Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
Har läst alla inlägg nu från MV, som skriver att hen inte varit inne i tråden och skrivit för det "typ" fanns inget nytt att berätta från utredningen.
Jag kan inte hitta något "nytt"... bara spekulationer som gjorts i tråden tidigare och div som likväl kan vara egna spekulationer.
Är det någon av Er (som verkar ta allt som MV skriver som absolut sant) som vill berätta vad jag missat?
Ps Önskar att detta vore en deckare där jag kunde läsa slutet innan man läser boken, intressant då att läsa det som utspelar sig innan för att kunna förstå varför personer säger vissa saker... ds
Så är det nog egentligen.
Och det är väl det EGT har påpekat.
Vi får väl se när (ja den hoppas jag på) FUPen kommer.
Då får vi väl se om vittnet/vittnena som påstår en man befunnit sig utanför LWs bostad finns (100% säkert enligt MV), om fem telefoner är genomgångna, om sista kontakten varit SD och chatt och sms handlat om Norgeresan...
Om hörvittnet som från sitt sovrumsfönster som bekräftat att en man och en kvinna pratat medan promenerat ner mot fp
Att tiden som klockats fungerar med en tid då datorn satts på hemma hos SD...
Det finns något i hur MV beskriver utredning/förhör/polisens syn som får mig att lita på hen. Har också svårt att se hens agenda om hen inte har insyn.
Men det är bra att du har ett kritiskt tänkande. Alltid sunt.