2018-09-20, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Hennes klädsel och agerande i sociala medier kan ge oss en bild av vilken typ av kvinna vi har att göra med.

Citat:
Att någon tycker att hon förtjänar att bli våldtagen på grund av enbart klädseln är något du intalat dig själv eftersom du har en skruv lös.

Vem försöker du lura?
Citera
2018-09-20, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
På vilket sätt inser man att hon inte har blivit våldtagen? Är det fritt fram för män att ta för sig bara för att en kvinna klär sig på ett visst sätt?

Har någon påstått det?
Citera
2018-09-20, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
På vilket sätt inser man att hon inte har blivit våldtagen? Är det fritt fram för män att ta för sig bara för att en kvinna klär sig på ett visst sätt?

Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Så sexuellt bejakande kvinnor kan inte bli våldtagna?

Hon har skrivit in princip sex noveller om den grabben som påstår har våldtagit henne, samt skickat bildar till honom. Och sen ska vi inte glömma omständigheterna heller. Vem fan blir våldtagen under skoltid? Dem blev visst catchade när araben tryckte kuken i mellan skinkorna på henne.

Inget nytt fenomen att kvinnliga lärare knullar studenter, bara googla det. Oftast gifta är dem också.
Senast redigerad av Confusedsoul 2018-09-20 kl. 17:36.
Citera
2018-09-20, 17:34
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Confusedsoul
Hon har skrivit in princip sex noveller om den grabben som påstår har våldtagit henne, samt skickat bildar till honom.

Källa?
Citera
2018-09-20, 17:35
Medlem
Citat:
Har någon påstått det?

DU påstår ju det indirekt i ditt förra inlägg.

"Hennes klädsel och agerande i sociala medier kan ge oss en bild av vilken typ av kvinna vi har att göra med"
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Jag tycker den här bilden förklarar ganska mycket om hur självfixerad och ”attention whore” hon var/är. Jag blir alltmer säker på att kvinnnan har varit väldigt nära sina elever (vilket inte behöver vara dåligt), men vi vet ju hur afghaner är och trodde då det var fritt fram att tafsa.

Bild: https://minfil.com/afabKfh9b9/69CC787F-883F-4BA3-B368-38EAFED28B71_png

Vilken otroligt sorglig bild! Hur hon vänder ryggen åt sin lilla dotter och putar med rumpan för att göra en sexig selfie ... och bildtexten ovanpå det.
Citera
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Hon har skrivit in princip sex noveller om den grabben som påstår har våldtagit henne, samt skickat bildar till honom.

Vart kan man läsa om dessa noveller och hur vet du att de är om honom?
Citera
2018-09-20, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v.giroux
Någon som hann screenshotta hennes blogg innan den blev privat? Bilder på BO? Eftersom alla pratar om hennes klädsel och att hon utstrålar kåthet..?

Ja hon lade upp mycket bilder på sin kropp på en sensuellt sätt. Hon skriver att hennes personliga tränare frågade henne om hon ville stå modell och att detta alltid har varit hennes stora dröm. Så därav bilderna. Hon bodde med en partner (ursprungligen från asien) med jobb, och sina 2 barn. Så jag tror att den ensamkommande har våldtagit henne, vilket är hemskt. Hennes blog är nere nu men bilder på henne samt gärningsmannen finns i tråden skulle jag tro.
Citera
2018-09-20, 17:39
Medlem
80kgProteins avatar
Unga lärare med Snapchat och instagram, kommer inte funka bra i skolrelation, nästa generationer kommer vara knullfest.
Citera
2018-09-20, 17:39
Medlem
Citat:

Vet du något vi andra inte vet? Och även om båda hade nån slags romans, sexuell relation eller liknande, hur förtar det från det faktum att hon har blivit våldtagen? Kan kvinnor inte bli våldtagna av män de tidigare gett sitt samtycke till? Statistiskt sett våldtas de flesta kvinnor i nära relationer, vilket ju tyder på att ett tidigare givet samtycke inte betyder att en kvinna inte kan våldtas.

Jag har nu försökt sätta mig in i era argument men förstår fortfarande inte vad hennes klädsel, hennes eventuella affär med GM (som dessutom endast är spekulationer) eller hennes tidigare bakgrund har att göra med det faktum att hon har blivit våldtagen.
Senast redigerad av Assdefender 2018-09-20 kl. 17:44.
Citera
2018-09-20, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Men hur ska de nyanlända hormonstinna afghanerna som aldrig ens sett sin egen mor utan burka, kunna fokusera på svarta tavlan när hon står såhär
https://joypassiondesire.com/2018/06/11/finally-a-cloudy-day-with-a-chance-of-rain/
Lite medlidande borde hon ju ändå ha.
Eller skulle du frossa bigmac framför en som spyr av sin cellgift

Men tror du på det här själv? Att dom aldrig i sitt hemland sett en kvinna lättklädd eller naken?
Citera
2018-09-20, 17:42
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Visst kan det vara så att han ljuger på om sin examen istället för att ljuga om sin ålder. Det vet man aldrig, men att "byn" Damaskus hade färre än 2500 invånare 2004 betvivlar jag lite smått.

I #675 pudlar jag. Det sker inte ofta....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in