Citat:
Ursprungligen postat av
watcher1970
Fanns ju gratis carfax att tillgå. Allt ser bra ut och är bilen i det skick man kan förvänta sig så anser jag också att det är ett klipp.
Importerad som ettåring.
Leta efter rost- Mercedes påstås ha kommit tillrätta med rosten, men jag vet en CLK 2008 som hade rejäla rostskador i bakre hjulhuskanterna och på bakluckan.
Man ser på en av bilderna att det är rost på vänster skärmkant bak.
Citat:
Ursprungligen postat av
peller
Är verkligen 60K billigt pris för en 12år gammal MB som säljs av en skruttfirma där Hassanain Hamid (30år)och Zahraa Asim Abood Al Kazaz (27år)huserar......
Ställer mig dessutom ytterst tveksam till miltalet.....Men men bor du i närheten kan du väl gå dit och kolla själv
Jag satt mest och kollade vad det finns för alternativ till V70 och reagerade på kombination Mercedes, 272hk, 9k mil och 60kkr. Sen verkar som sagt bilar sjunka väldigt snabbt i värde med åren eftersom det är sån hets att ha det senaste.
Samtidigt ser man andra lika gamla Mercor med dubbla milen och klenare motor för liknande pris på blocket.
Att det är en bilfirma som säljer bilen betyder ju också att ägaren bara fått 45-50k för bilen i inbyte.
Citat:
Ursprungligen postat av
godboy
Jag hade valt bort denna bil omgående. F f a p g a det du nämner ovan, men är det så troligt att en stor merca rullat under 1000 mil per år? Tveksamt.
Visst KAN det vara så att detta faktiskt är ett klipp, men det är väl typ en chans på miljonen. Sen så måste man alltid dubbelkolla allt, lita inte på något som står i annonsen eller som säljaren säger, f f a med såna här bilar .
Ja man kan ju undra varför någon köper en så dyr bil om man kör så lite.