Citat:
Ursprungligen postat av
NoF8
Nu var det inte förståelsen som jag ifrågasatte så den grejen säger mer om dig än mig. Trovärdigheten i din information ifrågasatte jag och det har inte blivit mer trovärdigt. Visst, du påstår det du gör. Någon annan i tråden skrev att det tog 7 minuter för polisen att komma till platsen efter larm om skottlossning. Visst din påstådda misshandel kan ha börjat innan det men föga troligt att den personal du talar om skulle bry sig om att kontrollera fingrar när de jobbar febrilt för att rädda liv. Jag kan inte uttala mig om dina kunskaper gällande akutsjukvård men mina erfarenheter är tillräckliga för att konstatera att det blir mindre trovärdigt.
De som gjorde detta hade bråttom. Och de har redan börjat babbla. Det är min spekulation.
Nu var det jag som ifrågasatte din förståelse hehe Men det kanske du hade svårt att förstå.
Låt mig göra bilden klarare för dig.
Jonas fingrar var knäckta. Med andra ord pekade de inte åt sina vanliga håll länge. Fyllt synbart för både räddningstjänst och sjukvårdspersonal.
Vissa andra ben var knäckta, och hade inte längre sin naturliga form. Fullt synligt för samtliga som hanterade Jonas efter hans död.
Till och med räddningspersonal och sjukvårdspersonal reagerar på sådana onaturligheter, hur fokuserade de än är på att rädda liv.