2018-09-20, 15:32
Medlem
-DaRude-s avatar
Mycket skriverier om tjejen.
Men vad vet vi om den misstänkte våldtäktsmannen?

Arab vill jag minnas, statslös. Vad mer?
Citera
2018-09-20, 15:32
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjaswesniper
Skriker fjortis om den där kvinnan, någon sa lärare, jag hade gissat strippa.

Fula ungar också.
Äh, vafan. Fjortis, möjligtvis. Men dra inte in ungarna.
Citera
2018-09-20, 15:33
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Jag tycker den här bilden förklarar ganska mycket om hur självfixerad och ”attention whore” hon var/är. Jag blir alltmer säker på att kvinnnan har varit väldigt nära sina elever (vilket inte behöver vara dåligt), men vi vet ju hur afghaner är och trodde då det var fritt fram att tafsa.

Bild: https://minfil.com/afabKfh9b9/69CC787F-883F-4BA3-B368-38EAFED28B71_png

Hon nickar candelonia på abeforum. Där finns inte sådana bilder. Hon var lite överviktig och nu när hon är smal har hon säkert fått en bättre självkänsla. Kul för henne!
Citera
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Mycket skriverier om tjejen.
Men vad vet vi om den misstänkte våldtäktsmannen?

Arab vill jag minnas, statslös. Vad mer?
Inte mycket. En fifflare är allt vi vet. Hans examen och ålder går inte ihop, vad jag har förstått.
Citera
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Verkar vara lite syntax-error på flashback i fall som dessa. Flashbackarna vet inte vilken tolkning man ska göra av händelsen när man vid ena sidan har en narcissistisk medelålderskvinna som har ett behov av uppmärksamhet via sexualisering trotts barn och man, och har lite kontakter med män utanför förhållandet.

Vid andra sidan så har vi en nykomling MENA "barn" med allt som kulturen, religionen och könet har att tillägga till det nya samhället. En person som knappt hunnit sätta sin fot i landet innan han fyller brottsregistret och skiter i att engagera sig i språket.

Vem ska man hata mest? Vem ska man misstänka. Spänningen stiger och det verkar helt klart vara en klar splittring i forumet
Jag får känslan av att hela fallet bara är ett påhitt av aftonbladet, för att se hur det hela tas emot. Själva ämnet att en MENA-elev våldtar en lärare och den provokativa bloggen är bara too much. Flashback flippar nästan ur i den här tråden.

Ingen häktning ännu?
Citera
2018-09-20, 15:34
Medlem
madmwazels avatar
Hade en tab öppen med bloggen, så jag kom åt några av de senaste bilderna:
https://imgur.com/a/NpuFC2A
Citera
2018-09-20, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Verkar vara lite syntax-error på flashback i fall som dessa. Flashbackarna vet inte vilken tolkning man ska göra av händelsen när man vid ena sidan har en narcissistisk medelålderskvinna som har ett behov av uppmärksamhet via sexualisering trotts barn och man, och har lite kontakter med män utanför förhållandet.

Vid andra sidan så har vi en nykomling MENA "barn" med allt som kulturen, religionen och könet har att tillägga till det nya samhället. En person som knappt hunnit sätta sin fot i landet innan han fyller brottsregistret och skiter i att engagera sig i språket.

Vem ska man hata mest? Vem ska man misstänka. Spänningen stiger och det verkar helt klart vara en klar splittring i forumet

Men är hon 34 år är hon inte meddelålders, hon är fortfarande ungdom, som jag ser det. På 1950-talet var man kanske mer som en skurkärring vid 34 år men nu är dom tjejer, tjejer och åter tjejer....
Citera
2018-09-20, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Hans feja

https://www.facebook.com/hototte?timeline_context_item_type=intro_card_rela tionship&timeline_context_item_source=100002892259 194

Från hans FB kan ni nå hennes. Ett tips om ni är intresserade.
Citera
2018-09-20, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OkandMe
Håller med dig dock tar hon en selfie i skolkorridoren med cleavage och kortkort kjol och skriver todays outfit på sin blog

Men och?!
Som skrivits redan, hon tar en bild, uppifrån, visar urringning och har dragit upp kjolen.
Kanske det är i personalrummets korridor? Vet du? Jag har ingen aning.
Citera
2018-09-20, 15:36
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hon nickar candelonia på abeforum. Där finns inte sådana bilder. Hon var lite överviktig och nu när hon är smal har hon säkert fått en bättre självkänsla. Kul för henne!
Hon var ju gravid då!
Citera
2018-09-20, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rake1234
Från hans FB kan ni nå hennes. Ett tips om ni är intresserade.

jag hittade hans på hennes
Citera
2018-09-20, 15:37
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
Men...det är svårt.Själv har jag alltid hållit en diskret stil,med distans. För det har jag fått pris av eleverna som bästa lärare. Trots det blev jag vid 50 års ålder, med massiv akademisk meritlista, tillsagd av en chef att jag borde klä mig mer "kvinnligt", dvs sexigt. Det blir visst aldrig rätt hur man än vänder sig, det visar väl den här tråden.

Märkligt. Hur löd chefens motivering?

Förresten, du som vet, vad är skillnaden på "skolchef" (som uttalat sig i detta fall) och rektor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in