Citat:
Du tycker seriöst att hon verkar riskaversiv..? Genom att ladda upp bilder på sig själv till den eviga encyklopedin så tar hon många risker.. Inklusive den att hamna på anslagstavlan(FB). Att hon döljer sitt ansikte är ett alibi. Hon kommer alltid att känna igen sig själv och många män kommer att gilla bilderna. Självklart är hon 100% medveten om det. Betänk vidare att hon tagit hundratals av dessa foton utan att publicera dem. Varför? De var inte tillräckligt utmanande. Utmanande som i riskfyllda.
Jag köper att man vill tjäna pengar på alla sätt som är möjliga. Det kan dock bita dig i röven när någonting oväntat händer om du inte har tänkt genom saker ordentligt. Personligen avskyr jag att folk använder sina småbarn till just detta vilket raserar all eventuell respekt jag skulle kunna ha haft för kvinnan. Det är uppenbart att hennes egen "fame" är viktigare än barnen. Så nu när pendeln växte sig stor på fel sida ser det ganska illa ut. Därav alla enkla skott mot henne i tråden.
Jag köper att man vill tjäna pengar på alla sätt som är möjliga. Det kan dock bita dig i röven när någonting oväntat händer om du inte har tänkt genom saker ordentligt. Personligen avskyr jag att folk använder sina småbarn till just detta vilket raserar all eventuell respekt jag skulle kunna ha haft för kvinnan. Det är uppenbart att hennes egen "fame" är viktigare än barnen. Så nu när pendeln växte sig stor på fel sida ser det ganska illa ut. Därav alla enkla skott mot henne i tråden.
Ja... Vad vill du säga? Att hon hela tiden döljer ansiktet tyder ändå på något slags insikt att man bör hålla sin anonymitet. Eller iofs kanske skam över vad hon håller på med i bloggen. Hon kan sälja sin kropp. Men inte sitt ansikte?
- Men den förklaringen känns inte hållbar då hon lägger ut barnen full up facial.
Att lägga ut den här, på engelska. Bosatt i Nässjö, och som handlar om en Lindexklänning för en hundring...
https://joypassiondesire.com/2018/06/23/my-favourite-summer-dress-this-year-%F0%9F%92%96/