Citat:
Ursprungligen postat av
Netherworld
Jag kan tänka mig att SD använt sig av HD för att försöka framkalla svartsjuka hos LW. Tror dock inte han lyckades med detta.
Vad jag undrar är då: Vilken är den initiala källan till att deras USA-resa var en present? Om det inte var det, tänker jag att SD ville dra iväg med HD dit för att "bestraffa" LW för att hon skulle på Norgeresan.
Nja USA-resan var en present från svärföräldrana om jag förstått det rätt, så att inte ta med HD hade varit ogörligt. Men det konstiga är rykten om att hon sökt ESTA i bilen mot ARN?
Som det ser ut fick han göra som han ville men inte LW, också typiskt för en sådan som han.
Men finns det några konkreta bevis på att SD-LW umgicks även på vintern/våren 2018?
Det jag har hört har gjort gällande att LW bröt fullständigt med SD, blockering osv, samt att HD förbjöd SD att ha någon kontakt med LW.
Finns det bilder på SD-LW från denna tid, loggar av LW?
Jag spekulerar i att SD fått reda på LW´s Läcköevent sällskap och blev rädd att hon skulle gå förlorad för honom för alltid. Att han ville förhindra hennes resa, att de skulle försöka igen?
Uppenbart ville hon inte vara honom till lags.
Dog hon för Beholder X´s skull? Han som inte ens stannade för att leta utan for glatt vidare och cachade loss