2018-09-20, 13:18
Medlem
Vi hade ju redan gruppvåldtäkter, nu kommer skolvåldtäkter i allt större utsträckning att bli ett begrepp.
MP,S och C har ju banat väg för detta, inte minst genom sin gymnasieamnesti.
Citera
2018-09-20, 13:19
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Tack där var den. Men 40 minuter är väldigt väldigt långt tid för att kunna hända ofrivilligt i en folktätt skola.
Precis, men säg att de snackade/småtjafsade en stund och att hon trodde hon skulle kunna klara ut situationen.

Har sett bilderna från hennes blogg, och hon verkar gilla att sexa till sig när hon väljer ”arbetskläder” och sen exponera det för sina läsare. Lite fel prioritering, kan jag tycka. Hon är där för att utbilda, och inte för att gå på cat-walken.
Gillar hon att få killarna att dregla över henne?!?
Citera
2018-09-20, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Eller så frågar du dig själv varför svenska män kan behärska sig men inte turkungar... eftersom att du nu finner det rimligt att dessa berikare inte kan hålla ordning på sina lustar när de ser en sexuellt utmanande kvinna.

Spelar ingen roll vad jag tycker är rimligt. Fakta är att män från vissa kulturer är väldigt överrepresenterade i sexualbrott. Det är då väldigt oansvarigt att försvara när svenska kvinnor ”leker med elden”? Tycker du själv det hade varit smart av din dotter att bete sig väldigt slampigt och hänga mycket med nyanlända invandrarmän? Eller är man islamist om man inte tycker det är smart?
Citera
2018-09-20, 13:20
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Precis, men säg att de snackade/småtjafsade en stund och att hon trodde hon skulle kunna klara ut situationen.

Har sett bilderna från hennes blogg, och hon verkar gilla att sexa till sig när hon väljer ”arbetskläder” och sen exponera det för sina läsare. Lite fel prioritering, kan jag tycka. Hon är där för att utbilda, och inte för att gå på cat-walken.
Gillar hon att få killarna att dregla över henne?!?

Ja exakt jag kikade också igenom hennes blogg och jag kan sätta hela min månadslön på att denna tjej har flörtat med denna arab och det hela urarta alternativt dom har haft ett förhållande.
Citera
2018-09-20, 13:23
Medlem
Jepp, hon är alltså speciallärare för elever med språk-, läs- och skrivsvårigheter:

https://www.linkedin.com/in/ann-christin-sv%C3%A4rd-074878136
Citera
2018-09-20, 13:23
Medlem
fresh-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise

Själv så anser jag att kommer man som flykting till Sverige och begår våldtäkt på en svensk flicka så har man inte bara lurat oss, utnyttjat vår gästvänlighet, givmildhet, förrått vårt förtroende, och skändat en oskyldig skandinav på bekostnad av våran tillit, ja då är det endast ett enda straff som borde gälla: Rista blodörn.

Gäller detta bara svenska flickor?
Citera
2018-09-20, 13:25
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/ngxXmx/lararen-skrev-pa-natet-om-misstankta-valdtakten

"Läraren som ska ha våldtagits av en elev i 20-årsåldern skrev efteråt på nätet om det som hänt:

”Du lyssnade inte på mitt nej, du brydde dig inte om att min kropp var livrädd, du brydde dig inte om att du skadade mig för att du själv skulle kunna bli tillfredställd” "
Citera
2018-09-20, 13:26
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Ja exakt jag kikade också igenom hennes blogg och jag kan sätta hela min månadslön på att denna tjej har flörtat med denna arab och det hela urarta alternativt dom har haft ett förhållande.
Eller att hon är första klassens bimbo som inte fattar vad hon söker bekräftelse på, och i vilket sammanhang.

Oavsett vad så måste det bli syntax error på vissa håll; antirasism kontra en kvinnas rätt att i alla situationer klä och bete sig hursomhelst...
Citera
2018-09-20, 13:27
Medlem
HectorDaiquiris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUBG2018
Håller med dig, jag menade enbart att man ska klä sig lite professionell som grundskola lärare, här handlar det om en svensk kultur och norm som jag gärna vill gynna.

Sedan att babbarna uppfostras med heltäckande kvinnor mm och inte kan anpassa sig ska ut!

Jo, jag fattar och jag tycker också var sak har sin plats. Det är ju exakt detta som är samhället, de koder och gemensamma 'regler' vi alla kommit överens om under årtionden/århundraden.

Brukar bara vara samma sak i alla dessa trådar. "Vad gjorde hon där under bron mitt i natten?" osv. etc.

Samtidigt har vi närapå inga etniskt svenska män som begår den här typen av våldtäkter, borde vara det man fokuserar på. Varför gör dem såhär?
Citera
2018-09-20, 13:28
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Intressant att pappan till GM uttalar sig i Aftonbladet och säger att det inte kan vara så att GM våldtog läraren för han har alltid flickvänner.. Stod inget om vart pappan bor men troligen i sverige eftersom Aftonbladet fått tag i honom.
Det här betyder att killen inte är en ensamkommande som skulle kunna vara aktuell för gymnasieamnestin. Om familjen kunnat visa att de kommer från Syrien lär de få uppehållstillstånd utan problem.

Pappan kanske får ursäktas för att han inte tror att hans son är en våldtäktsman, vilken förälder gör det, samtidigt är hans förklaring skrattretande. På vilket sätt skulle det faktum att han har flickvänner göra att han inte skulle förgripa sig på kvinnor?

Hans flickvänner borde för övrigt fundera över val av pojkvän, en kriminell person som trots relativ låg ålder har flera domar mot sig och som tragglar på med introduktionssvenskan på gymnasiet och behöver tolkhjälp. De borde kunna hitta någon bättre person att vara tillsammans med.

Eller kanske har han stor omsättning på flickvänner, efter att ha varit ihop med honom någon vecka så inser de vilket svin han är så de lämnar honom varpå han hittar någon ny stackare. Bland hans exflickvänner kanske åklagaren skulle kunna hitta fler brottsoffer.
Citera
2018-09-20, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newcastle76
Hon har uppenbarligen ett stort bekräftelsebehov och har garanterat flörtat med araben. Inte för att det är en ursäkt men återigen ett bevis på svensk indoktrinering om att de gråbruna nyanlända bara är snälla och inte kommer göra dig illa...
Sen återigen den diametrala kulturskillnaden, araben kommer från ett land där alla kvinnor går runt i tält och kommer till ett land där vissa kvinnor med detta bekräftelsebehov närmast klär sig som porrstjärnor.
Men enligt vänster är vi alla precis likadana, patriarkatet är problemet

Japp, den mest politiskt korrekta, liberaliserade, feminiserade, sekulariserade kulturen på jorden möter den mest konservativa, machodominerade, minst politiskt korrekta kulturen på jorden. Inte undra på att Sverige då också får de mest brutala kulturkrockarna.
Citera
2018-09-20, 13:29
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intotheblue
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/ngxXmx/lararen-skrev-pa-natet-om-misstankta-valdtakten

"Läraren som ska ha våldtagits av en elev i 20-årsåldern skrev efteråt på nätet om det som hänt:

”Du lyssnade inte på mitt nej, du brydde dig inte om att min kropp var livrädd, du brydde dig inte om att du skadade mig för att du själv skulle kunna bli tillfredställd” "

Ja du ser ju hahaha Du lyssnade inte på mitt nej haha vafan vad lever hon i för värld? ett nej är aldrig riktigt ett nej som det borde vara ibland måste man försvara säg hon gillar detta hon vill ha bekräftelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in