Citat:
Ursprungligen postat av
mirdidjul66
Kan tänka lite så här när jag såg att Herrteamdavisson har Will add att han kommer på Mega eventet i Sundsvall den 3:e november: Kommer alla geocachare prata med han som vanligt, ställa frågor som citat: Hur mår du? Tror du dom kommer finna mördaren? Måste kännas jobbit för dig, eller vem tror du mördadade Lena? mm mm
Svaret:
Jag har bara varit otrogen o legat med Lena i många år när min fru Hanna låg o sov sen viile hon inte träffa mig längre utan lämnade mig Så jag blev ledsen och misshandlade henne några gånger.. Du är fortfarande misstänk för att mördat Lena ..
SD verkar gilla leken "vore jag skyldig skulle jag väl inte vara här?" Tror att cacharna pratar om enbart dessa cacher och inte berör fallet alls (undvikande beteende) som man ofta gör vid känsliga ämnen.
Kommer det upp, så tror jag däremot att SD kommer att skoja bort allt. Som första reflex. Möjligen alla olägenheter han oskyldigt utsatts för, håna polisen och prata om det kommande skadeståndet han tänker begära.
Verkar vara ett bra anordnat Event där dom håller till på Stora Berget. Även boende finns där. Bott där själv ett par nätter och från matsalen har man en fantastisk vy över stad och vatten.
https://fad.geocaching.se/
Någon här av geocachare som skall bevista eventet?