2018-09-18, 22:33
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sho-z
Nej men J är inte jag. Du snackar skit om att det inte va stål med och att folk cykla förbi o garvade. Och det finns ingen i hela världen som kommer till orten och garvar åt nån Byn, och kommer undan med det.
Luspatrullen vet, dom e fuckade dom som lever. Dom kan aldrig andas i orten igen. O deras släktingar flyr nu. Förut levde dom på namnen men vad händer nu? ALLA är trötta på deras smuts.
Ingen kommer undan.
Kom och kalla honom 'piss', jag vill se.

Alltså Jaffar är så klen att han skulle få spö av vem som helst.
Har du sett hur tunn snubben är?
Citera
2018-09-18, 22:39
Medlem
Sho-zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Alltså Jaffar är så klen att han skulle få spö av vem som helst.
Har du sett hur tunn snubben är?
Om jag sett? Många många många gånger, men det är inte han du ska se upp för när du står och kaxar mot honom, det förstår du väl själv?
Gänget är större än bara en kille.
Vart är dom snubbarna idag?
Och om inte DOM kommer undan, hur tror du att Du eller nån annan svenne skulle kunna garva åt J?
Citera
2018-09-18, 23:21
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Om jag sett? Många många många gånger, men det är inte han du ska se upp för när du står och kaxar mot honom, det förstår du väl själv?
Gänget är större än bara en kille.
Vart är dom snubbarna idag?
Och om inte DOM kommer undan, hur tror du att Du eller nån annan svenne skulle kunna garva åt J?

Åhh att jag inte tänkte på det.
När vi pratar om Jaffar så trodde jag inte vi pratade om hans "coola" och asballa gäng. Men det är som du säger, Jafffar kan inte ens stå på egna ben. Det är tydligen hans tuffa gäng man egentligen bråkar med om man kommer till orten ensam och ger Jaffar en smäll, dom måste alltså vara tio stycken mot mig ensam för att våga gå till motattack.

Plötsligt fick jag ännu mer respekt för pissnissen
Citera
2018-09-18, 23:59
Bannlyst
Citat:
När vi pratar om Jaffar så trodde jag inte vi pratade om hans "coola" och asballa gäng. Men det är som du säger, Jafffar kan inte ens stå på egna ben. Det är tydligen hans tuffa gäng man egentligen bråkar med om man kommer till orten ensam och ger Jaffar en smäll, dom måste alltså vara tio stycken mot mig ensam för att våga gå till motattack.

Haha!!

Ja självklart hade du kallat någon pissnisse när du hade några 9mm glock mot dig.. Helst av några som dödat några stycken tidigare..

Ja keyboard warrior.. Du är brutal.

Jag satsar 20 flashback pengar på att du inte ens vågar åka tunnelbanan ut till rinkeby.
Citera
2018-09-19, 00:05
Medlem
Sho-zs avatar
Citat:

Du personligen klarar nog inte av Jafar. Han e spenig, men seg du vet och så länge du inte viftar med stål så tar han dig.
Men ja, det e med gänget du blir stor. Vad trodde du?
Alla ledare måste backas av många soldater. Hur ska du annars hålla smutset borta?
Men låtsas inte att du skulle våga dig ut hit för att ens ta fajten på tu man hand.
Citera
2018-09-19, 00:07
Medlem
Sho-zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Jag satsar 20 flashback pengar på att du inte ens vågar åka tunnelbanan ut till rinkeby.
Han har stannat i Duvbo ett par ggr för att känna på gränsen du vet. Det ger kraft.
Citera
2018-09-19, 01:56
Medlem
Deras tid är snart inne de kan ja lova dig.
Plötsligt så blev det farligt för de ungdomar som samarbetar eller som hänger i centrum alla skolor, dagis... Ni som becknar o köper grejer från DP. Om någon ser dej...de e kört. Och ett råd till alla ungdomarna: gå i skola och håll på med idrott.
Senast redigerad av Assochilla 2018-09-19 kl. 02:00.
Citera
2018-09-19, 02:01
Medlem
Citat:
Luspatrullen vet, dom e fuckade dom som lever. Dom kan aldrig andas i orten igen. O deras släktingar flyr nu. Förut levde dom på namnen men vad händer nu?
Jag har för mig att Maikal,Dumlee och Capone visar sig i Byn öppet numera.Eller har jag fel?
Citera
2018-09-19, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Throwawayacc1
Jag har för mig att Maikal,Dumlee och Capone visar sig i Byn öppet numera.Eller har jag fel?
Det är väl skillnad på att gå i Rinkeby framför kameror och pikéten i närheten jämfört med att gå runt som en tuffing på kvällarna. .. 😉 Som sagt deras steg är räknade dom vet inte vad dom har gett sig in på låt de ta 10 år.. Mannen dom går på folk som inte har något me kriminalitet att göra.. Denna krig har lett till att oskyldiga skadats. Dessa individer som du sa namnet på kommer att drabbas på något sätt förr eller senare.
Citera
2018-09-19, 07:23
Medlem
GeneralRuskendruls avatar
Citat:
Du personligen klarar nog inte av Jafar. Han e spenig, men seg du vet och så länge du inte viftar med stål så tar han dig.
Men ja, det e med gänget du blir stor. Vad trodde du?
Alla ledare måste backas av många soldater. Hur ska du annars hålla smutset borta?
Men låtsas inte att du skulle våga dig ut hit för att ens ta fajten på tu man hand.

Hahaha fyfan seriöst hur värdelösa är ni egentligen? Negrer alltså..
Citera
2018-09-19, 14:27
Medlem
Sho-zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Throwawayacc1
På ljusa dan intill grisbilarna. Med sänkta blickar. Det är så när man lever på lånad tid.
Haja dom ringer polisen för beskydd när dom är i närheten.
Citera
2018-09-19, 14:31
Medlem
Sho-zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assochilla
Det är väl skillnad på att gå i Rinkeby framför kameror och pikéten i närheten jämfört med att gå runt som en tuffing på kvällarna. .. 😉 Som sagt deras steg är räknade dom vet inte vad dom har gett sig in på låt de ta 10 år.. Mannen dom går på folk som inte har något me kriminalitet att göra.. Denna krig har lett till att oskyldiga skadats. Dessa individer som du sa namnet på kommer att drabbas på något sätt förr eller senare.
Precis. Dom har pissat på alla. Inte bara boyzen som vill åt dom. Affärsinnehavare, pubägare, alla ringer oss när lössen syns på dan.
På kvällarna är luren tyst.
Men dom kommer få. Deras tid kommer.
Du vet ju hur deras slödderfamiljer bete sig förrut. Nu hälften av dom har flyttat och vågar inte ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in