Citat:
Ursprungligen postat av
flashforward
YeS!
I love this!!
Hoppas nu det blir en riktigt stor jävla fnurra i SVE-Kina relationerna.
Helst handelskrig.
Vad fan ska vi smöra för den där mördardiktaturen?
Var finns hornalisterna? Kinas kommunistiska historik gör dem heliga kor.
Jävla hycklare. Kom med RIKTIG kritik!
Svensk medborgare kidnappad av Kina och Sverige knäböjer.

Såklart, du har så rätt, det bästa är om hela nuvarande Regering går ut med ett fördömande och sätter stopp på allt handel med Kina i landet.
Ja varför inte straffskatt allt som har med Kina, en extra moms blir väl bra.
Och Volvo m.m. kan packa o dra hem till Kina, vi behöver inte deras skitföretag här inte.
Inte en enda kina tillverkad pryl borde finnas i våra hem, en fet Kina magnet som bara suger upp allt som tillverkats där och så skickar vi tillbaks det på båt, eller några tusen…
Kinesiska turister behöver vi inte alls, bara porta dem o deras pengar.
Jaaa!! Så gör vi eller???
Kanske vi bör inse att vi är en pissmyra som varken gör till eller från i deras ögon och om våra politiker slutar kritisera en jävla massa som de inte har en aning om så kommer Kineserna inte bry sig det minsta lilla i vår bananrepublik.
Denna incident är gammal och att den nu lyftes fram beror förmodligen på att våra politiker kritiserat Kina på något sätt i en fråga de anser att vi inte har det minska lilla skit med att göra.
Kan vara att Sverige inte vill utlämna han som blåste Kinesiska staten eller något.
Vi har nyligen fått rapporterat att Kinesisk turism är stor i vårt land och omsätter en hel del och såklart försöker de straffa Sverige när de tröttnar på våra politiska utspel.
Ja det sitter en Svensk medborgare i arrest i Kina och det sitter en Kines i Sverige och om jag gissar så vill Sverige ha hem han från Kina för att de är så hemska och vill behålla Kinesen i Sverige för att de är så dumma i Kina…….förvånar mig inte det minsta om detta eskalerar och jag vet att den pytte lilla hörna av världen vi besitter inte är vinnarna av det i så fall.
Detta är bara ett politiskt spel där Sverige i vanlig ordning trampat i klaveret och nu kommer straffet.