2018-09-20, 00:45
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Hyfsat säker.

"My boyfriend wants the exact opposite of what I want."

Kolla sedan kommentarerna.

Spekulation, behöver inte vara sant:
Jag skulle tro att pojkvännen ville behålla barnet, och hon med innerst inne, men att hon gökat med en elev på skolan (kanske MGM), och att det fanns risk att han var den blivande fadern, och att det skulle synas på barnet.
Citera
2018-09-20, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buggenbu
En sista flirt till alla hobbypsykologer där ute. Kollar man bloggen från 2017, så är varje foto ett stiilleben eller kitshig bild av vågor, kattungar och liknande. Med ett passande Carpe Diem-citat.

Sen från 2018 börjar det hända grejor så smått. Spegelfoto från sidan, men glest emellan. För att sen börja bli dominerande motivet.

What gives?
det går nog inte att säga utifrån att bara ha läst hennes blogg men maniska skov vilket man får med jämna mellanrum om man är bipolär kan ta sig olika uttryck. det KAN hända att hennes maniska skov tidigare inte har yttrat sig på samma sätt som nu eller så kan det vara så att hon inte har varit sjuk tidigare.

OBS jag har som sagt var ingen koll på denna kvinna så det är bara spekulationer men jag jobbar inom vården med sådana här människor och jag kan se många likheter när jag läser hennes blogg. observera också att hon har taggat inlägg med "bi polar" osv. så chanserna att hon faktiskt har en sådan diagnos borde nog vara rätt stor.

För er som inte vet det så är dessa några av kriterierna för att kunna sägas uppvisa maniska skov

Citat:
Feel very “up,” “high,” or elated
Have a lot of energy
Have increased activity levels
Feel “jumpy” or “wired”
Have trouble sleeping
Become more active than usual
Talk really fast about a lot of different things
Be agitated, irritable, or “touchy”
Feel like their thoughts are going very fast
Think they can do a lot of things at once
Do risky things, like spend a lot of money or have reckless sex
taget från https://www.nimh.nih.gov/health/topics/bipolar-disorder/index.shtml
Senast redigerad av bergstrollet 2018-09-20 kl. 00:50.
Citera
2018-09-20, 00:47
Medlem
ReiseReises avatar
Alla tjejer är narcissister, en del kan bara förtrycka det bättre än andra.

Hennes blogg peakar nu utan tvekan, och vi lär nog snart få reda på om det är positivt eller negativt för henne (alltså om hon plockar ner den eller inte).
Visst ska man inte angripa tjejer för deras kläder, men det handlar om en lärare, en lärare som har nykomna MENA på sin skola dessutom.
Är hela jävla Sverige totalt blinda eller? Hur fan kan rektorn ens tillåta detta när han vet vilken typ av människor som går på skolan. Eller är hela förbannade styrelsen infekterade av politisk korrekthet och naiva godhetsmänniskor som helt enkelt vägrar erkänna mentala skillnader mellan araberna och nordbor? Fan vad trött man blir på dessa rövhål, hur många kvinnor ska behöva bli våldtagna innan dessa SJW cucks fattar? Avskeda rektorn omedelbart, eller nej vänta det har ju pappa staten inte råd med...
Citera
2018-09-20, 00:47
Medlem
buggenbus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annonsblockeringen
Tillintetgör är att ta i tror jag. Men jag ser vad jag ser, täckning eller inte. Det är som du säger utstuderat och därför drar jag slutsatsen att hon vet precis vad hon gör med sin blogg. Sen om hon behöver en diagnos ställer jag mig tveksam till.

Hjälp är precis vad hon och barnen behöver. Oavsett om hon är BO eller inte. Familjen behöver hjälp för det hon håller på med kommer inte att sluta i att barnen sällar sig till samhället.

Hon vill helt säkert inte ha någon diagnos, men för att hon - och därmed familjen - ska få hjälp så skulle jag säga att man borde börja där... Om det inte är psykisk sjukdom som borderline, schizofrein, manodepressivitet etc så är det ju i vart fall något slags trasighet med föräldrar som avlidit tidigt. Och en uppväxt i kränkningar mm. Som det avhandlades helt kort på bloggen.

Citat:
I am a mother of two little babies, I am also a teacher, a writer and woman who is passionate about everything regarding health, wellness and fitness.

I have been through a lot of difficulties in my life; sexual abuse, physical abuse, mental abuse, bullying, anorexia, eating disorders, grew up with an alcoholic father, experienced the death of my parents… and much more. It all led me to a point where I felt almost no desire to live. Somehow I lit a spark of hope within me and – all by myself – I started improving my thinking and my perspective of life. Little by little I turned my life around. I litterally went from having spent over 2 decades hating myself and having no self-esteem to loving myself, loving life and feeling empowered.

I am passionate about showing others that no matter what you have been through, you CAN improve your life and feel good again!
Senast redigerad av buggenbu 2018-09-20 kl. 00:49.
Citera
2018-09-20, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Enormt sexig men jag fattar inget av tråden. Hon ser ju inte ut som en lärare, vad är det frågan om?
Glöm att hon är sexig, det blir motsatsen till sexig när man wannabe-ar sig på det pretentiöst "glädjeflickiga" sätt hon gör, såsom hon ser ut på de bilder som spridits...

Men är det verkligen rätt BO som outats?

Märkligt liksom att byta omslagsfoto på Facebook - till den bilden - som hon gjorde, bara ett par timmar efter våldtäkten i fredags...
Citera
2018-09-20, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buggenbu
Hon vill helt säkert inte ha någon diagnos, men för att hon - och därmed familjen - ska få hjälp så skulle jag säga att man borde börja där... Om det inte är psykisk sjukdom som borderline, schizofrein, manodepressivitet etc så är det ju i vart fall något slags trasighet med föräldrar som avlidit tidigt. Och en uppväxt i kränkningar mm. Som det avhandlades helt kort på bloggen.
hon har taggat inlägg med "bi polar" så hon är nog inte helt främmande för att ha en diagnos
Citera
2018-09-20, 00:52
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Är hela jävla Sverige totalt blinda eller? Hur fan kan rektorn ens tillåta detta när han vet vilken typ av människor som går på skolan. Eller är hela förbannade styrelsen infekterade av politisk korrekthet och naiva godhetsmänniskor som helt enkelt vägrar erkänna mentala skillnader mellan araberna och nordbor? Fan vad trött man blir på dessa rövhål, hur många kvinnor ska behöva bli våldtagna innan dessa SJW cucks fattar? Avskeda rektorn omedelbart, eller nej vänta det har ju pappa staten inte råd med...

Rektorn Richard Weibull är en betydligt större kålsupare än presumptiv BO. Han är besatt av att godhetssignalera och tror sig veta något om islam fast han definitivt aldrig läst koranen:

https://samnytt.se/muslimsk-massbon-pa-skolan-i-nassjo-under-skolavslutningsdagen/
Citera
2018-09-20, 01:07
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Confusedsoul
Haha det blir bara värre och värre. Porrstjärna eller lärare?

https://joypassiondesire.com/2018/08/02/the-dress-i-have-chosen-%E2%9D%A4/

https://joypassiondesire.com/2018/08/30/a-few-hours-of-me-time-%E2%9D%A4/

https://joypassiondesire.files.wordpress.com/2018/08/snapchat-1455742863.jpg?w=535

https://joypassiondesire.files.wordpress.com/2018/08/snapchat-1870759882.jpg?w=535

https://joypassiondesire.files.wordpress.com/2018/06/20180629_150051.jpg?w=535

https://joypassiondesire.com/2018/06/11/finally-a-cloudy-day-with-a-chance-of-rain/

Lämpliga outfits på skolan.

Får man inte längre skilja på privatliv och yrkesliv?
Citera
2018-09-20, 01:17
Medlem
Finns det inte sunt förnuft är det nog dags för klädkod till lärare nu. Hur i helvete tänker man om man går i sådana klänningar bland elever? Skit samma om de är 8,20 eller 32 år. Hon är ju störd och rektorn är ju antingen skitglad för JUST hennes klädsel eller enbart korkad
Citera
2018-09-20, 01:23
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hicky
Finns det inte sunt förnuft är det nog dags för klädkod till lärare nu. Hur i helvete tänker man om man går i sådana klänningar bland elever? Skit samma om de är 8,20 eller 32 år. Hon är ju störd och rektorn är ju antingen skitglad för JUST hennes klädsel eller enbart korkad

Jag har inte läst hela tråden. Vilka klänningar hade hon på jobbet? Och oavsett, skulle dessa då leda till legal våldtäkt?
Citera
2018-09-20, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Jag har inte läst hela tråden. Vilka klänningar hade hon på jobbet? Och oavsett, skulle dessa då leda till legal våldtäkt?
Länkade bilder genom bloggen. NEEEEEEEJ jag har inte relaterat kläderna till någon orsak till våldtäkt utan refererade även till elever som är 8 år och skrev inget om elevernas kön heller. En lärare "ska" inte se ut så om de bilderna stämmer att hon hade på sej det på jobbet.
Citera
2018-09-20, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Får man inte längre skilja på privatliv och yrkesliv?
Klart man får. Men du tittar på klädval gjorda för arbete. På en skola för tonåringar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in