Citat:
Ursprungligen postat av
Appelskrutten123
Då får du inga jobb på flygplats. Tror du det inte är tester och utbildning för att arbeta på en flygplats i Europa?
Citat:
Ursprungligen postat av
Appelskrutten123
Är du läskunnig, detta handlar om tullpersonal och passkontroll inte personer som jobbar med bagage.
Vad är ditt jobb på Arlanda då? Är det flygplatsrelaterat jobb?`
Jag jag är läskunnig, därför klarar jag av att läsa vad du skerv:
"Då får du
inga jobb på flygplats. Tror du det inte är tester och utbildning för att arbeta på en flygplats i Europa?"
Du skriver "inga jobb", vilket syftar på pluralis obestämd form, vilket kan betyda vilket jobb som helst på en flygplats.
Att det arbetar nyanlända "flyktingar" inne på air side med bagagehantering är minst lika illa som om de hade jobbat i t.ex. tullen. Om du tänker efter lite så kommer du kanske själv att förstå varför.
Vad det gäller tester så fuskas det hej vilt med dessa, ofta med deras chefers goda minne, vem vill inte anställa en hantlangare (även om han är inkompetent) till 20% av lönekostnaden...
Jag jobbar i allra högsta grad på flygplatser, och drabbas dagligen av dessa inkompetenta individer som har noll förståelse för säkerhet och risker och även de flesta andra saker som händer runt omkring dem.
Ta bara FOD som exempel, de kan gladeligen se ett A4-ark blåsa iväg från en bagagevagn utan att göra den minsta insats för att få tag i det.
Men jag känner inte att det är lönt att diskutera detta ämne med dig...