2018-09-21, 07:06
Medlem
Fick en ny box till Boxer och den är riktigt bra. Boxer TV hub baserad på Android TV. Det finns tv kanaler, stresmingtjänster och appar från Google play som tex Spotify och en massa spel.
Nån som vet vilken handkontroll som går att ansluta till boxen? Jag önskar relativt billiga och enkla kontroller men dugliga förstås.
Citera
2018-09-21, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Fick en ny box till Boxer och den är riktigt bra. Boxer TV hub baserad på Android TV. Det finns tv kanaler, stresmingtjänster och appar från Google play som tex Spotify och en massa spel.
Nån som vet vilken handkontroll som går att ansluta till boxen? Jag önskar relativt billiga och enkla kontroller men dugliga förstås.

Boxen kör ju bluetooth så bör fungera med enheter som ansluter via bluetooth.
Citera
2018-09-21, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lixxor
Boxen kör ju bluetooth så bör fungera med enheter som ansluter via bluetooth.

Jag testade med ps3 kontrollen men det gick inte. Jag vill liksom vara säker innan jag köper.
Citera
2022-01-07, 16:07
Medlem
pli99s avatar
Är det någon som vet om Boxer Hub går att använda om man har fiber från en annan leverantör än Boxer?

Deras hemsida är lite tvetydig, på ett ställe står det att man måste ha ett bredband med minst 25Mbit om man vill se HD-kanaler, men på ett annat ställe står det att den är till för "IP-TV via Boxers fiber".

Så är det någon som kör med Boxer Hub utan att ha Boxer som fiberleverantör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in