Citat:
Ursprungligen postat av
annonsblockeringen
Tillintetgör är att ta i tror jag. Men jag ser vad jag ser, täckning eller inte. Det är som du säger utstuderat och därför drar jag slutsatsen att hon vet precis vad hon gör med sin blogg. Sen om hon behöver en diagnos ställer jag mig tveksam till.
Hjälp är precis vad hon och barnen behöver. Oavsett om hon är BO eller inte. Familjen behöver hjälp för det hon håller på med kommer inte att sluta i att barnen sällar sig till samhället.
Hon vill helt säkert inte ha någon diagnos, men för att hon - och därmed familjen - ska få hjälp så skulle jag säga att man borde börja där... Om det inte är psykisk sjukdom som borderline, schizofrein, manodepressivitet etc så är det ju i vart fall något slags trasighet med föräldrar som avlidit tidigt. Och en uppväxt i kränkningar mm. Som det avhandlades helt kort på bloggen.
Citat:
I am a mother of two little babies, I am also a teacher, a writer and woman who is passionate about everything regarding health, wellness and fitness.
I have been through a lot of difficulties in my life; sexual abuse, physical abuse, mental abuse, bullying, anorexia, eating disorders, grew up with an alcoholic father, experienced the death of my parents… and much more. It all led me to a point where I felt almost no desire to live. Somehow I lit a spark of hope within me and – all by myself – I started improving my thinking and my perspective of life. Little by little I turned my life around. I litterally went from having spent over 2 decades hating myself and having no self-esteem to loving myself, loving life and feeling empowered.
I am passionate about showing others that no matter what you have been through, you CAN improve your life and feel good again!