2018-09-23, 17:10
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmbamse
Hade hon inte varit så jädra vältränad så hade ingen höjt på ögonbrynen för den klädseln. Och ingen av oss vet hur hon klädde sig dagligen på jobbet egentligen, mest spekulationer baserat på inlägg från en blogg, tycker jag det verkar.

Poser på Facebook, ja hon är nog inte den enda som gör sån't heller... Låt henne...

Som någon annan skrev, varför är det så svårt att diskutera just brottet i denna tråd?

Inga spekulationer, på sin blogg så visade hin fotografier på "dagens arbetskläder". Nu så har hon låst sin blogg så det går inte att länka till den.

Hennes klädsel är nog en del i diskussionen om brottet. Nog fasen kan man debattera lämpligheten att klä sig som hon uppenbarligen gjorde i en skola med elever som är nyanlända män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner.
Det visar ju på hinkvis med uselt omdöme om inte annat.
Citera
2018-09-23, 17:13
Medlem
DURN80s avatar
Men det var då ett jävla tjat om våldtäkt. Hon vart ju för helvete inte påsatt av grabben. Hon vart tafsad på och trängd mot en vägg i ett par minuter. Självklart var det fel, men ni får det ju att låta att han fullbordade samlag med henne. Vilket inte var fallet.
Citera
2018-09-23, 17:13
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Nu är vi där. Skall personer som kommer till Sverige anpassa sig efter hur vi ser på saker och ting eller skall vi börja och anpassa oss efter personer som kommer från andra kulturer med kvinnofientlig syn på kvinnan?
Valet är för mig solklart.

Jo precis, då kan ju du berätta för alla oss idioter hur vi skall få alla dessa män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner att uppträda som normala Svenskar mot våra kvinnor?

Fattar inte du att du kommer med helt omöjliga krav? Det kommer att ta generationer för att få dessa män att överhuvudtaget respektera Svenska kvinnor.
Citera
2018-09-23, 17:17
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
BO är en respekterad lärare och har varit lärare i 15 år. Hon har inte haft några problem innan. Problemet är den statslösa araben från Damaskus. Han har våldtagit BO och sitter nu häktad. Detta hände mitt på dagen så det finns ett och annat vittne.

Jag är fullt medveten om att mannen är häktad på den högre misstankegraden.

Du skriver "ett och annat vittne", vad menar du med det? Finns det folk som såg våldtäkten utan att reagera/avbryta/ringa på hjälp?

Vad är det för jävla vitten som åser en våldtäkt på Fredagen och håller käften tills någon gör en polisanmälan på Måndagen?
Jävla skräpfolk som inte agerade med all kraft redan på Fredagen!
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DURN80
Men det var då ett jävla tjat om våldtäkt. Hon vart ju för helvete inte påsatt av grabben. Hon vart tafsad på och trängd mot en vägg i ett par minuter. Självklart var det fel, men ni får det ju att låta att han fullbordade samlag med henne. Vilket inte var fallet.
30 minuter har media skrivit.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DURN80

Anklagelsen gäller våldtäkt där någon form av penetration utförts.
Citera
2018-09-23, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
Utgår jag från namnet så är MGM arab.
Hazarer har ett eget språk med inslag från persiska och därför brukar många först fly till Iran innan de flyr vidare till Europa då de kan behärska persiskan.

Men som sagt så tror jag att det är en arab då namnet Noor är väldigt vanligt bland araber från Syrien, Palestina, Egypten området.

Japp, han är icke hazar/afghan.

Syrien har en stor del palestinier som bott i Syrien sedan ca två generationer tillbaka, dom får inte syriskt medborgarskap utan ses som statslösa Palestinier med motsvarande uppehållstillstånd i Syrien har i princip samma rättigheter/skyldigheter som syriska medborgare. De talar alltså arabiska och är statslösa .

(Det stod:” statslös. Tolk arabiska” i häktningsframställan som fanns på någon tidigare sida )
Senast redigerad av Siasoss 2018-09-23 kl. 17:46.
Citera
2018-09-23, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Inga spekulationer, på sin blogg så visade hin fotografier på "dagens arbetskläder". Nu så har hon låst sin blogg så det går inte att länka till den.

Hennes klädsel är nog en del i diskussionen om brottet. Nog fasen kan man debattera lämpligheten att klä sig som hon uppenbarligen gjorde i en skola med elever som är nyanlända män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner.
Det visar ju på hinkvis med uselt omdöme om inte annat.
Personligen tycker ju jag att de nyanlända männen med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner är de som har uselt omdöme, jag då, om dessa ska resultera i våldtäkter och taffs. Men det är ju bara jag det...
Citera
2018-09-23, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
Nån som kan berätta mer om GM?
Ryktas om att hans ålder är högre än på passet och någon som är från Nässjö som kan ge oss en djupare bild om personen i fråga?

Detta ska vara hans fb (finns på sidan 48) Kan detta vara hans facebook?

https://www.facebook.com/Noor.Aldeen.2*

* = 8
Citera
2018-09-23, 17:38
Medlem
SweLads avatar
Citat:
MGM har ett gediget brottsregister. Har hotat folk förr och har tidigare betett sig respektlöst mot kvinnor.

Citat:
BO är en respekterad lärare och har varit lärare i 15 år. Hon har inte haft några problem innan. Problemet är den statslösa araben från Damaskus. Han har våldtagit BO och sitter nu häktad. Detta hände mitt på dagen så det finns ett och annat vittne.

Ursäkta men du skriver verkligen som om du känner till mer om detta än vad du kanske vill ge sken av?

Att GM hade tidigare domar har konstaterats i tråden, kan dock inte hitta något om ”betett sig respektlöst mot kvinnor” (även om jag inte betvivlar det).

”Aftonbladet har tidigare skrivit om att den misstänkte mannen är känd av polisen. Då har det handlat om narkotikabrott, olovliga körningar, våldsamt motstånd och urkundsförfalskning.”

Sedan skriver du att BO är en ”respekterad” lärare och har inte haft några problem förr. Respekterad för sitt arbete kanske hon är, men det har aldrig nämnts eller omskrivits någonstans vad jag kunnat se?

Man får liksom känslan att du vet mer än oss andra här, och om så är faller kanske du kan hjälpa till att reda ut en del frågetecken.
Citera
2018-09-23, 18:01
Medlem
Evig.Ingen.Naken.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
När kartan inte överensstämmer med terrängen så är det säkrare att följa terrängen.

Hennes arbetsplats är en skola där nyanlända män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner är elever.
Rent generellt så anser jag att hennes klädsel är olämplig för en lärare, även om alla eleverna vore "kritvita". Men det är min egen uppfattning.
Men klär man sig på hennes sätt bland män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner, då kan man utan tvekan ifrågasätta hennes förmåga att anpassa sig till det Sverige som en stor majoritet röstade fram och återigen röstade för.

Men varför ska hon anpassa sig till "det nya Sverige"? Varför ska hon behöva anpassa sig till "kvinnofientliga klantraditioner"? Varför ska hon anpassa sig till ett islamistiskt synsätt av kvinnan?

Det här är riktigt oroande läsning. Det är väl invandrarnas kvinnofientliga klantraditioner som ska belysas och stoppas. Det är importen av våldtäktsmän som ska stoppas. Straffen ska höjas, rejält. Våldtäkt är ett av dom värsta brotten, i mina ögon, man kan göra mot en annan människa. Och i det "nya Sverige" är det hennes fel. För att hon var för sexig. Snacka om att gå i islamisternas koppel.

Varför står ingen upp för henne? För att hon inte bar huckle, och dolde sin kropp?
Nu kan islamisterna visa på att till och med flashback tycker att hon är slyna pga detta, och därför är lovligt byte att våldta. Helt otroligt! Med er och deras syn på kvinnan, är det inte konstigt att Sverige är ett paradis för våldtäktsmännen.

Den läckta sms-trafiken är i samma anda, hon sms:ade med våldtäktsmannen, alltså får hon skylla sig själv. Ingen här vet vad sms:n innehöll, men hon är en slyna ändå. Skulle bra gärna vilja veta vem som läckt detta, och väldigt gärna hänga ut den fan. Känns väldigt allvarligt detta. Så gör man bara om man har en agenda. En agenda som till stor del bara innehåller skyddandet av invandrade våldtäktsmän.
Citera
2018-09-23, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evig.Ingen.Naken.
Men varför ska hon anpassa sig till "det nya Sverige"? Varför ska hon behöva anpassa sig till "kvinnofientliga klantraditioner"? Varför ska hon anpassa sig till ett islamistiskt synsätt av kvinnan?
.

Därför att Sverige har importerat massvis av människor med de traditionerna.
Därför att annars blir riskerar hon att bli våldtagen!

De anpassar sig inte och svenska folket väljer att fortsätta importen. Vad ska du göra åt saken? Uppmuntra kvinnor att klä sig lätt och sensuellt ibland dessa män bara för att de bör anpassa sig?
Nu gör de inte det och då bör en kvinna vara försiktig.

Som en annan användare redan sagt; Jag har också all rätt att knalla omkring med en djurgårdsflagga mitt ibland aik:s supportrar. Men det är inte särskilt smart så jag undviker det. Det betyder heller inte att jag anser att det är ok för dem att misshandla folk som håller på andra lag .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in