Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Hur tror du att du kommer må om/när SD blir dömd?
Om du var förtvivlad när LW blev mördad, så är det nog inget mot vad du kommer känna då.
Jag har inte bett dig anklaga någon, men du försvarar SD med näbbar och klor. Nästan lika mycket som jag ogillar SD gillar du honom.
Hade ni något slags erotiskt förhållande utöver bara vänskap?
Citat:
Ursprungligen postat av
Energizer666
Verkar inte behöva säga nåt mer då folk i tråden börjar känna samma sak som jag om dig,
är han skyldig så är han så, men jag tänker fortfarande inte döma nån i förväg som eventuellt är oskyldig, ska bli intressant att träffa dig och SD ifall det visar sig att han är oskyldig
Kanske kan vara så att du blivit nobbad av SD och därför vill att han ska åka in
Kanske träffade jag rätt där, bisexuell kan förklara en del.
Då släpper jag en till liten bomb eftersom Lena förtjänar att rättvisa skipas och att hon säkert inte klandrar mig för att jag, i motsatts till andra "vänner" försöker få fast hennes mördare.
Såhär är det,
LW berättade att hon haft ett fantastiskt förhållande med en man, det började hur bra som helst och allt klaffade verkligen.
Efter ett tag började dock vissa saker verka underliga, som han inte ville prata om.
LW ställde på honom och krävde ett svar, och efter många försök kom så svaret fram : LW var inte ensam om att gilla män.
Förhållandet överlevde inte detta, men de fortsatte att vara vänner.