Citat:
Ursprungligen postat av
Utflyttad
När kartan inte överensstämmer med terrängen så är det säkrare att följa terrängen.
Hennes arbetsplats är en skola där nyanlända män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner är elever.
Rent generellt så anser jag att hennes klädsel är olämplig för en lärare, även om alla eleverna vore "kritvita". Men det är min egen uppfattning.
Men klär man sig på hennes sätt bland män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner, då kan man utan tvekan ifrågasätta hennes förmåga att anpassa sig till det Sverige som en stor majoritet röstade fram och återigen röstade för.
Men varför ska hon anpassa sig till "det nya Sverige"? Varför ska hon behöva anpassa sig till "kvinnofientliga klantraditioner"? Varför ska hon anpassa sig till ett islamistiskt synsätt av kvinnan?
Det här är riktigt oroande läsning. Det är väl invandrarnas kvinnofientliga klantraditioner som ska belysas och stoppas. Det är importen av våldtäktsmän som ska stoppas. Straffen ska höjas, rejält. Våldtäkt är ett av dom värsta brotten, i mina ögon, man kan göra mot en annan människa. Och i det "nya Sverige" är det hennes fel. För att hon var för sexig. Snacka om att gå i islamisternas koppel.
Varför står ingen upp för henne? För att hon inte bar huckle, och dolde sin kropp?
Nu kan islamisterna visa på att till och med flashback tycker att hon är slyna pga detta, och därför är lovligt byte att våldta. Helt otroligt! Med er och deras syn på kvinnan, är det inte konstigt att Sverige är ett paradis för våldtäktsmännen.
Den läckta sms-trafiken är i samma anda, hon sms:ade med våldtäktsmannen, alltså får hon skylla sig själv. Ingen här vet vad sms:n innehöll, men hon är en slyna ändå. Skulle bra gärna vilja veta vem som läckt detta, och väldigt gärna hänga ut den fan. Känns väldigt allvarligt detta. Så gör man bara om man har en agenda. En agenda som till stor del bara innehåller skyddandet av invandrade våldtäktsmän.