2018-09-16, 17:22
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoll
Sirius behöver oxå 3 poäng, galet jämt i botten. De måste gå för seger det med. Kyl match att se på imorgon för alla andra än Sirius supporters och bajare.
Jepp, har en känsla av att det inte alls blir så enkelt imorgon.
2018-09-16, 17:33
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Han är i ett helt galet stim just nu. Varit med Mackan vår bästa spelare sedan Rössler tagit över.

AIK rår vi inte på men jag är nästan övertygad att vi kommer sluta tvåa.
Hur ser ni mffare på Antonsson. Har han inte typ gjort mål i 100% av de allsvenska matcherna han spelat för er?
2018-09-16, 17:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Hur ser ni mffare på Antonsson. Har han inte typ gjort mål i 100% av de allsvenska matcherna han spelat för er?

Han har varit ruskigt bra sedan han gjorde sitt första mål och kan endast bli bättre när han kommer in i det ännu mer. Sliter och river satan, klagar inte och sniffar sig till lägen, precis vad vi saknat. Samarbetet med Mackan fungerar riktigt fint och jag har faktiskt svårt att se Strandberg peta Antonsson i nuläget. Vi har saknat en sådan här "grovjobbare" där framme.

Verkar dessutom vara en bra kille utanför plan också så jag har faktiskt bara gott att säga om honom.
2018-09-16, 18:36
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Jepp, har en känsla av att det inte alls blir så enkelt imorgon.

Jag håller med dig. Sirius måste ta poäng annars kan de få en svår höst.
2018-09-16, 18:46
Medlem
bagarn29s avatar
Gustaf Sandberg-Magnusson, det är väl "Knivsta"s barnbarn?
2018-09-16, 19:36
Medlem
junkbords avatar
Dags att se över domarkåren? Pinsamt låg nivå.
2018-09-16, 19:40
Medlem
Frewibs avatar
Gör Al Hakim kontroversiella och direkt dåliga beslut bara för att få stå i rampljuset, eller är han helt enkelt inte bättre än så?
2018-09-16, 19:42
Medlem
landofmoronss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Dags att se över domarkåren? Pinsamt låg nivå.

Kan inte mer än hålla med. Röviga beslut åt båda håll kanske jämnar ut tänker domarbasarna?
2018-09-16, 19:49
Medlem
simonvps avatar
”Åh vi är Peking ” (jo, jag är fullt medveten om att Solna förmodligen tar guldet ändå och att Peking tack vare detta säkert puttar bort oss från topp 3). Verkade som att Simon Thern mer spelade mot Norling än vad han spelade för Peking idag.

Fan pysslar Ellos med förresten? Verkar ju onekligen bli så att de slåss med BP om kvalplatsen. Gbg är helt safe tack vare de senaste resultaten.

dif nya Bajen obviously, på gott och ont (minus publiken såklart).
2018-09-16, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Happ så håller man på Göteborgs idag. De spelar åtminstone på gräs.

Vad är chansen att Elfsborg åker ut?
Varför har Thelin inte fått sparken ännu?
Varför fick inte Cedergren sparken ifjol?
2018-09-16, 20:28
Medlem
Grattis Norrköping och höstångesten. Det är lite knasigt att AIK har släppt in 13 mål på 21 omgångar och Peking gjort 5 av dem.

Nu dags för derby, skönt att det blir rätt att fokusera på det nu. Lite orolig för att spelarna är mentalt urvattnade till matchen efter, Göteborg away.
2018-09-16, 21:10
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Varför fick inte Cedergren sparken ifjol?
Vi hade inte så mycket högre förväntningar i fjol än där vi hamnade, absolut så måste man låta tränaren få tid att sätta sitt spel men då gäller det att spelarna står bakom spelidèn och att den går framåt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in