2018-09-21, 19:26
Medlem
Offerviljas avatar
Varför har Ingrid Sionistqvist och alla gamla stormästare från Motgift/SvP slutat retweetat varandra? Jag får för mig att de är osams på något vis. Det är klart att kärleken minskar lite grann när man inte längre befinner sig i samma projekt, men någon gång tycker man väl ändå att den tjocka sionisttanten och den luriga samegubben borde retweeta varandra? Stefan Jacobsson, som tidigare var helt besatt av Sionistqvist, har också han helt plötsligt slutat att älska judarnas drottning.

Det kan omöjligt vara så att Dan Eriksson på riktigt tyckte att Ingrid Carlqvist var bra. Han som är så oerhört smart måste ju direkt ha förstått att den där tanten är totalt dum i skallen. Jag som är mycket dummare än vad han är gjorde ju det direkt. På direkten förstod jag att hon är en narcissistiskt personlighetsstörd fläsksugga som är helt dum i huvudet. Allt det här gör mig nervös, för jag begriper ingenting. Helt tokig blir jag av sådana här konstiga och skumma typer.

Svenskarnas hus är en briljant idé. Vad jag bara inte förstår är varför Dan Eriksson (Skogåsfjäril) inte kan ha duktiga och fina människor i styrelsen istället för knäppisar? Dra in Sionistqvist, Frändebög och andra dårar... Vinnare av det stora töntmästerskapet: Robin Holmgren och Patrik Larsson ("Radio Länsman har betytt jättemycket för mig.")

Pengarna fortsätter att dundra in: Fem lax mer nu än för bara någon dag sedan då Run3 postade sitt inlägg. Ursäkten till mig, och andra nazistiska psykfall, bör Dan Eriksson komma ut med på Det fria Sveriges hemsida snart. Man är väldigt elak om man lurar av människor 180.000 kronor utan att be dem om förlåtelse. Dannemannen är tjock, fin och troligtvis enormt kall i sinnet.
Citera
2018-09-21, 21:24
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Det kan omöjligt vara så att Dan Eriksson på riktigt tyckte att Ingrid Carlqvist var bra. Han som är så oerhört smart måste ju direkt ha förstått att den där tanten är totalt dum i skallen. Jag som är mycket dummare än vad han är gjorde ju det direkt. På direkten förstod jag att hon är en narcissistiskt personlighetsstörd fläsksugga som är helt dum i huvudet. Allt det här gör mig nervös, för jag begriper ingenting. Helt tokig blir jag av sådana här konstiga och skumma typer.

Man är väldigt elak om man lurar av människor 180.000 kronor utan att be dem om förlåtelse. Dannemannen är tjock, fin och troligtvis enormt kall i sinnet.

Blir lite avis, hade varit kul att konna dig på 180 lax och sedan håna dig, jag kan fortfarande håna dig men det är lite trist att inte ha pengar till fin villa än. De flesta "nationella" är efterblivna undermänniskor och det är naturligt och bra att de blir konnade på pengar samt lever miserabla liv överlag.

De tog in I&C för att få in mer pengar bara, de blev sedan rövknullade utan glidmedel (som väntat) och har nu lämnat skiten.
Citera
2018-09-21, 21:29
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Varför har Ingrid Sionistqvist och alla gamla stormästare från Motgift/SvP slutat retweetat varandra? Jag får för mig att de är osams på något vis. Det är klart att kärleken minskar lite grann när man inte längre befinner sig i samma projekt, men någon gång tycker man väl ändå att den tjocka sionisttanten och den luriga samegubben borde retweeta varandra? Stefan Jacobsson, som tidigare var helt besatt av Sionistqvist, har också han helt plötsligt slutat att älska judarnas drottning.

Svenskarnas hus är en briljant idé. Vad jag bara inte förstår är varför Dan Eriksson (Skogåsfjäril) inte kan ha duktiga och fina människor i styrelsen istället för knäppisar? Dra in Sionistqvist, Frändebög och andra dårar... Vinnare av det stora töntmästerskapet: Robin Holmgren och Patrik Larsson ("Radio Länsman har betytt jättemycket för mig.")

Pengarna fortsätter att dundra in: Fem lax mer nu än för bara någon dag sedan då Run3 postade sitt inlägg. Ursäkten till mig, och andra nazistiska psykfall, bör Dan Eriksson komma ut med på Det fria Sveriges hemsida snart. Man är väldigt elak om man lurar av människor 180.000 kronor utan att be dem om förlåtelse. Dannemannen är tjock, fin och troligtvis enormt kall i sinnet.

På vilket sätt är Svenskarnas Hus en briljant idé?
Citera
2018-09-21, 22:37
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
För att vi behöver en lokal som inte avbokas i sista stund när vi anordnar olika föredrag t.ex.
Citera
2018-09-21, 22:48
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praele
För att vi behöver en lokal som inte avbokas i sista stund när vi anordnar olika föredrag t.ex.

Jag förstår ju att ni behöver en lokal, det var mer tänket bakom hur denna lokal aka Svenskarnas Hus skulle införskaffas och drivas jag undrade över. Är så att säga "affärsidén" bakom SH briljant?
Citera
2018-09-21, 22:51
Medlem
praeles avatar
Citat:
Jag förstår ju att ni behöver en lokal, det var mer tänket bakom hur denna lokal aka Svenskarnas Hus skulle införskaffas och drivas jag undrade över. Är så att säga "affärsidén" bakom SH briljant?
Nej.Ut. Ja det är en briljant affärsidé.
Citera
2018-09-21, 22:54
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praele
Nej.Ut. Ja det är en briljant affärsidé.

Vad menas med det fetade?
Citera
2018-09-21, 23:34
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Jag har inte längre någon aning om varför vi ska ha ett eget hus. Allt jag vet är att jag i alla fall inte vill ha något hus tillsammans med AfS-Kiwi och DfS-Celander. Ett riktigt hus med Dan Eriksson och Magnus Söderman hade varit trevligt. Ikväll var jag millimeter ifrån att ringa min mamma. Det fria Sverige, alltså det projektet som den här tråden handlar om, har gjort mig både smal och orolig. Innan Motgift blev psyktokiga var jag fullt normal. Siljansnäs! Det är typ bara benrester kvar av mig.

Du är bra, Dofterna (det har jag ju sagt förr till dig). Om jag minns rätt så har till och med stornazisten baggebo1 kallat dig för rolig. Jag har givit bort 180.000 kronor till Det fria Sverige!

Dan Eriksson och Magnus Söderman är bra personer. Sedan finns det en massa andra svin i Det fria Sverige som inte har ett mänskligt värde och som inte förtjänar att ha en egen internetuppkoppling.

Söt i storstaden Istanbul!

Över 800.000 spänn till Dan Eriksson och Det fria Sverige är feta grejer!
Citera
2018-09-23, 19:16
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Insamlingen har tagit fart det senaste:

* 271 111,67 kr, 2017-12-31.
* 442 259,80 kr, 2018-03-11.
* 475 620,00 kr, 2018-04-07.
* 569 100,00 kr, 2018-06-06.
* 664 122,00 kr, 2018-08-04.
* 813 250,00 kr, 2018-09-20.

Inte långt kvar nu.

832 550,00 KR. Det går fort nu.
Citera
2018-09-23, 21:19
Avslutad
Citat:
Jag har inte längre någon aning om varför vi ska ha ett eget hus. Allt jag vet är att jag i alla fall inte vill ha något hus tillsammans med AfS-Kiwi och DfS-Celander. Ett riktigt hus med Dan Eriksson och Magnus Söderman hade varit trevligt. Ikväll var jag millimeter ifrån att ringa min mamma. Det fria Sverige, alltså det projektet som den här tråden handlar om, har gjort mig både smal och orolig. Innan Motgift blev psyktokiga var jag fullt normal. Siljansnäs! Det är typ bara benrester kvar av mig.

Du är bra, Dofterna (det har jag ju sagt förr till dig). Om jag minns rätt så har till och med stornazisten baggebo1 kallat dig för rolig. Jag har givit bort 180.000 kronor till Det fria Sverige!

Dan Eriksson och Magnus Söderman är bra personer. Sedan finns det en massa andra svin i Det fria Sverige som inte har ett mänskligt värde och som inte förtjänar att ha en egen internetuppkoppling.

Söt i storstaden Istanbul!

Över 800.000 spänn till Dan Eriksson och Det fria Sverige är feta grejer!

Jag tänkte öppna upp ett nationellt gym, där bara svenskar får träna. Behöver 180 000 kr för det, är det något du vill sponsra?

Skämt å sido, var kommer huset finnas som de ska köpa? Kommer du åka dit även om det är typ 50 mil, för att dricka kaffe och gymma med Dan & gänget? Tror visserligen varken Dan eller Magnus gymmar något. Och inte du heller, som verkar lida av anorexia. Men kaffe kanske du dricker? 180 000 kr för att kunna dricka kaffe i en privat fastighet med likasinnade. Värt.

Kommer huset ligga i ett område som är fritt från invandrare? Hur hög är kommunalskatten där? Vilka styr i kommunen?
Citera
2018-09-24, 21:10
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Jag tänkte öppna upp ett nationellt gym, där bara svenskar får träna. Behöver 180 000 kr för det, är det något du vill sponsra?

Skämt å sido, var kommer huset finnas som de ska köpa? Kommer du åka dit även om det är typ 50 mil, för att dricka kaffe och gymma med Dan & gänget? Tror visserligen varken Dan eller Magnus gymmar något. Och inte du heller, som verkar lida av anorexia. Men kaffe kanske du dricker? 180 000 kr för att kunna dricka kaffe i en privat fastighet med likasinnade. Värt.

Kommer huset ligga i ett område som är fritt från invandrare? Hur hög är kommunalskatten där? Vilka styr i kommunen?
Nej, jag kommer aldrig mer att ge bort några pengar till nationella människor. Nordiska motståndsrörelsen är ju väldigt bra, men det går inte riktigt att lita på dem heller. Deras kärlek till Ingrid & Conrad var exakt lika stor som Motgiftsgängets var.

Eftersom det finns så himla få fina och bra människor här i världen så skulle jag nog nästan kunna åka hur långt som helst för att få träffa sådana. Dricka kaffe med Daniel "Ingrid Carlqvist är min bästa kompis" Frändelöv och Kiwi and the Dogboys vill jag dock absolut inte göra. Mupparna som brukar hänga i Radio Svegot-chatten vill jag inte heller träffa.

Var det där jävla horhuset ska ligga vet jag inte.

Så tokigt allting blev, hörrni.

År 2012: Världens bästa radio med de underbara Dan Eriksson, Magnus Söderman och Jonas De Geer!

År 2018: Ett dårhus i Åmål tillsammans med Bajsmannen, White Trash-Kiwi, SD-Gunilla och Thai-Bosse!

Dan Eriksson brukar snacka mycket om att den där idioten Länsman har utvecklats bakåt. Vad fan har han själv gjort då? En samisk grisjävel är vad han är! Det är inte ett dugg konstigt att jag har blivit sjuk i huvudet. Börja samarbeta med Ingrid Sionstqvist och Maria Celander... Fy fan så äckligt och sjukt!
Senast redigerad av Offervilja 2018-09-24 kl. 21:15.
Citera
2018-09-28, 18:09
Medlem
Suecotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vredenseld
PS: Conrad blir bättre och bättre, enda jag stör mig på nu är "Och igen!"^^
Ska börja med en räkning och se hur många gånger han säger det per sändning

Passa på och räkna hur många gånger han säger "ejenklien" och "jallefall". Ingen som lärt sig prata rent säger så. Räkna också hur många gånger han sörplar kaffe rakt in i micken, hur många gånger han uttalar något fel och hur många gånger han bollar över till Dan eller Magnus när han får en fråga. Jag förstår inte hans storhet i vissas ögon, han är bara en arbetsskygg imbecill som får leka lite med de stora barnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in