2018-09-14, 01:24
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Yankeen har gjort ett tillägg på FTF:en "En ö i havet":
http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=167d4057-fc54-4783-885f-b328999c5196
Tillägget:
"2018-09-13: PS. Softpocahontas's nick is included in the logbook as a Team FemFemma inside joke. Softis had ranted about this being a team effort and about how her part was the designated team taxidriver. The best part of the joke was the look on her face when she saw the photo. RIP Lena & Team FemFemma 💔"

Jag förstår inte riktigt. Vad är skämtet det pratas om?
Citera
2018-09-14, 01:28
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
🤪 Man får ju säga att vi inte sparade några krafter för att hjälpa dem med alternativ där. Tur att de inte valde någon som skulle ställt dem i dålig dager... 🤧

Ja, huvudsaken var väl att han fick behålla
FTF-sviten.
Citera
2018-09-14, 01:38
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Ja, de nappade tydligen på EGTs förklaring:
ett internt skämt.

SD verkar ha sin innebandytokiga JG i sitt nät. "Gör så här!"
Citera
2018-09-14, 01:39
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Jag förstår inte riktigt. Vad är skämtet det pratas om?

Jag förstår inte heller.

Det var nog väldigt internt

Dessutom så var väl det här efter att de
officiellt hade brutit kontakten med varandra
efter anmälan?
Citera
2018-09-14, 01:50
Medlem
Honan6s avatar
Citat:
Jag förstår inte heller.

efter anmälan?

Nej, men 2 månader senare anmäls SD för ofredande och trakasseri. Den anmälan som hon sen återtog för att det inte skulle bli värre.
Citera
2018-09-14, 01:52
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Jag förstår inte heller.

efter anmälan?

Vuxenmobbning förmodligen. De gör narr av LW. Vidrigt!
Citera
2018-09-14, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Vuxenmobbning förmodligen. De gör narr av LW. Vidrigt!

Ja, verkligen. Det verkar vara ena riktigt osympatiska nördar.
Citera
2018-09-14, 03:15
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spoing
Och SD:s logg är återinsatt av geocaching HQ vilket tyder på att det inte var SD själv som tog bort sin logg. SD och JG håller på med ett spel här. En behållen FTF-svit verkar vara viktigare än allt annat.. När ska denna fars ta slut?

Frågan är dock om det verkligen är Geocaching HQ som har återinsatt den? Det står visserligen "Log reinstated by Geocaching HQ", men den står som inledning och i samma textavsnitt och typsnitt som resten av loggtexten.

Rent teoretiskt skulle det därför kunna vara SD själv som har skrivit in raden "Log reinstated by Geocaching HQ" nu, för att eventuellt vilja få det att låta mer "formellt" och att det ska se ut som självaste högkvarteret vidtagit återinsättandet?
Citera
2018-09-14, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Nej, men 2 månader senare anmäls SD för ofredande och trakasseri. Den anmälan som hon sen återtog för att det inte skulle bli värre.

Den bunt av SMS/MMS mm som hon hade som underlag för sin anmälan hoppas jag finns i polisens ägo. Kanske även kommentar(er) kring nämnda cache?
Citera
2018-09-14, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dreamer33
[/b]

Vågar man hoppas att polisen verkligen samkör sina DNA-register om det nu går så segt med allt annat?

Är inte helt övertygad om att det är polisen som samkör, det
kan nog vara NFC som gör sökningen.

http://nfc.polisen.se/kriminalteknik/biologi/fragor-och-svar-om-dna/

Citat:
Vad händer om en persons brottsmisstanke faller innan salivprovet är färdiganalyserat och sökt mot registren?

Alla dna-profiler från provtagna skäligen misstänkta gärningsmän kommer att sökas åtminstone en gång mot registren. Detta sker när analysen av provet är klar, vanligtvis 3-4 dagar efter att materialet inkommit till NFC. Finns ytterligare brottsmisstankar eller belastningar ligger dna-profilen kvar i registret tills alla brottsmisstankar och belastningar är borta

Citera
2018-09-14, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Frågan är dock om det verkligen är Geocaching HQ som har återinsatt den? Det står visserligen "Log reinstated by Geocaching HQ", men den står som inledning och i samma textavsnitt och typsnitt som resten av loggtexten.

Rent teoretiskt skulle det därför kunna vara SD själv som har skrivit in raden "Log reinstated by Geocaching HQ" nu, för att eventuellt vilja få det att låta mer "formellt" och att det ska se ut som självaste högkvarteret vidtagit återinsättandet?

Jag har svårt att tro på allt MV skrivit, det har varit fel förut då han hängde ut JG som taxichaffis.
Men det är tydligt att SD, JG och HD anser att sviter och geocaching är viktigare än allt annat.
SD klanen vill iaf ha en ö i havet loggen och sviten intakt, oavsett mord, misstänkt eller ej.
Mer maniska och besatta människor finns inte, och ett mord under dessa förutsättningar förvånar mig inte.
Citera
2018-09-14, 06:43
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Nu förstår man varför MGM verkar så glad nuförtiden. Han såg till att ingen annan fick henne.

Exakt. Och med LW ur vägen kan han ägna sig åt att snärja (fd) frugan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in