2018-09-10, 17:04
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
I det här valet fick AfS så mycket SD-väljare som de bara kunde få, inte mer.

Håller inte med. I takt med att verkligheten blir värre så kan högerfalangen inom SD radikaliseras ytterligare, och börja gå över till AfS.
Citera
2018-09-10, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Var i sagoboken bibeln, menar du att det finns värdefullt stoff vi har någon som helst nytta av idag mot övermäktiga fiender som judar, muslimer och kaozfolk från Afrika bl.a? Visa mig ett sånt stycke?

Såväl kristendomen och NS har bevislingen varit misslyckade strategier och ideologier som konkurrerats bort av den evige och bör förpassas till historiens skräphög.

NS var den mest lyckade strategin hittills och hade motstått infiltration och subversion (till skillnad från kristendomen) men krossades istället militärt av en enorm övermakt
Citera
2018-09-10, 17:06
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Kul att följa rösträkningen på Valmyndighetens sida, man har nu lyckats hitta 40 AfS-röster hittills.

Rösträkningen har ju inte kommit så långt, men detta motsvarar 0.32%. Jag hade tippat på 0.6%, men de verkar inte nå upp till detta.

Det positiva med detta är att nu behöver SD inte vara rädda för att väljare ska gå över till AfS. Sentio och Yougov kommer ingen bryr sig om längre. Nu gäller de andra instituten där man kan hålla koll på övriga partier och där kommer AfS ligga och skvalpa bland alla andra micropartier tills de självdör i vakuumet.
Citera
2018-09-10, 17:07
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det positiva med detta är att nu behöver SD inte vara rädda för att väljare ska gå över till AfS. Sentio och Yougov kommer ingen bryr sig om längre. Nu gäller de andra instituten där man kan hålla koll på övriga partier och där kommer AfS ligga och skvalpa bland alla andra micropartier tills de självdör i vakuumet.

Verkligheten kommer tvinga folket att rösta på AfS.
Citera
2018-09-10, 17:08
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Eh...finns inte minsta likhet. Vänstern är utpräglat etatistisk men det är verkligen inte AfS eller nationella generellt. Nation betyder folk förövrigt.

Mycket likt, stolligheter från olika håll med gemensam tro att det finns högre värden än individernas egna åsikter.
Citera
2018-09-10, 17:09
Medlem
baggebo1s avatar
Nere på 0,29% nu. Klart att det här är trist.
Citera
2018-09-10, 17:10
Medlem
Fashwaves avatar
Marcus Follin kommenterar valresultatet för AfS och SD i sin YT-kanal nu.

Han är väldigt besviken men uppmanar dem att inte ge upp.

The Golden One var rätt tagen av att nationalisterna inte nådde ett bättre valresultat än de gjorde.

Han antyder att det dels berodde på hoten från vänstern och stigmatiseringen av nationalisterna.
Citera
2018-09-10, 17:12
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Verkligheten kommer tvinga folket att rösta på AfS.

100 spänn på att AfS inte kommer finnas i riksdagsvalet 2022.
Citera
2018-09-10, 17:15
Medlem
Tittar igenom lite filmer AfS släppte inför valet och hör till min förvåning Jeff Ahl stå och gorma om riksrätt, och sen blir man förvånad över att dessa individer inte kommer in..?
Citera
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag hånar inte AfS. Jag förklarar bara hur verkligheten ser ut. SD är iaf i riksdagen. Det är inte AfS.

Landet Sverige som vi känner det är mångkulturellt. Om det samhället håller på att upplösas framför våra ögon borde väl det göra er AfSare glada? Men nä, ni ska hålla på att kasta skit på SD i stället för att ni är besvikna att AfS inte kommer få de där 5,6.7 procenten som Kasselstrand pratade om på varenda torgmöte.

Jag förstår att det kan vara svårt att hantera ett bedrövligt nederlag i en valrörelse, speciellt när ni trodde på allvar att AfS skulle ta sig in i riksdagen.

Men försök att vakna upp ur drömmen om ett raskrig nu. Det är inte hälsosamt att var fast i drömmar som aldrig kommer bli verklighet. Det finns även psykologhjälp att få.

Mest halmgubbar där. Jag tänkte mig nog 2-4 procent, tror aldrig jag gick ut med någon siffra men jag kan ha fel. Vet inte varför du snackar om raskrig. Vad gäller mångkulturalism så är det en doktrin som politikerna införde över huvudet på oss för 40 år sedan och inte något svenskt överhuvudtaget. Den doktrinen måste väck om vi ska fortsätta ha invandrare i landet.
Citera
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Kul att följa rösträkningen på Valmyndighetens sida, man har nu lyckats hitta 40 AfS-röster hittills.

Rösträkningen har ju inte kommit så långt, men detta motsvarar 0.32%. Jag hade tippat på 0.6%, men de verkar inte nå upp till detta.

De har till denna minut räknat 26 distrikt av 6325 så ditt inlägg är bara vaste of space, ditt skitsnackande troll.
Citera
2018-09-10, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Nere på 0,29% nu. Klart att det här är trist.

Riktigt kasst. Enda som kan göra detta värre är ifall typ MED går om oss. Det blir säkert 0,3% i slutresultat. Hur många röster skulle det innebära?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in