Citat:
Valfusket är INTE uppenbart. Visst att det kan finnas påtryckningar i form av att man tar sina valsedlar öppet (om man inte har egna med sig) men i övrigt handlar det bara om att svenskar röstar enligt tradition framför att tänka efter. Jag trodde att den nya generationen skulle tänka annorlunda och kanske inte rösta på det vedervärdiga S. Men... så blev det inte. Och jag är inte förvånad.
Men valfusk är det inte. Bara klassisk idioti!
Men valfusk är det inte. Bara klassisk idioti!
BS, läs tråden jag länkar till, ganska uppenbart att du inte gjort det.
Jag tar upp alla indicier till att så skett över ett flertal inlägg.
Det här är större än att AfS skulle gjort ett dåligt val, det är samtliga övriga partier och SD och jag är om
du missat det numera ingen större vän av SD, speciellt inte partiets ledning som är fylld av infiltratörer eller kappvändare i form av Karlsson, Bieler och Jomshof som liberaliserat partiet hårt.
Inte direkt svårt att manipulera de 2,7 miljoner förtidsrösterna. Det är där det stora röstfusket skedde.
Inte allt annat valfusk som att gömma undan och/eller stjäla valsedlar, hota osv.
Det är mer en form av disktraktion för att ingen ska titta på guldskatten i form av förtidsrösterna.
Klassiskt att få er att titta åt ett håll samtidigt som de snor er plånbok när ni är distraherade.
Vi hade aldrig sett det här valfusket om samtliga röster lagts på valdagen, att förtidsrösta är som gjort för valfusk då rösterna ligger på plats från 22:a Augusti och tydligen förvaras i säckar.
Är det U-landsnivå eller är det U-landsnivå.
Förtidsröster ska givetvis förvaras inlåsta i bankvalv eller inne på en Polisstation i säkerhetsskåp, inte i en jävla säck i någon skrubb inne på en skola, bibliotek, folkets hus eller annan allmän lokal.
Här ligger istället förtidsröster vind för våg och valförättarna är batikhäxor och blattar från länder där valfusk är NORM.
Ni är så hårt förda bakom ljuset.