2018-09-10, 09:32
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexenhammer
Alla ni som så benhårt ratade mig för att jag inte trodde AFS skulle få över 4%...

VAD SÄGER NI NU DÅ?

Ingen bryr sig, bortsett från du själv. Berätta gärna hur det känns.
Citera
2018-09-10, 09:34
Bannlyst
Vad tror ni om valfusk mot AFS?
SD fick säkerligen flera hundratusentals röster ickeräknade, mot AFS så är de nog ännu strängare.
Citera
2018-09-10, 09:34
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Nu är inte jag AFS:are, men ge inte upp så lätt! Partiet bildades ju för h-e för ett halvår sedan och Sverige går mot stora problem, med förmodligen svår lågkonjunktur, betydligt ökande social oro, förortskravaller etc. Lägg där till en osäker parlamentarisk situation.

Potentialen för systemkritiska partier kommer bara växa.

Stort tack! Du har rätt, men vi som hängt här tyckte verkligen att läget nu var helt rätt för en radikalt annorlunda politik och politiskt anslag. Både för att folket fått facit över Sjuklöverns vidriga politik och för att det inte finns mer tid för en fredlig omsvängning av politiken i landet. Vi trodde på budskapet om att en svensk inte tiger utan ryter ifrån. Istället valde de allra flesta att fortsätta knyta näven i fickan tills den vitnar. Nu väntar mycket större polarisering, mindre förståelse, mer vrede och våldsyttringar.
Citera
2018-09-10, 09:45
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisOchPung
Vad tror ni om valfusk mot AFS?
SD fick säkerligen flera hundratusentals röster ickeräknade, mot AFS så är de nog ännu strängare.
Fredagsdemon i Kungsan formligen osade paranoia. Om stilen på den var det minsta representativ för väljarna så skulle det inte förvåna mig om folk hade tagit blanka valsedlar och skrivit typ
GRUG INTE GILLA BRUNSKINN! GRUG RÖSTA ALTERNATIV FÖR GROTTA!
Eller helt enkelt tagit SD-valsedlar och skrivit massa otäcka saker om dem.

Det blir en röst för SD!
Citera
2018-09-10, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Jag har alltid vetat att gojer mestadels är just som boskap. Det är därför jag i grunden är helt avvisande till demokrati som koncept. I västvärlden idag så är makthavarna och ledarna, auktoriteterna, "globalister". Då blir det så här. Hade ledarna istället varit "Hitler" hade vi haft kolonier på mars vid det här laget. Ledarskapet är helt avgörande.

Det kommer aldrig gå att övertyga massan med rationella argument och det bästa man kan hoppas på är att vinna över en tillräckligt stor minoritet av drivna och hängivna människor.

Det smarta är kanske att konvertera till judendomen och äkta någon judinna. I alla fall kommer du att tillhöra det vinnande laget och slippa kämpa för några dönickar som är födda som boskap, precis som de utvalda ser på oss goyer. Det ligger en sanning i detta. Varför skall man kämpa för svaga och korkade raser som ändå aldrig kommer att tillhöra det vinnande laget?
Senast redigerad av goyimcuck 2018-09-10 kl. 10:01.
Citera
2018-09-10, 10:07
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Något livstecken från någon AfS-företrädare än?

Nix.
Men jag tror de fortfarande är chockade , men det tycker jag man inte ska vara, valfusket är uppenbart.
(FB) Hur gick valfusket till? (Alltså att SD bara får ca 18% /Mod)
Citera
2018-09-10, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gn11
Vet du vad en valrörelse är?
Självklart måste man tro på att det ska gå vägen så att andra som läser den här tråden också röstar AfS.
Nu blev de ett nederlag för både AfS och SD.

Märkligt att val.se låg nere och även flashback under den mest hektiska perioden igår kväll.

Japp. Men även om man är i en valrörelse så kan man vara realistisk. Det har många av de andra partierna varit. Jag menar mest eftersom att jag fick ganska mycket skit för att jag inte trodde att AFS skulle få 4% eller mer. Jag trodde kanske någonstans runt 2%... men inte ens det fick dem, tydligen.

Märkligt hur då? Serverdrift vid hög belastning, då många querys ska gå mot databasen samtidigt är ibland väldigt svårhanterligt, om trycket är betydligt större än förväntat (ja, jag jobbar med sådana typer av driftfrågor)!
Citera
2018-09-10, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Ingen bryr sig, bortsett från du själv. Berätta gärna hur det känns.

Haha.
Det känns alltid bra att ha rätt!
Citera
2018-09-10, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Nix.
Men jag tror de fortfarande är chockade , men det tycker jag man inte ska vara, valfusket är uppenbart.
(FB) Hur gick valfusket till? (Alltså att SD bara får ca 18% /Mod)

Valfusket är INTE uppenbart. Visst att det kan finnas påtryckningar i form av att man tar sina valsedlar öppet (om man inte har egna med sig) men i övrigt handlar det bara om att svenskar röstar enligt tradition framför att tänka efter. Jag trodde att den nya generationen skulle tänka annorlunda och kanske inte rösta på det vedervärdiga S. Men... så blev det inte. Och jag är inte förvånad.

Men valfusk är det inte. Bara klassisk idioti!
Citera
2018-09-10, 10:17
Medlem
Hexen666s avatar
Kasselstrand & C.o kommer alltid vara hjältar för mig. Dom är nog lika chockerade som jag. Det är svårt att ta in hur ens eget folk är så förbannat jävla trögt. Hjältarna i Afs har lagt ner hela sin själ i detta & vågat trotsa etablissemanget på ett närmast Trumpianskt sätt. Förväntningarna på en svensk skräll som vi sett i flera andra länder var extremt höga, hypen stor och man var stark på sociala medier. Att då få detta dråpslag är i sanning inte lätt. Svensken är ett speciellt folkslag.

Idag kommer jag sörja. Imorgon fortsätter kampen för Sverige. Om inte annat så är det fortfarande värt att kämpa för alla svenskar som fortfarande inte är helt självhatiska, och för fosterjorden, för våra förfäder. Det finns inte en chans att jag går stilla in i natten.
Citera
2018-09-10, 10:24
Medlem
Fashwaves avatar
Såg omfattande valfusk.

SDs valsedlar stod på eget bord och valförrättare stod och glodde när röstarna skulle ta valsedlar.

Än mer omfattande var att man dolde SDs och Afs valsedlar bakom SAPs valsedlar.

Hur?

De överfyllde SAPs fack så att SDs och AfS valsedlar inte syntes bakom dem i facken.

Partierna var felsorterade.

De ska sorteras i antingen namnordning eller efter den procent de hade i förra valet.

Så skedde inte på många vallokaler.

SAPs valfolk körde skytteltrafik med senila och dementa pensionärer till röstlokalerna.

Sedan undrar jag över hur det 2014 kunde finnas runt 2000 ogiltiga röster och nu 2018 runt 24 000?
Senast redigerad av Fashwave 2018-09-10 kl. 10:26.
Citera
2018-09-10, 10:24
Medlem
Dofternas avatar
Vad händz nu då? Behåller ni era medlemskap i AfS eller blir det till att hoppa upp på en ny häst 2022?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in