2018-09-17, 11:23
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Att då acceptera ett erbjudande från någon som begär i gentjänst att man tillåter en bakdörr är kanske ok om drivkraften att bli rik...
Facebook grundades samma dag som LifeLog officiellt lades ner. LifeLog var ett DARPA-projekt, en organisation som har kopplingar till CIA och därmed Deep State.

Q #1130:
Citat:
Q !xowAT4Z3VQ 12 Apr 2018 - 2:08:47 AM
Citat:
Anonymous 12 Apr 2018 - 1:43:06 AM
0839881e69a66dd14bb61e37fef66b38aa227494b14e5c816c ef215b3adc0c3a.jpg

7e8cdbebade8310bc1b95ce8ebd9a0a441142d5db0cba85d99 e5c077a03285d5.jpg
Check the dates. Pentagon kills LIFELONG project same day Facebook is formed.
>>1003248
Finder of this should apply to NSA.
Q

Citat:
...är större än att vilja känna sig som Snowden.
CIA-agenten och förrädaren Snowden? Det skulle förvåna mig om Snowden inte döms för landsförräderi och avrättas.

Q har klargjort att Snowden är ett villebråd (Q #893):
Citat:
Q !UW.yye1fxo 9 Mar 2018 - 2:31:36 AM
@Snowden
24 Twitter.
A/B or C.
We can take you anytime.
Q

Q hintar om att Snowden är CIA-agent (Q #732):
Citat:
Q !UW.yye1fxo 11 Feb 2018 - 10:38:14 PM
...
What if Snowden was still a Clown?
Why would it be important he was in Russia?
LEARN!!!!
Q

Q har i flera inlägg visat att militären har full koll på vart Snowden befinner sig (Q #790):
Citat:
Q !UW.yye1fxo 19 Feb 2018 - 2:41:03 AM
@SNOWDEN
WHERE ARE YOU?
NOT RUSSIA.

[EYES ON]
...
Q

Q indikerar att han är övervakad 24/7, även av agenter (Q #880):
Citat:
Q !UW.yye1fxo 8 Mar 2018 - 11:25:32 PM
25666BD0-F5F9-4A63-AE62-4A….png

C13A8327-8986-4D5E-AC6B-EC….png
Someone was up all night running.
Live shot.
We know.
Your move.
Q

Snowden är en av dom individer som Q postar om mest. En sökning på "Snowden" på https://qmap.pub ger 48 träffar.

Snowden = Dead man walking. Inte mycket att ha som förebild.
Citera
2018-09-17, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Q post:

Barack Hussein Obama = Renegade = Traitor enl. United States Secret Service (USSS)

Googlade lite och det är väl aningen intressant, verkar som USSS leker lite med namnen, George W Bush hette tumbler innan han blev president
https://www.britannica.com/list/secret-service-code-names-of-10-us-presidents
Citera
2018-09-17, 11:37
Medlem
Citat:
Fittahora|65290016]Facebook grundades samma dag som LifeLog officiellt lades ner. LifeLog var ett DARPA-projekt, en organisation som har kopplingar till CIA och därmed Deep State.

Det kan ju ha varit eftersom dom förstod att Zuckerbergs FB var bättre?

Citat:
CIA-agenten och förrädaren Snowden? Det skulle förvåna mig om Snowden inte döms för landsförräderi och avrättas.
Q har klargjort att Snowden är ett villebråd (Q #893):
Q hintar om att Snowden är CIA-agent (Q #732):
Q har i flera inlägg visat att militären har full koll på vart Snowden befinner sig (Q #790):
Q indikerar att han är övervakad 24/7, även av agenter (Q #880):
Snowden är en av dom individer som Q postar om mest. En sökning på "Snowden" på https://qmap.pub ger 48 träffar.
Snowden = Dead man walking. Inte mycket att ha som förebild.

Det där om Snowden hade jag missat helt, trodde han nämnde honom en gång eller nåt

Jahapp, så det Snowden släppte om CIA/NSA övervakning, var det en bluff, dom har inte den kapaciteten eller dom gör inte det?
-enligt Q så verkar det ju som att dom vet precis vad alla gör hela tiden och har den kapaciteten.

Vad är din take på om betydelsen av dett Snowden läckte, sant, falskt, dubbelbluff?

Tyvärr så öppnar det väl också möjligheten för att Snowden är precis den han utger sig för att vara och Q är deep state
Citera
2018-09-17, 11:42
Medlem
Vad kan detta vara då ?
Fotbollen Putin gav till D Trump i Helsingfors el vad tror ni ?

TEST [Thursday] by DoD to confirm 'free-flow' of direct comms.
POTUS SPEC AUTH REQ [think 'the football'].
NSA monitoring for any attempts to disrupt and/or term access.
CENTRAL Command.
Q
Citera
2018-09-17, 12:26
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Det kan ju ha varit eftersom dom förstod att Zuckerbergs FB var bättre?
Nej, så fungerar det inte.

För det första har Zuckerberg inte skapat Facebook.

Zuckerberg är, som efternamnet antyder, en jude. Som jude och tillhörande en familj i allians med Deep State blev han utvald att representera Facebook. Zuckerberg är en planterad agent för CIA som lyder order från Deep State.

Zuckerbergs tid är också räknad och nämns ofta av Q. Q's kortnamn för Mark Zuckerberg är MZ.

Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Tror elon musk , fått stulen teknologi av c_a däärav hans framgångar !
Du har delvis rätt.

Elon Musk, som namnet antyder, är en jude. Liksom Zuckerberg tillhör han en familj i allians med Deep State. Elon blev utvald att representera Tesla, ett företag han inte startade.

Elons hela historik som entreprenör är en lögn. För mig är det märkligt att inte fler synar bluffen. Har ni lyssnat på Elon när han håller tal? Killen är halvt efterbliven och kan inte bilda en enda sammanhållen mening.

Grunden till Elons förmögenhet är en CIA-konstruktion; mao lögn. Kapitalet han förfogar över har han inte själv tjänat ihop, utan fått. Jag syftar på tiden före Tesla (ex PayPal).

Tesla var ett bolag som CIA kapade av två entreprenörer och uppfinnare. Detta är väl dokumenterat eftersom det ledde till en stämning där grundarna till Tesla vann.

Teslas uppgift är att begränsa rörligheten hos folket och därmed friheten. Elbilar är dyra att tillverka och därmed dyra att köpa, vilket leder till skuldsättning. Elbilen har begränsad räckvidd och lämpar sig bara för kortare körsträckor.

SpaceX skapades för att frånta USA all teknik för rymdfärder och därmed krigföring via rymden (ex satelliter). Trumpadministrationen vill förhindra att detta sker och därför bildade man Space Force och underordnade den till försvarsdepartementet.

Q's kortnamn för Elon Musk är EM.

Merparten av förmögenheterna som Elon Musk och Mark Zuckerberg är goda för är inte under deras kontroll, utan Deep State.

Citat:
Vad är din take på om betydelsen av det Snowden läckte, sant, falskt, dubbelbluff?

Jag har skrivit om Snowden tidigare i tråden:
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Edward Snowden är en CIA-agent vars uppgift var att via läckor oskadliggöra NSA (som är under militär kontroll) för CIA's vinning (som är under "deep state" kontroll). NSA är ett hot för CIA.

Citat:
Galna H_llywood gjort film om Snowden som en slags hjälte då kan man va 100 på att han är en skurk !
Korrekt.

Lägg därtill att han hade fake news medias stöd och dom båda kritiserade NSA.
Citera
2018-09-17, 12:52
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Bilen Tesla bara namnet säger ju allt !
Jag måste vara försiktig i mitt svar för att moderatorn inte skall missta detta svar som off-topic. Jag skulle vilja skriva mycket mer, men begränsas av ämnet.

Nikola Tesla var en fantastiskt god medmänniska, ett geni och en fantastisk uppfinnare. Tom juden och människoförrädaren Albert Einstein erkännde öppet Teslas storhet.

E = mc² är en bluff lanserad för att teoretiskt förhindra möjligheterna till fri energi (som är fullt möjligt) och används för att censurera vetenskapen.

Anledningen till varför jag följer Q-fenomenet och Trumpadministrationen är dess öppenhet med slutmålet; individens frihet. Donald Trump har i tal öppet berättat att hans mål är att avskaffa lagar och myndigheter som begränsar individens frihet (ex EPA) och tillåta teknik som hålls hemlig för allmänheten.

Teknik finns för att bota alla kända sjukdomar utan biverkningar och motorer som drivs av energikällor som är oändliga. Militären har tillgång till dessa tekniker men Deep State förhindrar allmänheten från att ta del av dem. Det är nämligen svårt att tjäna pengar på sjukdomar som envar själva kan bota för ören, fordon som inte behöver tankas och hus som är gratis att värma/kyla.
Citera
2018-09-17, 13:33
Medlem
FH,

Ok, jag hade inte detta i så färskt minne.
Du har rätt i att han var CIA som läckte NSA surveillance.

Då blir det iofs. intressant eftersom Q är pro NSA och anti CIA, jag kan nu sätta hans kritik mot Snowden i context och det passar in i den större bilden.

Kul då lärde jag mig något nytt

(måste du fetstila varannat ord, blir svårt att läsa)

Citat:
Edward Joseph Snowden (born June 21, 1983) is an American computer professional, former Central Intelligence Agency (CIA) employee, and former contractor for the United States government who copied and leaked classified information from the National Security Agency (NSA) in 2013 without authorization. His disclosures revealed numerous global surveillance programs, many run by the NSA and the Five Eyes Intelligence Alliance with the cooperation of telecommunication companies and European governments.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Edward_Snowden#Underr%C3%A4ttelseavsl%C3%B6jandena
Citera
2018-09-17, 13:39
Medlem
FH,

Citat:
Nej, så fungerar det inte.

För det första har Zuckerberg inte skapat Facebook.

Zuckerberg är, som efternamnet antyder, en jude. Som jude och tillhörande en familj i allians med Deep State blev han utvald att representera Facebook. Zuckerberg är en planterad agent för CIA som lyder order från Deep State.

Zuckerbergs tid är också räknad och nämns ofta av Q. Q's kortnamn för Mark Zuckerberg är MZ.

Du missade poängen,

Långt innan Darpa släckte ned sin sida så fanns det 50-100-200 stycken personer med FB liknande plattformar. MZ satt och knåpade på det hemma i rummet, eller om han stal det från Vinkelvoss tvillingarna eller vad fan det nu var.

Vid något tillfälle tar "the dark side" kontakt med honom och han säljer sin själ. Därefter så ökar det exponentiellt och blir FB.

Visst släckte dom väl ner Darpa när FB bildades eller registrerades men det var ju inte då tanken till FB föddes.
Citera
2018-09-17, 13:58
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Du missade poängen,
Nej. Du missar poängen.

Citat:
Långt innan Darpa släckte ned sin sida så fanns det 50-100-200 stycken personer med FB liknande plattformar. MZ satt och knåpade på det hemma i rummet, eller om han stal det från Vinkelvoss tvillingarna eller vad fan det nu var.
Zuckerberg har inte knåpat på någonting över huvud taget som ledde till Facebook. Skulle inte förvåna mig om han inte ens har kunskap att skapa en statisk ensidig hemsida.

Det du berättar är en historia påhittat av CIA. Precis som historien om Elon Musk är påhittad. Verkligheten är att CIA skapade Facebook och när tiden var rätt ersattes LifeLog. Historien bakom är just det – en historia.

Det finns en anledning till varför Q skriver så mycket om Zuckerberg – och det är inga snälla ord.
Citera
2018-09-17, 13:59
Medlem
Jag hade tänkt läsa en del poster som postats tidigare idag, men... ignorerar dessa pga fetningar.

Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Q post:

Barack Hussein Obama = Renegade = Traitor enl. United States Secret Service (USSS)

https://en.wikipedia.org/wiki/Secret_Service_code_name

George W. Bush – Tumbler, later Trailblazer

Laura Bush – Tempo
Barbara Bush – Turquoise
Jenna Bush – Twinkle

Barack Obama – Renegade

Michelle Obama – Renaissance
Malia Obama – Radiance
Sasha Obama – Rosebud

Donald Trump – Mogul

Melania Trump – Muse
Donald Trump Jr. – Mountaineer
Ivanka Trump – Marvel
Eric Trump – Marksman

Citat:
Barack Obama reportedly picked this moniker from a list of code names that started with R. No word on what the other choices were.
Kanske nått med: Renegade (TV_series)?
Citera
2018-09-17, 14:04
Medlem
Citat:
Googlade lite och det är väl aningen intressant, verkar som USSS leker lite med namnen, George W Bush hette tumbler innan han blev president
Intressant vilket namn Trump hade tänkt sig.
Citera
2018-09-17, 14:36
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Vad kan detta vara då ?
Fotbollen Putin gav till D Trump i Helsingfors el vad tror ni ?
Symbolismen med fotbollen som Putin gav till Trump går jag bet på och har inte sett någon annan lösa gåtan. Enda jag kan gissa är den klassiska tolkningen "bollen är nu din", i det här sammanhanget relaterat till utrensningen av Deep State.

Putin och Ryssland ligger som jag nämnt tidigare långt före USA i arbetet att rensa ut landet (och delvis övriga världen) från parasiterande organisationer och individer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in