2007-03-09, 10:08
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cookie_dough
Första raden i hans inlägg:

Citat:
För ett antal år sedan var min dåvarande tjej otrogen (och inledde ett förhållande) med min polare. Sedan dess blev jag betydligt mer uppmärksam i relationer. Nu till saken:

Jag har träffat en tjej som ser riktigt bra ut i lite mer än ett år. För några månader sedan blev det spännt mellan oss och vi bestämde oss för att göra slut. Det tog inte många dagar förrän vi var tillbaka ihop igen.

Du får nog läsa hans inlägg en gång till. Han beskriver att han har blivit uppmärksam på otrohet pga denna incident som hände med en gammal tjej
Citera
2007-03-09, 13:00
Medlem
Giggis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paul123
Nu till saken. Jag kommer bli tvungen att arbeta med henne då hennes arbetsplats och min är "systerföretag". Jag har redan varit inne hos chefen och bekänt att jag har haft ett förhållande med min kollega. Chefen förstod.. Men tyckte att ngn månad kunde väll jag försöka stå ut..

Du ska visa dig från din bästa sida hur svårt det än må vara! Du ska vara glad och positiv, ha dina snyggaste kläder på dig, berätta om dina planer för helgen och hur bra du mår! Du ska göra ALLT för att visa att du gått vidare och skiter ett stort djävla stycke i den otrogna slampa hon är! Se till att göra henne osäker och tryck dit henne om hon gör något fel på jobbet. Låt henne höra att det hon gör inte är bra nog!
Citera
2007-03-09, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggi
Du ska visa dig från din bästa sida hur svårt det än må vara! Du ska vara glad och positiv, ha dina snyggaste kläder på dig, berätta om dina planer för helgen och hur bra du mår! Du ska göra ALLT för att visa att du gått vidare och skiter ett stort djävla stycke i den otrogna slampa hon är! Se till att göra henne osäker och tryck dit henne om hon gör något fel på jobbet. Låt henne höra att det hon gör inte är bra nog!

Haha fy fan
Citera
2007-03-09, 13:15
Medlem
Citat:
Behöver hjälp av er på FB. Min misstanke var befogad. Det visade sig att den lilla slampan inlett ett förhållande med grannen några hus bort där hon bor på Lidingö. Förhållandet hade pågått sedan november och således var inte min magkänsla fel.

Nu till saken. Jag kommer bli tvungen att arbeta med henne då hennes arbetsplats och min är "systerföretag". Jag har redan varit inne hos chefen och bekänt att jag har haft ett förhållande med min kollega. Chefen förstod.. Men tyckte att ngn månad kunde väll jag försöka stå ut..

Jag har gruvat mig för den här dagen i över en vecka.. Mår helt enkelt så jävla piss..Har gått ned i vikt ca 5 kilo sedan det hände ligger mest och stirrar i taket.. Till saken hör att hon är välmående som fan är glad och fräsch vad jag hört från andra. risken är att jag bryter ihop imorgon när jag måste träffa henne. Någon som har något tips och råd?? Det är illa nog vad som hänt att jag nu tvingas jobba med henne vet jag inte om jag pallar..

Tycker att du ska försöka tänka lite mer på dig själv ju mer du har med henne och göra eller tänker på henne förstör du för dig själv. Känner du inte dig minsta lilla eklad av henne med tanken på att hon stretat sina ben för andra? Jag själv hade känt hat och motbjudan av henne....

Koncentrera dig mer på dig själv och hitta något du trivs med att göra. Du sa tex att du tappat 5 kg? Varför inte börja styrketräna (om du nu inte redan gör det) eller fixa till din lägenhet (om du nu bor ensam) i stortsätt gör något kreativt.

aja back to work lycka till grabben
Citera
2007-03-09, 16:20
Medlem
Bloodstones avatar
Megaluder och nu rullar hon vidare, självklart har hon inga väninnor då hon har en benägenhet att knulla deras pojkvänner .
Citera
2007-03-09, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cookie_dough
Första raden i hans inlägg:

Läs RESTEN av hans inlägg. Jävla glappkäftar som befolkar FB numera. Ni orkar skriva, men inte läsa. Killens problem är att han misstänker att flickvännen är otrogen. Ditt förslag på lösningen är att han nitar polaren som satte på hans FÖRRA flickvän. Jisses..
Citera
2007-03-09, 16:49
Medlem
Fraisers avatar
Ge henne en sten hård visslare!
Så hon lär sig!
Citera
2007-03-10, 00:54
Medlem
Haha, sorry för missförståndet, hade varit en flöddrig vecka..
Citera
2007-03-10, 07:36
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Det är helt sant det du säger! Problemet är att hon har börjat arbeta på ett jobb som har kontakt med mitt jobb(ganska mycket).

Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till henne om jag skulle träffa på henne i tjänsten?

Var professionell och låt inte ert tidigare privatliv påverka det ni gör på jobbet. Hon kommer som nyfiken kvinna säkert att fråga vad du har för förhållande just nu etc och då behöver du bara nämna i försiktiga men välplacerade ord att du träffar någon/några och om hon frågar så kan du svara att de är bättre än henne rent sexuellt mm (även om det inte är sant). Sådant kommer att reta henne olidligt.
Citera
2007-04-03, 22:48
Medlem
Boerje Lundins avatar
Skyldig

Klart att hon har varit otrogen, fälld på sannolika skäl skulle jag säga. Be henne fara åt helvete!
Citera
2007-04-03, 22:55
Medlem
piengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molly_roadkill
Känndes mer som hon letade efter en anledning att göra slut,annars ahde en sån sak varit för liten för att bryta kontakten helt med,enligt mig.
Jag skulle anta att hon var otrogen. "En gång otrogen,alltid otrogen",har jag märkt iallafall...
Men det finns gott om fina flickor därute som beter sig som en exemplariska flickvänner gör go fetch..

Precis märkt det jag med. Så du gjorde RÄTT!! Låt kvinnan som bedriver Hor skämmas och låt dig inte befläckas av henne!
Citera
2007-04-03, 23:22
Medlem
Citat:
..

Har inte läst några kommentarer. Men mannen, du gjorde något jag skulle ha gjort för länge sen i det där förhållande. Känner igen mig lite i vad du skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in