2018-09-19, 17:09
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Finnes endast 2 alternativ.

1. Hon har säker haft frivillig sex med blatten i rummet. Problem uppstod när någon annan lärare råkade gå in i rummet. Då blir det till att hitta på en historia.

2. Hon har haft ett sexförhållande med blatten och nu vill han inte vara med längre. Därav blev det ingen polisanmälan under helgen. Hon vill att han skulle få tid och tänka över saken.

Kvinnor är kända för att ljuga om sexakter som dom ångrar.
Exakt vad jag funderar över. Man kan inte lita på kvinnor, kan babben vara oskyldig?
Citera
2018-09-19, 17:13
Medlem
Oftast är det obligatorisk häktning på personen som begått brott som kan ge fängelse i minst 2 år.

Citat:
Ursprungligen postat av Thatsrightthatsyou
SVT:

– Det är också ett brott med ett fängelsestraff på åtminstone två år, säger Klas Lööf.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/gymnasieelev-misstankt-for-valdtakt-begars-haktad

Kanske kan hoppas på utvisning?
Citera
2018-09-19, 17:13
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Då sätter man han på en gummibåt på internationellt vatten så får ödet bestämma.

Enligt Fria tider är han statsdel arab. Oklart vilket land han kommer från. Påstår sig vara född -99. Jag tror inte alls han spänner på vadsomhelst. Lärarinnan var säkert skitatraktiv. Man minns väl själv vad kåt man var på vissa lärarinnor. Riktiga godingar som vickade på arslet litet extra när dom såg elevernas heta blickar. Det började ju pulsera redan i högstadiet.

http://www.friatider.se/
Senast redigerad av Starback 2018-09-19 kl. 17:18.
Citera
2018-09-19, 17:15
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
Det finns ingenting som säger att en åklagare eller polis måste utreda något eller åtala någon, det är därför förundersökningar kan läggas ned och åklagare kan välja att inte åtala.

Kvinnan måste ingenting. Vi vet inte ens vad som hänt.
Nej, du har fel. Det råder - som jag misstänkte (och skrev) - förundersöknings- och åtalsplikt i Sverige. Om det finns tillräckliga skäl att tro att brott har begåtts är åklagaren skyldig att åtala. Vad målsäganden tycker är fullständigt irrelevant.

Från aklagare.se
Citat:
Jag har tagit tillbaka min anmälan om brott, ändå fortsätter åklagaren att driva utredningen. Varför?

Huvudregeln är att åklagaren har så kallad absolut åtalsplikt och därmed absolut förundersökningsplikt. Det betyder att åklagaren är skyldig att driva förundersökningen och väcka åtal om det finns tillräckliga skäl för det. Detta gäller även om den som har anmält brottet inte längre vill medverka eller tar tillbaka uppgifter.

Läs mer på:
https://www.aklagare.se/om-oss/fragor-och-svar/
Citera
2018-09-19, 17:18
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Enligt Fria tider är han statsdel arab. Oklart vilket land han kommer från. Påstår sig vara född -99. Jag tror inte alls han spänner på vadsomhelst. Lärarinnan var säkert skitatraktiv. Man minns väl själv vad kåt man var på vissa lärarinnor. Riktiga godingar som vickade på arslet litet extra när dom såg elevernas heta blickar. Han påstår sig vara född -99.

http://www.friatider.se/

Finns det inga bilder eller nåt på henne? Mest så man själv kan få en uppfattning. Många fröknar är ganska flörtiga och trissar killarna. Var hon en sån?
Citera
2018-09-19, 17:22
Medlem
Tuvtramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Då sätter man han på en gummibåt på internationellt vatten så får ödet bestämma.
Detta tycker jag låter som en helt perfekt idé, gärna tillsammans med ett tiotal andra likasinnade så gummibåten knappt ens flyter.

Synd att det nu istället på sin höjd blir saft & bullar i samband med samtal med en soc-kärring som tycker synd om sin "klient" och dessutom ger honom lite extra pengar till en ny Parajumper-jacka...

Varken ungar/elever eller lärare går säkra på skolor nuförtiden och säger man något utanför detta forum så är man automatiskt nasist, fascist eller "bara" rasist.
Citera
2018-09-19, 17:29
Medlem
Med tanke på att han tog examen 2010 bör han gått minst 12 år i skolan.

Skolstarten är vid 7 års ålder. Grundskolan var då som i Sverige tvingande och var en nioårig grundskola

Fram till 2011 funkade skolsystemet i Syrien bra.

Han borde vara runt 20 år 2010 efter att minst studerat i 12 år i Syrien. Han är alltså nu närmare 30 år!

Lite som skolsystemet i Syrien finner ni nedan.

https://en.wikipedia.org/wiki/Education_in_Syria
Citera
2018-09-19, 17:31
Medlem
happilappis avatar
Lärare som smsar med elever. Det var ingen våldtäkt men det kanske var det för hon var velig.

Bra jobbat. Dags att hänga ut läraren.
Citera
2018-09-19, 17:32
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuvtramp
Detta tycker jag låter som en helt perfekt idé, gärna tillsammans med ett tiotal andra likasinnade så gummibåten knappt ens flyter.

Synd att det nu istället på sin höjd blir saft & bullar i samband med samtal med en soc-kärring som tycker synd om sin "klient" och dessutom ger honom lite extra pengar till en ny Parajumper-jacka...

Varken ungar/elever eller lärare går säkra på skolor nuförtiden och säger man något utanför detta forum så är man automatiskt nasist, fascist eller "bara" rasist.

Det kommer nog nån och tycker synd om honom. Som kommer med saft och bullar för att trösta honom ifall han skulle bli ledsen. Statslös och allt som han är. Och ensamkommande kanske.
Citera
2018-09-19, 17:32
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Med tanke på att han tog examen 2010 bör han gått minst 12 år i skolan.

Skolstarten är vid 7 års ålder. Grundskolan var då som i Sverige tvingande och var en nioårig grundskola

Fram till 2011 funkade skolsystemet i Syrien bra.

Han borde vara runt 20 år 2010 efter att minst studerat i 12 år i Syrien. Han är alltså nu närmare 30 år!

Lite som skolsystemet i Syrien finner ni nedan.

https://en.wikipedia.org/wiki/Education_in_Syria

Igen, det är sannolikt att han är långt äldre än uppgivet, men det är lika sannolikt att han ljuger om sin examen som skulle tagits i en by som 2004 hade mindre än 2500 invånare. En så lite håla har näppe mer än en helt basal grundskola...
Citera
2018-09-19, 17:34
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Finns det inga bilder eller nåt på henne? Mest så man själv kan få en uppfattning. Många fröknar är ganska flörtiga och trissar killarna. Var hon en sån?

Det ser ut som att svenska skoler inte längre presenterar personal på webben. I grannländerna gör man fortfarande det, ofta med bild och hemtelefonnummer så att elever kan söka hjälp också utanför skoltid.

(Exempel: https://hels-gym.dk/kontakt/laerere/ )
Citera
2018-09-19, 17:34
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Är du en kamelryttare eller bara en misslyckad Incel som ingen vill ta i med en tång?
Förstår din undran och respekterar frågan.

Så här går min tankebana kortfattat:

Det var en kvinna. Att vara en kvinna innebär, med den automatiska hjärnskadan dessa får vid födseln, att de manipulerar män och andra kvinnor som sport. Detta går inte att säga emot.
Samtidigt så vill kvinnan alltid vinna, även om det handlar om att anklaga någon för fruktansvärda saker. Att offret hanmnar i fängelse är bara en bonus för kvinnan.

Skulle inte bli ett dugg förvånad om den här batikhäxan ser om sitt eget hus och anmäler babben, bara för att skydda sig själv.
Mig spelar det ingen roll, blir han utvisad så var det ju bara bra. Då visar det sig att man faktiskt kan ha lite nytta av kvinnor också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in