Citat:
Ursprungligen postat av
Keldon
Förstår givetvis att peppen uteblir om guldetbär borta.
Jag har varit på tre matcher på Guldfågeln som varit slutsålda. Bara en av dem var dock i närheten av nu gällande publikrekordet vad jag minns. Men frågan är väl snarare hur ordagrant man ska ta begreppet "utsålt". Har andra lag samma situation med situationen utsålt?
Utsålt kan ju variera i antal mycket beroende på avspärrningar etc.
Det kan exempelvis vara utsålt på Gamla mot både er och AIK men det är garanterat fler människor på plats mot er iom att kraven på avspärrningar är avsevärt mindre då.
Sedan är det även en sak med publiksiffror som är irriterande, jag anser att alla lag ska räkna antalet människor på plats likt vi gör ty det är ju den faktiska publiksiffran som är intressant.
Bl.a. Ellos redovisar ju "sålda biljetter" men det är uppenbart att det inte stämmer med antalet på plats.
Citat:
Ursprungligen postat av
snillet_1
Offside verkar komma ut med en skandalartikel kring Mats Gren i helgen... Suck.
Ja, BaraBen, den "återupplivade" bloggen säger det ja. Vad det sedan innebär får vi se på måndag morgon när artikeln är ute.
Citat:
Ursprungligen postat av
MosbiusDesigns
Ja, mer storm kring klubben är precis det vi behöver. Är det Risp/Wulcan-falangen som fått Bjärsmyr att gnälla som ligger bakom? Ryktet gör även gällande att Gren har wheelat och dealat med WM
Tja, är det nåt som delar läktarna idag är det ju Grens vara eller inte vara.
Sedan om det i sig är anledning nog att sparka honom kan ju diskuteras. Och som alltid, vem skulle vilja ta det jobbet med nuvarande förutsättningarna? Det ska ju dessutom vara någon som klarar av alla aspekterna i det.
Jag vill inte se ännu en ikon likt Mild få massa skit för att jobbet som sportchef inte sköts exemplariskt...
Beträffande att Gren snackat med WM är det väl i sig inget konstigt, det är en supportergrupp och han har ju tagit snack med dom grupper som vill nära på. Sedan kan folk tycka vad dom vill om WM men det är ju en av de grupper som ALLTID har folk på plats på matcherna var vi än spelar, när vi än spelar och det är ju också ett stort supporterskap.
Sedan sympatiserar jag inte med våldsdelen men ändå.
Citat:
Ursprungligen postat av
snillet_1
Jag tycker att Gren måste bort. Han delar vår fanskara, han är ogillad av journalister och utskrattad av motståndarsupportrar. Vad är poängen? Han gör ju inget jobb som är helt otroligt direkt.
Att vara utskrattad av motståndarsupportrar är ju inget skäl att kicka någon. Det har mången ledare i många föreningar varit. EJ heller att journalister ogillar honom bör spela in, det handlar ju enbart om att han vägrar avslöja vad som är på väg in till skillnad från under Mild-åren då det läckte värre än en sprucken huvud-vattenledning...