Citat:
Ursprungligen postat av Paul123
Behöver hjälp av er på FB. Min misstanke var befogad. Det visade sig att den lilla slampan inlett ett förhållande med grannen några hus bort där hon bor på Lidingö. Förhållandet hade pågått sedan november och således var inte min magkänsla fel.
Nu till saken. Jag kommer bli tvungen att arbeta med henne då hennes arbetsplats och min är "systerföretag". Jag har redan varit inne hos chefen och bekänt att jag har haft ett förhållande med min kollega. Chefen förstod.. Men tyckte att ngn månad kunde väll jag försöka stå ut..
Jag har gruvat mig för den här dagen i över en vecka.. Mår helt enkelt så jävla piss..Har gått ned i vikt ca 5 kilo sedan det hände ligger mest och stirrar i taket.. Till saken hör att hon är välmående som fan är glad och fräsch vad jag hört från andra. risken är att jag bryter ihop imorgon när jag måste träffa henne. Någon som har något tips och råd?? Det är illa nog vad som hänt att jag nu tvingas jobba med henne vet jag inte om jag pallar..
Tycker att du ska försöka tänka lite mer på dig själv ju mer du har med henne och göra eller tänker på henne förstör du för dig själv. Känner du inte dig minsta lilla eklad av henne med tanken på att hon stretat sina ben för andra? Jag själv hade känt hat och motbjudan av henne....
Koncentrera dig mer på dig själv och hitta något du trivs med att göra. Du sa tex att du tappat 5 kg? Varför inte börja styrketräna (om du nu inte redan gör det) eller fixa till din lägenhet (om du nu bor ensam) i stortsätt gör något kreativt.
aja back to work lycka till grabben