jag fått svar om att AL och LW hade en relation under detta år.
Citera
2018-09-25, 21:53
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Läst ikapp ett dygn och vill bara tillägga:

att SD tagit en selfie med LW i bakgrunden betyder inte att de är ute ensamma.

Sillen vill jag också gärna veta mer om, HD bilade och tältade med honom i somras men EGT säger att de inte är ett par. En nära vän är han dock enligt HD själv. En vanlig geocachare säger EGT, vad det nu innebär i denna brokiga skara...

Nej, med det var de.
Det finns en massa andra foton från den dagen.
De var ute ensamma en hel dag.
De råkade stöta på några andra cachare, varav en var MLG.
Man kan undra vad han tänkte om han då kände till
misshandelsanmälan.
Citera
2018-09-25, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osamaj
Du nämnde tidigare något om att hon hade berättat för dig att hon hade träffat en som hon trodde var "mr right" men som visade sig ha läggning åt något som gjorde att hon backade. Vet du vem det var ? Eller vet du vad denna mans egenskap var?

Nej jag frågade inte, men han var bisexuell så LW backade ur.
Hon tyckte inte det var roligt att de båda gillade män...
Citera
2018-09-25, 22:02
Medlem
Citat:
Vet att du väntar på Honans svar. Men jag tror det mest var löst skvaller om LWs manliga vänner. Som jag förstår har 2 pojkvänner presenterats sedan skilsmässan 2011, ML och JH i församlingen. SD har sannolikt målmedvetet lyckats förföra henne under den period de tränade ihop, men jag tror inte det rörde sig om åratal. Kanske 2015-2016? När det blev offentligt iom polisanmälan blev det stor skandal, åtminstone i kyrkan. Jag tror inte att hon hade en kärleksrelation med den snygge och omtänksamme AL (men det kanske kunde ha blivit så med tiden).Däremot trodde tydligen SD (och EGT) att hon hade en relation med Beholder X.
Har du läst mitt inlägg när LW och ML träffades igen? Läs hans 3:e cache och deras loggtexter.
Tillägg: Där har ni en hängiven geocachare, vart helt plötsligt helt biten av hobbyn, undrar varför....
Senast redigerad av EnGodTanke 2018-09-25 kl. 22:04. Anledning: tillägg
Citera
2018-09-25, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Har du läst mitt inlägg när LW och ML träffades igen? Läs hans 3:e cache och deras loggtexter.
Tillägg: Där har ni en hängiven geocachare, vart helt plötsligt helt biten av hobbyn, undrar varför....

Kan du länka?
Citera
2018-09-25, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Via PM från en användare har jag fått svar om att AL och LW hade en relation under detta år.
Kan du länka? 😜😜😜
Citera
2018-09-25, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brus-nilsson
Kan du länka? 😜😜😜

Hehehe.
PM kom från en av trådens respekterade användare. Tämligen övertygad om att även du skulle gå i god för denne.

Vad jag inte förstår är varför det är så förbannat hemligt att outa de män som hade en relation med LW tiden före hennes död. Är det mer bekvämt att hålla fast vid stollen SD?
Citera
2018-09-25, 22:26
Medlem
Citat:
Hehehe.
PM kom från en av trådens respekterade användare.

Respekterade av vem, är väl frågan?
Citera
2018-09-25, 22:29
Medlem
Citat:
Vet inte vad du baserar det på? Så länge ingen sitter anhållen för mordet på LW anser jag att alla i LWs närhet kan anses vara misstänkta. Ska vi hålla svartsjukemotivet som troligt blir kärlekspartners högintressanta.
På fullt allvar tror du alltså att alla i LWs närhet kan vara MGM..
Du tror inte att utredarna på fyra månader har hunnit med att utesluta de du misstänker. Det här paniska i att försöka hitta någon annan GM börjar ju nå helt oproportionella höjder
Citera
2018-09-25, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Respekterade av vem, är väl frågan?

Du har, vad jag förstått, en god relation till denna användare. Nog sagt om saken.
Citera
2018-09-25, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten
Du tror inte att utredarna på fyra månader har hunnit med att utesluta de du misstänker. Det här paniska i att försöka hitta någon annan GM börjar ju nå helt oproportionella höjder

Jag har ingen panik. Jag övertygad om att gärningsmannen kommer att anhållas och lagföras. Men till skillnad från dig så har jag inte låst mig vid ett namn. Jag behöver inte göra det. Absolut att utredarna uteslutit många i LWs närhet men vi här i tråden vet ju inte vilka, eller hur? Således tillåter jag mig att hålla bra många fler än SD som potentiella kandidater till titeln "misstänkt". Om jag inte missminner mig så har många inlägg i den här tråden avhandlat HD som potentiell mördare. Det är tydligen tillåtet men nåde den som lägger till andra namn på listan.

Att LW hade en kärleksrelation med AL under detta år (således någon gång januari och fram till sin död) är ny information för mig och eftersom ingen tidigare bekräftat detta så anser jag att det är mycket intressant information. Han är den sista som geocachar med LW, dagar före hennes död.
Citera
2018-09-25, 22:49
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten

Ja, SD-sekten är tillbaka med full kraft.
De känns bara mer och mer desperata.
Det sorgliga är att de inte förstår att de inte
hjälper SD ett dugg.
Om det inte vore för dem så skulle jag inte
vara så övertygad om att SD är den skyldige.
Men pga vad jag ser här i tråden så blir
jag bara mer och mer säker.
Man kan undra om det är deras agenda?
Att de bara utger sig för att tro på SD
men egentligen vill misstänkliggöra honom.
I så fall har de lyckats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in