2018-09-20, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 80kgProtein
Unga lärare med Snapchat och instagram, kommer inte funka bra i skolrelation, nästa generationer kommer vara knullfest.

Hittade en annan lärare som verkar arbeta på samma gymnasium. Tittar man på kommentarerna under hennes bilder på Facebook är det i princip bara från elever som skriver massa "Asså du se mycket snygg", "Snygg", "jätte fint" m.m.
Citera
2018-09-20, 18:01
Medlem
Sockerpappans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menusch
Men tror du på det här själv? Att dom aldrig i sitt hemland sett en kvinna lättklädd eller naken?

Du verkar inte veta hur det fungerar i afghanistan.

Du ser ingen kvinna som inte är din egen familj, lättklädd.

Och du är aldrig ensam, med en sådan kvinna.
Citera
2018-09-20, 18:02
Medlem
Undrar om hon är glad över graden av uppmärksamhet hon fått nu.
Citera
2018-09-20, 18:02
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerpappan
Du verkar inte veta hur det fungerar i afghanistan.

Du ser ingen kvinna som inte är din egen familj, lättklädd.

Och du är aldrig ensam, med en sådan kvinna.
Ska detta på något som helst sätt ursäkta det inträffade?? Rätta mig gärna om jag har fel!
Citera
2018-09-20, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
http://www.abeforum.com/showthread.php?42695-I-love-my-body-and-my-body-loves-me!&highlight=candelonia

Säga vad man vill men nån jantelag verkar hon inte lida av.

från din länk:
"Just thinking about this thread and this good-feeling focus feels so exciting to me! I love knowing about Law of attraction and I adore knowing about the teachings of Abraham Hicks! "

Hon lider av NEW AGE syndromet Law Of Atraction, Det är därför hon uppför sig så konstigt.
Hon tror att hennes verklighet formas av hennes tankar det är därför hon har en sådan positiv attityd till allt.
Tyvärr så är denna lära direkt från Satan.
Hoppas hon repar sig, vad hon behöver är Jesus.
Citera
2018-09-20, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Att det är ett faktum att hon blivit våldtagen är också spekulationer. Avvakta dom.

Jag avvaktar den medan de flesta i denna tråd redan är överens om att BO inte har blivit våldtagen baserat på hennes klädsel och hur hon verkar vara som person. Som vanligt tar man våldtäksmännens parti, trots att falska anmälningar inte ens utgör 1% av alla våldtäktsanmälningar.
Citera
2018-09-20, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av with3r
Stämmer det att det på GM:s Facebookprofil står att han gick ut gymnasium (eller motsvarande) 2010 eller 2011 i Syrien? Någon som har en länk till profilen?

Edit: Hittade länken (https://m.facebook.com/Noor.Aldeen.28)
Såg du videon på hans FB ?
Citera
2018-09-20, 18:07
Medlem
Zneds avatar
Jag är visserligen man, men om jag hade blivit våldtagen på min arbetsplats så inte fan hade jag gått dit något mer. Hon har enligt tidningarna återinträtt i tjänst och mår "efter omständigheterna bra"?

Nunnan som blev våldtagen av en buse: "Bää nu måste jag tala om för abedissan att jag har blivit våldtagen två gånger."
"TVÅ gånger säger busen?"
"Ja, om busen kan så."
Senast redigerad av Zned 2018-09-20 kl. 18:12.
Citera
2018-09-20, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Världen kretsar inte kring dig och vad du tycker. Uppenbarligen finns det män som vill ha ett förhållande med henne då hon verkar gift och ha barn.

Vilket tydligt visar att du sätter skulden på kvinnan istället för att gå till roten med problemet, kvinnosynen hos vissa grupper.

Det var du själv som frågade hur "vi" skulle reagera, saftskalle.

Jag skulle skulle gärna "gå till roten" med problemet, men det är tyvärr förbjudet att skjuta MENA.
Citera
2018-09-20, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
Först och främst stämmer det inte att det flesta våldtäkter ens sker av bekant längre, det är en gammal sanning som inte längre gäller, kolla på brå's sida.

Hur vet du det? Det är ett stort mörkertal över hur många sexuella övergrepp som sker i nära relation. Läs BRÅ:s rapport själv istället för att leka expert där man resonerar om detta.

Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
Till sakfrågan, det är klart att hon kan ha blivit våldtagen. Men om hon haft en relation och/eller flirtat med MGM, så är det klart att det förändrar sannolikheten för olika händelseförlopp. På vilket sätt och hur, kan man ju bara i detta nu spekulera om. Men att det på något sätt ändrar förutsättningarna är väl ändå klart.

Återigen, ett klassiskt argumentationsfel när du försöker påskina att det skulle spela roll att de tidigare flirtat/haft en relation. Att hon givit samtycke en gång betyder inte att detta samtycke måste gälla hela tiden. Du och många andra har missförstått vad samtycke innebär. Hennes vittnesmål beskriver en situation där GM har gjort ett övertramp vad gäller samtycke då han har tagit sig friheten som långt överskrider vad BO har funnit är lämpligt.

Att GM har en annan kulturell bakgrund och att han på det sättet inte uppfattat "signaler", eller ens förstår sig på vad samtycke innebär har ingen som helst bäring i detta fallet då Sverige är ett land som både kulturellt och numera rättsligt kräver samtycke.
Senast redigerad av Assdefender 2018-09-20 kl. 18:12.
Citera
2018-09-20, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evilius
Jag har funderat på det. Nu ska de visa rövhålet istället och täcka pattarna De står och äter Big Mac framför svältande baaarn. "Oj nu blev jag visst våldtagen igen". Svenskorna kan dra åt h-e och ta med er värdegrunden.
Det är bara en liten grupp batikhäxor eller blivande batikhäxor. Dra inte alla över en kam.
Citera
2018-09-20, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Servant
från din länk:
"Just thinking about this thread and this good-feeling focus feels so exciting to me! I love knowing about Law of attraction and I adore knowing about the teachings of Abraham Hicks! "

Hon lider av NEW AGE syndromet Law Of Atraction, Det är därför hon uppför sig så konstigt.
Hon tror att hennes verklighet formas av hennes tankar det är därför hon har en sådan positiv attityd till allt.
Tyvärr så är denna lära direkt från Satan.
Hoppas hon repar sig, vad hon behöver är Jesus.

Detta är från 2016 väldigt populärt då för tiden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in