Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Det här falska loggen fanns inte i mina tankar, sedan är det lite känsligt att fråga någon om denne fuskar. LW skrev aldrig någon digital logg så jag tog för givet att SD skrev hennes namn utan hennes medgivande eller vetskap.
I vilket syfte vet jag inte, karln är ju väldigt knepig på många sätt.
Ja jag har en tendens att tycka illa om män som är konstant otrogen mot sin hustru, misshandlar och ofredar sin KK. Gör inte ni det??
När den denna människa därutöver är misstänkt för mord på sin fd KK, ja då övergår det från ogillande till hat. Lena var så otroligt levnadsglad och positiv till allt och alla, det gör brottet så mycket mera fruktansvärt.
"Postat: 2018-09-08, 07:36 =Sh.Holmes|65188686]
Har ingen större lust att ha en feg mördare efter mig. I en ren fight har han ingen chans mot mig, men mördar han kvinnor så blir det ett knivhugg i ryggen eller något sånt.
Det är fegt as vi pratar om."
Postat: 2018-09-07, 23:31 =Sh.Holmes|65186367]Jag har varit avstängd en vecka, en som provocerade mig. SDs kompis."
Postat 2018-08-31, 19:16 =Sh.Holmes|65109005]Oskyldig eller inte är SD ett kräk. Är han skyldig, vilket mycket pekar på.. ja då är det en mördare mindre på våra gator. Han kan ju mörda igen, han kan också ha gjort det förut."
2018-08-30, 16:27 =Sh.Holmes|65097092]Jo det kan nog bli spännande, vem som nitar kräket först. Upplopp och storbråk i Sundsvall

)Vem som helst får komma, man kan betala entré."
2018-08-30, 11:20 =Sh.Holmes|65094584]Säger bara som det är, det är inget hot men kanske en riskanalys.
LW fick inte leva, varför ska tråden leva och varför ska ett kräk som SD inte få stryk? Ni vet att han förtjänar det!"
2018-08-30, 11:06 =Sh.Holmes|65094487]Risken eller chansen är stor att han åker på stryk, det finns många som ser SD som GM...
Att han gjort "något" är utom tvivel, såsom misshandel och att vara ständigt otrogen
Jepp SD är ett ärkekräk, ett avskum, en mördare återstår att bevisa.
Visar han sig på FAD kommer det hända saker, var så säkra, LW hade många vänner"
Axplock av icke raderade inlägg.
Medelst lögner och förtäckta hot kan svårligen bortses från att du är på tok för emotionellt insyltad i fallet för att ha någon som helst trovärdighet.