Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Alla ni i "SD klanen" har en sak gemensamt, ni ställer bara frågor och kritiserar alla andra men kommer aldrig med några svar själva.
Jag skrev såklart fel på HD då det borde stå SD.
Nej jag TROR att de inte träffades på senare tid då jag själv hört att de blockat varandra, kontaktförbud från HD, att LW inledde nya relationer, inga gemensamma loggar osv.
Varför tror du SD skrev dit softpocahontas på cachar hon aldrig besökt? Tex "en ö i havet" där det tydligt framgår av YD´s logg att LW inte var med?
Gör du och ditt "gäng" samma sak, förutom att logga klätterburkar du aldrig klättrat på?
Ge dig någon gång! Har frågat förut utan svar: VILKEN FRÅGA ÄR OBESVARAD AV MIG?
Jag har gått in någon gång och kritiserat när ”teorierna” vandrat uppåt väggarna.
Jag har ifrågasatt andra teorier med förtydliganden, är av åsikten att alla får tro och tycka vad dom vill, OnT.
Jag har sagt ifrån om det är rena faktafel som jag vet eller ibland tro mig veta.
Det var jag som skrev frågan om SD:s loggning kring denna cache, med ett frågetecken = Jag vet inte —> fråga inte mig.
Jag tror inte att det är nått seriöst menat, troligen ett internskämt mellan dom. Hon kanske ville följa med men kunde inte eller inte fick plats i båten... finns massa olika orsaker det ksn vara, så varför spåna i det. Ksn inte i min vildaste fantasi se nått samband i mordet eller i SD:s beteende när vi inte vet mer.
Det är dom att analysera varför har en vit bil....