Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
LW var en vän till mig, SD behandlade henne illa, hon drar tillbaka en anmälan därför hon befarar att det ska bli värre. För mig betyder det något
Ja det tycker jag
Konstigt tolkat då hon drar tillbaka en anmälan då hon är rädd att det ska bli värre.
1. Hur vet du att LW har haft ett ganska rikt och bra sexliv, källa tack?
2. Hon har visst varit i närheten av cacher hon loggat även om hon satt kvar i bilen, eller tänker du på någon annan. Jag har talat om hur jag upplevde henne och vad hon sa till mig, det behöver inte vara samma som hon säger till alla.
3. Nej, en agenda kan inte vara att "man blivit brädad". Verkar svårt för flera av er att förstå att man kan vara en VÄN utan andra motiv.
Hur kommer det sig att jag verkar bli målet för er uppmärksamhet, är jag:
1. Misstänkt för mord på LW?
2. Haft en affär med LW och varit otrogen mot min fru i flera år?
3. Använt dokumenterat våld mot LW samt har ett omvittnat dåligt humör?
Nej det är ett dåligt försök av er att försöka rikta uppmärksamheten på annat håll.
Eftersom kaninen vägrar ta avstånd från SD då han använt våld mot LW vill jag fråga EGT och shazz samma sak.
Fördömer ni det faktum att SD använde våld mot LW i bilen?
Fördömer ni SD då han var otrogen mot HD och gick bakom hennes rygg i flera år?
Jag respekterar fullt ut dina värderingar och känslor för LW.
Jag väljer bort övrig polemik, men svarar på bilen, som jag redan svarat tidigare på.
Ja, med det vi vet så verkar det som SD gjorde rätt. Det fick önskad effekt med dom medel han använda och hade rätt att använda.
Att jag personligen troligen själv skulle valt andra alternativ är ointressant.
Det kan lika gärna vara så att hon var hysterisk och slog på SD, varvid han tog tag i henne och ett sätt att bryta hysteri är just med en smärtpunkt så man får fokus på annat.
Finns inga belägg för detta på något sätt och jag tror inte heller att det gick till så.
Och det är just detta som är kärnpunkten, vi vet inte, så varför sitta och älta över detta. Vi kan bara konstatera att det finns en incident och anmälan lades ned.
Skulle man själv vara i en liknande situation kanske man hade valt än kraftigare våld eller metoder.
Att gå runt bilen och dra ut henne som vissa tycker vore rimligare, tror jag skulle orsaka större smärta och blåmärken.
Är det någon som vet varför han vart så desperat att få ut henne ur bilen?
Kan det vara barnen som kommer med tåget och står ensamma på perrongen? Vad skulle ni göra själva i ett sånt läge? Lite självrannsakan tror jag vissa behöver på sina höga moralisk hästar, ni ser inte ned till verkligheten, den är inte så vacker som alla tror, vi alla är människor.