Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-11, 23:12
  #49
Medlem
Majavas avatar
Någon som vet var Peters radhus ligger (inspelningsplatsen)? Har letat runt i timmar på google maps...
Citera
2018-09-12, 08:06
  #50
Medlem
Carl Serungs avatar
Måste ha slumrat till lite igår, någon som kan reda ut detta?

Citera
2018-09-12, 08:29
  #51
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Måste ha slumrat till lite igår, någon som kan reda ut detta?


Svar: Ja det gjorde man. Ja det var det. "Alla" på byn visste att det var han som var skyldig (folkets domstol)

Citat:

Svar: Blir ytterligare klurigt i följande avsnitt...
Citera
2018-09-12, 08:32
  #52
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Svar: Blir ytterligare klurigt i följande avsnitt...
Du har alltså ingen teori utan menar att det blir ytterligare klurigt i nästa avsnitt?

Citera
2018-09-12, 13:56
  #53
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Du har alltså ingen teori utan menar att det blir ytterligare klurigt i nästa avsnitt?


Näe, jag förstår inte alls just nu faktiskt. Finns mycket i avsnitt 5 som tyder på att vittnet och Peter har någon kontakt sen tidigare tycker jag, men även en del som talar emot.
Citera
2018-09-12, 13:56
  #54
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Näe, jag förstår inte alls just nu faktiskt. Finns mycket i avsnitt 5 som tyder på att vittnet och Peter har någon kontakt sen tidigare tycker jag, men även en del som talar emot.
Aha, på så vis.
Citera
2018-09-12, 15:53
  #55
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Näe, jag förstår inte alls just nu faktiskt. Finns mycket i avsnitt 5 som tyder på att vittnet och Peter har någon kontakt sen tidigare tycker jag, men även en del som talar emot.

Citera
2018-09-14, 12:32
  #56
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller


Ingen som vet inspelningsplatsen för radhuset?
Citera
2018-09-15, 07:55
  #57
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Ingen som vet inspelningsplatsen för radhuset?

Svarar mig själv: Strömkarlsvägen i Alvik. Nu kan jag sova på natten igen
Citera
2018-09-18, 23:18
  #58
Medlem
Skidlifts avatar
Hade förväntat mig någe bättre, allt blir så utdraget o tråkigt så man glömmer bort vem som är vem. Den överdrivna dramatiska musiken förstår jag ingenting av.
Citera
2018-09-20, 19:46
  #59
Avstängd
Någon mer än jag som tycker att Gustafsson ser mer sur ut än vad som behövs hela tiden?
Citera
2018-09-20, 22:07
  #60
Medlem
simba_rocks avatar
Tycker nog detta är en av de sämre serierna jag sett i mitt liv och då har jag sett många. Beskrivningen av poliser är att dom gör ingenting. Absolut ingenting och det kan inte vara rättvist. Intriger o wt människor som poliser. Tycker den e riktigt dålig. Förstår inte varför jag ser detta !!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback