2018-09-14, 21:06
Medlem
-Döpt
-Katolsk uppfostran
-Katolsk tro
-Katolsk hållning till sin integritet
-Katolsk klädsel (ej visa hud i onödan, ej smutsig i onödan)
-Katolsk uppförande (respekt, hängivenhet, trofasthet, tålamod, flitig)
-Är bered på att göra botgörelse för sina synder
-Ej motaglig för gnosticism, new age eller neoprotestantism
-Katolsk hållning till sin kropp
-röker ej
-ej hedonist
-inga tatueringar
-acceptans för sin kropp, inga fåniga "issues"
-Ger ej vika för abortvurmarna eller skilsmässo-folket
-Står för de katolska sociala lärosatserna

Varför ska man nöja sig med mindre? Inte för att i luther-ateistiska Sverige svärmar med gudlös folk ska man sänka standarden. Det bästa är ju att folk kan alltid konvertera.
Citera
2018-09-14, 22:00
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Människor är vackra på olika sätt men väldigt attraktiva, blonda män sticker ut eftersom de är ovanligare. Blont hår är ju inte den vanligaste hårfärg en och lite ovanligare på män så en lång snygging blir lite Alexander Skarsgård, även om han inte direkt ser bra ut men du förstår vad jag menar.

I vissa fall sticker man ut men min absoluta drömman/eller någon jag skulle finna riktigt snygg är Andrew Lincoln i the walking dead.

Jag faller för ett sånt utseende och personlighet. Mörkt hår och blåa ögon/ljusa ögon i alla fall sedan en lugn typ men han ska gärna rida häst och ha en gård
Citera
2018-09-14, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
-Döpt
-Katolsk uppfostran
-Katolsk tro
-Katolsk hållning till sin integritet
-Katolsk klädsel (ej visa hud i onödan, ej smutsig i onödan)
-Katolsk uppförande (respekt, hängivenhet, trofasthet, tålamod, flitig)
-Är bered på att göra botgörelse för sina synder
-Ej motaglig för gnosticism, new age eller neoprotestantism
-Katolsk hållning till sin kropp
-röker ej
-ej hedonist
-inga tatueringar
-acceptans för sin kropp, inga fåniga "issues"
-Ger ej vika för abortvurmarna eller skilsmässo-folket
-Står för de katolska sociala lärosatserna

Varför ska man nöja sig med mindre? Inte för att i luther-ateistiska Sverige svärmar med gudlös folk ska man sänka standarden. Det bästa är ju att folk kan alltid konvertera.
Vi har fullt med pundare från Latinamerika som bara väntar på att få göra avbön så de kan känna sig kritvita moraliskt. Leta bland dem.
Citera
2018-09-15, 04:13
Medlem
Utseende: Brunett, mörka ögon, längd oviktigt, vikt oviktigt sålänge det är hälsosamt och i normalspannet, stora ögon och fina tänder.

Karaktär: Sund moral, inget dekadent leverne till överdrift, intelligent, värnar och tror på kärnfamiljen, mer rationell än emotionell och djurvän.
Citera
2018-09-16, 16:53
Medlem
Citat:
Vi har fullt med pundare från Latinamerika som bara väntar på att få göra avbön så de kan känna sig kritvita moraliskt. Leta bland dem.

Vadå pundare? Hur kan man vara pundare och ha katolsk integretitet samtidigt? Läste du något av vad jag skrev eller ville du bara att passa på att bete dig som typisk flashbackrasse?
Citera
2018-09-16, 17:08
Medlem
Hon ska vara 160-175cm, brunthår eller svart, gröna, blå eller bruna är lika fint. Mkt humor och charmig. Smart och vilja göra saker (äventyrlig) som inte innehåller alkohol.

Vältränad eller tränad med väldigt mycket rumpa, bröst stora som små, läpparna får gärna vara fylliga men inte för mycket och ett vårdat utseende självklart, Tatueringar är ett plus.
Hennes stil är inte viktig, den passar med henne och hon ser cool ut, frisyrer och naglar får gärna sticka ut ur mängden, nått som syns! Och smink använder hon helst inte så mycket
Citera
2018-09-16, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Hon ska vara 160-175cm, brunthår eller svart, gröna, blå eller bruna är lika fint. Mkt humor och charmig. Smart och vilja göra saker (äventyrlig) som inte innehåller alkohol.

Vältränad eller tränad med väldigt mycket rumpa, bröst stora som små, läpparna får gärna vara fylliga men inte för mycket och ett vårdat utseende självklart, Tatueringar är ett plus.
Hennes stil är inte viktig, den passar med henne och hon ser cool ut, frisyrer och naglar får gärna sticka ut ur mängden, nått som syns! Och smink använder hon helst inte så mycket

Vad tror du Gud tycker om dina ytliga och vulgära preferenser?
Citera
2018-09-16, 20:30
Medlem
Citat:
Vadå pundare? Hur kan man vara pundare och ha katolsk integretitet samtidigt? Läste du något av vad jag skrev eller ville du bara att passa på att bete dig som typisk flashbackrasse?
Hahahaha! Rasistkortet, vad oväntat.

Vi protestanter är inte lika högfärdiga men å andra sidan kan vi inte göra avbön på allt heller utan håller moralen lite mer överlag. Lycka till med att hitta din katolska kvinna. Jag skulle absolut inte vilja ha en katolsk man iallafall, jag föredrar människor som inte är hycklare. Inte heller att de tror sig ha rätten att göra fördomsfulla uttalanden för att vid svar skrika rasist. Ingen katolik eller liknande för mig. Ni har en sådan latinamerikansk inställning till er självutnämnda överlägsenhet, oavsett vad ni kallar andra som svarar på era fördomar ni gärna skryter och briljerar med.
Citera
2018-09-16, 20:44
Medlem
Citat:
Hahahaha! Rasistkortet, vad oväntat.

Vi protestanter är inte lika högfärdiga men å andra sidan kan vi inte göra avbön på allt heller utan håller moralen lite mer överlag. Lycka till med att hitta din katolska kvinna. Jag skulle absolut inte vilja ha en katolsk man iallafall, jag föredrar människor som inte är hycklare. Inte heller att de tror sig ha rätten att göra fördomsfulla uttalanden för att vid svar skrika rasist. Ingen katolik eller liknande för mig. Ni har en sådan latinamerikansk inställning till er självutnämnda överlägsenhet, oavsett vad ni kallar andra som svarar på era fördomar ni gärna skryter och briljerar med.

Du börje med en löjlig påstående där du sammanför katoliker med latinamerikaner och pundare? Ved du vad det kryllar av protestanter och ateister i latinamerika numera också, su du kan även hitta dina trosfränder där.

När jag påpekar med fakta att du beter dig som en flashbackrasse drar du rasse kortet i försvar. Lägg ned nu och njut av din gudlösa och tomma relation med din verkliga eller imaginära dröm-ateist.
Citera
2018-09-16, 20:50
Medlem
Swe1227s avatar
Hon ska vara en vanlig, fräsch tjej. Absolut inte överviktig, ingen stor fläskig rumpa. Inga överdrivna tatueringar eller piercingar eller annat liknade äckligt. En liiiiiten tatuering och hål i örat kan funka men absolut inget mer.
Citera
2018-09-16, 20:56
Medlem
Citat:
Du börje med en löjlig påstående där du sammanför katoliker med latinamerikaner och pundare? Ved du vad det kryllar av protestanter och ateister i latinamerika numera också, su du kan även hitta dina trosfränder där.

När jag påpekar med fakta att du beter dig som en flashbackrasse drar du rasse kortet i försvar. Lägg ned nu och njut av din gudlösa och tomma relation med din verkliga eller imaginära dröm-ateist.
Jag har nog haft mer kontakt med Gud än vad du har.

Lycka till med att hitta din egna intoleranta matchning. Och det är människor som du som gjorde antirasism till ett rasistkort att dra i tid och otid. Det andra var det svenskar som arbetade för, jämlikhet dvs.
Citera
2018-09-16, 21:06
Avslutad
Typisk idiot tråd. Inriktat på pöbeln av visuella selfie beroende. Vad roll spelar det om snubben inte har en bra röst? Jag kan fan inte tända på en pippande och läspande röst, så kan han vara så snygg det vara. Eller kroppslukt? Man måste ha kemisk kemi, feromoner ska vara i samklang. Till alla ni, som bara går på det visuella, vad om ni blir blinda, vad då? Shit happends.
Senast redigerad av TantRossin 2018-09-16 kl. 21:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in