2018-09-19, 05:02
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Lite konstigt att skolledningen inte såg till att polisanmälan gjordes redan på lördagen om man fick reda på det då.
Jag kan förstå om BO varit chockad och förvirrad och inte gjort anmälan förrän senare, men det är ju viktigt för alla inblandade att det utreds snabbt.

Det är ju kört för någon av de inblandade, har det rört sig om lite spännande sex som läraren ångrat och falskanmält måste hon lämna byn och om ”Hussein” är skyldig får vi hoppas och tro på utvisning.
Citera
2018-09-19, 05:19
Medlem
Ingen elev på skolan som sitter på FB? Kom igen nu!
Citera
2018-09-19, 05:43
Medlem
https://nyheteridag.se/elev-i-20-arsaldern-misstanks-ha-valdtagit-larare-pa-gymnasieskola/

Alltså 20 år
Citera
2018-09-19, 05:59
Medlem
hashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hahahahahahaha
https://nyheteridag.se/elev-i-20-arsaldern-misstanks-ha-valdtagit-larare-pa-gymnasieskola/

Alltså 20 år

Hur kom du fram till att eleven är 20 år när artikeln nämner att eleven är i 20 års åldern?
Citera
2018-09-19, 06:50
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Detta låter som ett beteende inhämtat från mellanöstern/nordafrika/afghanistan.
Citera
2018-09-19, 07:09
Medlem
Brinellgymnasiet har även gymnasiesärskola. Där är programmen 4 år....
Citera
2018-09-19, 07:12
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAndres
Nej en hazar är för feg och klen för att ensam våldta en kvinna. Detta tror jag är ett negerjobb.

Förövaren är troligtvis från något land i Nordafrika.

nässjö är känt som lilla mogadishu. hög andel somalier. de brukar inte göra mycket ensamma. nej, det här är nog en nyanländ från afghanistan eller syrien
Citera
2018-09-19, 07:18
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dnx72
Björn i förnamnet.

Vad menar du? Att förövaren skulle heta Björn?

Finns ingen Björn i listan över de som började Brinellgymnasiet i höst:
https://www.smt.se/article/har-ar-hostens-alla-nya-elever-pa-brinellgymnasiet/
Citera
2018-09-19, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Är inte "20-årsåldern" för gammal för att gå på Gymnasiet?
Man kan påbörja gymnasiet fram tills man är 21 om jag inte minns helt fel.
Citera
2018-09-19, 07:27
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Detta är ett mysterium. En hel jävla stad och ingen hänger på flashback.
Skolan måste ha hundratals elever. Klart dom vet vem som våldtagit.

Snacket måste ju också gå ute bland folk i staden. Har inte internet kommit till Nässjö ännu?
Är alla svenskar redan bortkörda av babbarna och har alla dessa naturfolk beslutat att inte yppa ett knyst?

Konstigt är det.
Citera
2018-09-19, 07:30
Medlem
Holden.Caulfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hash
Hur kom du fram till att eleven är 20 år när artikeln nämner att eleven är i 20 års åldern?

Enligt Språkrådet ska uttrycket "20-års-åldern" syfta på någon som är exakt 20 år. Nu verkar det oftast inte vara så folk använder det uttrycket och jag håller med dig om att tankarna går till någon som kan vara allt mellan 20 och 29 år.

Men för att hålla mig till ämnet: de flesta fyller 19 det året man går i tredje ring, antingen handlar det om en elev som har svårt att hänga med och/eller en utlänning.
Citera
2018-09-19, 07:31
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
nässjö är känt som lilla mogadishu. hög andel somalier. de brukar inte göra mycket ensamma. nej, det här är nog en nyanländ från afghanistan eller syrien

Jag tippar på en hazar som är "16" men i verkligheten är 27.
Läraren/assistenten har nog gjort det dummaste man kan göra som kvinna när det kommer till de efterblivna MENA packet, lett åt våldtäktsmannen och behandlat skabbet som en människa, att vara trevlig mot en man från MENA är en invit till att ha sex.

Att kvinnorna aldrig lär sig. Det är nya tider nu, landet har importerat tiotusentals våldtäktsmän.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in