2018-09-21, 11:28
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a987
Ibland är det svårt att hitta passande trådar, och jag vill INTE svämma över något forum med massa nya trådar.
Och därför undrar jag om jag kan ha en egen tråd på Flashback, där jag får skriva vad jag vill, men där andra användare bara får kommentera det jag skriver i tråden? Alltså ungefär som en blogg. Men jag måste förstås följa Flashbacks regler då.
I vilket forum ska jag i så fall starta en sådan tråd?

Det borde väl Flashback föredra att man "bloggar" här istället för någon annanstans?

Är inte Facebook eller Twitter mer det du söker. Tvivlar starkt på att Flashback skulle acceptera "dagboks trådar" av olika individer. Så vill du ha en "egen tråd" så har du ju Facebook som är till just för detta.
Skälv skyr jag både Facebook och Twitter som pesten, Främst på grund av deras datainsamlande men även för deras usla säkerhet.
Citera
2018-09-22, 20:47
Medlem
Sprutnarkomans avatar
Citat:
Så i följande tråd borde jag alltså kunna diskutera mina åsikter fritt:

"Hur jag ser på allt"

?

Exaaakt. Människor är intresserade av andra människors liv, se bara hur mycket skvallertidningar som säljs. Off topic-regeln blir ett hinder mot det. Det finns trådar om snart varenda kändis och kändisar är mindre intressanta för mig än vilken Flashbackare som helst.

Ni kör med fula knep och kallar det ego-trådar, men det är inte det som det handlar om. Om någon annan hade skapat tråden istället för användaren själv, skulle ni inte ha klagat. Men om Kjell Bergqvist hade skapat tråden om honom själv är det "ego".

Det är ett felaktigt tänk som bygger på avundsjuka och jantelagen.
Citera
2018-09-22, 21:41
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ibland är det svårt att hitta passande trådar, och jag vill INTE svämma över något forum med massa nya trådar. Och därför undrar jag om jag kan ha en egen tråd på Flashback, där jag får skriva vad jag vill, men där andra användare bara får kommentera det jag skriver i tråden? Alltså ungefär som en blogg. Men jag måste förstås följa Flashbacks regler då. I vilket forum ska jag i så fall starta en sådan tråd?

Det borde väl Flashback föredra att man "bloggar" här istället för någon annanstans?

Du kan starta en tråd med namnet a987s egna texter i Litteraturforumet. Lägg in lite grötrim och dylikt så kan du blogga på.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in