2018-09-19, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Min gissning är att en kvinnlig gymnasielärare med man och barn hemma i radhuset aktivt arbetat för gymnasieamnesti och sedan skolstarten regelbundet förlustat sig i arkivet med en av de aktuella studenterna. Under en akt i ett kontorsförråd i Fredags blev de påkomna av en lärarkollega som larmade ledningen.

Då den kvinnliga läraren insåg att både hennes arbete och familj var hotad valde hon att under samtal som hölls under helgen anklaga den unge mannen för våldtäkt samtidigt som hon inte ville gå vidare med detta till polisen av skäl som hon påstod var av omtanke om den unge mannen.

Om allt hade gått som kvinnan ville hade saken tystats ned inom skolan, ingen hade blivit polisiärt utredd och kvinnans man hade aldrig fått veta vad hans hustru pysslar med på arbetstid. Alla hade varit nöjda, ingen hade blivit dömd för ett brott som aldrig begåtts och kvinnans familj hade räddats - och hon hade dessutom kunnat fortsätta leka doktor i skolans förråd med unga män.

Kom ihåg var du läste det först.

Alla hade varit nöjda? Hennes man hade nog inte varit så nöjd.

Men jag håller med dig förövrigt, 100% att hon inte har blivit våldtagen.
Citera
2018-09-19, 14:41
Medlem
Ifrån väldigt säkra källor (typ personer som kör med blåljus) så är det Brinellgymnasiet och det är en annan nationalitet än svensk.
Citera
2018-09-19, 14:44
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Confusedsoul
Alla hade varit nöjda? Hennes man hade nog inte varit så nöjd.

Men jag håller med dig förövrigt, 100% att hon inte har blivit våldtagen.
Nja, vad jag menade var att han, om hennes plan gått i lås, inte hade fått reda på något och därför inte behövt vara missnöjd. Som sagt en spekulation i exakt hur det gått till, men jag tror precis som du att det finns ett moment av samförstånd när det gäller de sexuella aktiviteter som pågått. Vad de nu består i...
Citera
2018-09-19, 14:44
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Min gissning är att en kvinnlig gymnasielärare med man och barn hemma i radhuset aktivt arbetat för gymnasieamnesti och sedan skolstarten regelbundet förlustat sig i arkivet med en av de aktuella studenterna. Under en akt i ett kontorsförråd i Fredags blev de påkomna av en lärarkollega som larmade ledningen.

Då den kvinnliga läraren insåg att både hennes arbete och familj var hotad valde hon att under samtal som hölls under helgen anklaga den unge mannen för våldtäkt samtidigt som hon inte ville gå vidare med detta till polisen av skäl som hon påstod var av omtanke om den unge mannen.

Om allt hade gått som kvinnan ville hade saken tystats ned inom skolan, ingen hade blivit polisiärt utredd och kvinnans man hade aldrig fått veta vad hans hustru pysslar med på arbetstid. Alla hade varit nöjda, ingen hade blivit dömd för ett brott som aldrig begåtts och kvinnans familj hade räddats - och hon hade dessutom kunnat fortsätta leka doktor i skolans förråd med unga män.

Kom ihåg var du läste det först.

Ett problem: Om inte BO vill medverka i utredningen så läggs utredningen i stort sett alltid ner.
Citera
2018-09-19, 14:48
Medlem
fullbordat våldtäkt? nån som vet?
Citera
2018-09-19, 14:50
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Om det vore en svensk man hade man skrivit det med stora bokstäver redan.

Nej, det finns inga sådana tendenser. Media driver ingen enhetliga agenda, helt enkelt eftersom "Media" inte är en samordnad politisk aktion från ZOG.
Citera
2018-09-19, 14:50
Medlem
DinkyDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/3jboe9/elev-misstanks-ha-valdtagit-larare-pa-skola

Bara lite?

"Den anställde på skolan" som gjorde uttalandet ingår troligtvis i de 82% av valmanskåren som röstat för att sånt här skall ingå i undervisningen...🙂
Citera
2018-09-19, 14:52
Medlem
Han är häktad nu i alla fall, samtidigt i en skola i Västsverige, flicka våldtagen på skoltoalett
Citera
2018-09-19, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmallShack
Reggad i våras för den delen. Dessutom var detta första tråden som var intressant för mig att lägga till information i. Trodde ni ville veta saker från nässjöbor.

EDIT: såg din ursäkt nu. Jo det är sant att vi har fyra rektorer, den som är ansvarig för mitt program är han som är ny på jobbet. Ska se om jag kan få pratat med honom.

Tips är att avvakta och inte lägga näsan i blöt alldeles för mycket utåt. Killen kommer begäras häktad och om någon dag kommer hela skolan visa sig vem det rör sig om.
Citera
2018-09-19, 14:53
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
Ett problem: Om inte BO vill medverka i utredningen så läggs utredningen i stort sett alltid ner.
Hmm. Du kanske har något där. Men jag undrar om inte åklagaren har både förundersöknings- och åtalsplikt alldeles oaktat brottsoffret vill medverka eller ej?

Ponera att någon faktiskt sett den påstådda våldtäkten. Då har kvinnan - om min teori är korrekt - att välja mellan att anklaga mannen för våldtäkt alternativt stå till svars inför sin frågande make som då garanterat undrar varför hon inte vill sätta dit aset.
Citera
2018-09-19, 14:54
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runorkul
Han är häktad nu i alla fall, samtidigt i en skola i Västsverige, flicka våldtagen på skoltoalett
Är inte häktad, utan begärd häktad och en häktnigsförhandling som troligen blir i morgon.
Senast redigerad av Pandalina4 2018-09-19 kl. 14:56. Anledning: Stavfel
Citera
2018-09-19, 14:56
Medlem
RobieBwois avatar
https://www.jnytt.se/article/elev-misstanks-ha-valdtagit-larare/

Citat:
Senare på eftermiddagen stod det klart att åklagaren begärde mannen häktad misstänkt för våldtäkt. I häktningsframställan framgår det att åklagaren anser att det finns en risk att mannen avviker.

Hänsyn tas även till att det handlar om ett brott som ger minst två års fängelse och att det inte anses finns något skäl att inte begära mannen häktad. Åklagaren begär tillstånd att få ålägga den misstänkte restriktioner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in