2018-09-10, 07:18
Medlem
Totalt haussande på olika twitterkonton före valet och nu total tystnad.

Ska bli kul att se hur AfS förklarar det här fiaskot.

Dock verkar dom bli större än Svenskarnas parti 2014.
Citera
2018-09-10, 07:24
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Tror det har att göra med att F! fick partistöd.

AfS kan alltså ha mer än 0,4 procent. Är väl ganska sannolikt att de ligger där någonstans.
Det kom svar i tråden. >1% i förra valet så särredovisas partiet i preliminärsammanräkningen.
Jag står fast vid min gissning från juni, inte över 0.1%.

Men att det tar tre dagar att lägga upp högarna med valsedlar för de 30 övriga registrerade partierna verkar mycket tycker jag. Vill man motverka uppmärksamhet runt nya partier?
Senast redigerad av wwr 2018-09-10 kl. 07:26.
Citera
2018-09-10, 07:59
Medlem
Ett katastrofval kan man väl konstatera, framförallt för AfS men också för SD.
Till och med MP klarade sig kvar i riksdagen.
Citera
2018-09-10, 08:10
Medlem
Rikskanslerns avatar
Då var den parlamentariska vägen till förändring stängd, antagligen för gott. Antingen har det förekommit massivt valfusk eller så är svensken betydligt mer självhatande än vad vi kunnat föreställla oss. Vet inte vad som är värst.

Nu blir det hårda tider framöver. Jag rekommenderar alla svenskar som fortfarande använder hjärnan att antingen förbereda sig på brutalt våld och långvarig nöd, eller att lämna landet.
Citera
2018-09-10, 08:11
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Det kom svar i tråden. >1% i förra valet så särredovisas partiet i preliminärsammanräkningen.
Jag står fast vid min gissning från juni, inte över 0.1%.

Men att det tar tre dagar att lägga upp högarna med valsedlar för de 30 övriga registrerade partierna verkar mycket tycker jag. Vill man motverka uppmärksamhet runt nya partier?

Är väl så att Länsstyrelsen kontrollräknar samtliga röster, inte bara räknar de obskyra.
Citera
2018-09-10, 08:18
Medlem
Insyn5s avatar
AFS inledde ett tvåfrontskrig mot SD som varken gynnade SD eller AFS själva.

Snacka om moment 22 här.
Citera
2018-09-10, 08:23
Medlem
GormDenGamles avatar
De är gaphalsar. Det är därför.
Citera
2018-09-10, 08:29
Medlem
Bedrövligt valresultat, framförallt för SD. AfS hade jag väntat mig skulle få långa siffror.

Aja, man får kämpa vidare. Har svårt att tänka mig att grabbarna skulle lägga ned partiet. Däremot var det lite dumt att basunera ut att partiet skulle komma ut i riksdagen. Klart är i alla fall att YouGov och Sentio inte längre har trovärdiga sätt att mäta SD och AfS.

Vi fortsätter framåt grabbar. Först på onsdag kommer det slutgiltiga resultatet
Citera
2018-09-10, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wBBC
Invandringen är ett perfekt exempel. Det började långsamt och har sakta blivit en allt viktigare fråga för att tillslut eskalera till galenskapen 2015.
Förutsatt att svensken vill ha en vändning så kommer den antagligen följa samma bana. SD kan kanske ses som startskottet när dom kom in i riksdagen 2010 och nu kanske vi är halvvägs till en totalt samhällsförändring på den fronten.

Satan va segt fb är just nu...

Fast det är ju inte svenne som har ökat och eskalerat? Det är ZOG som har eskalerat och öst in mer och mer orcher, infört mer och mer censur och förtryck, mer och mer hbtq-vansinne, osv.
Citera
2018-09-10, 08:36
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
De är gaphalsar. Det är därför.

Svensken föredrar politiker som ljuger med sammetslen stämma mot sådana som basunerar ut sanningen.
Citera
2018-09-10, 08:36
Medlem
JustZlatans avatar
Nu kollapsar AfS. 5,6,7% som Kasseldrand pratade om visade sig vara självbedrägeri. Det blir inget raskrig som Dulny och grabbarna vill. Skyll er själva som kastar bort era röster jag sa innan valet och fick rätt. Ni har levt i er lilla bubbla.
Citera
2018-09-10, 08:42
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Nu kollapsar AfS. 5,6,7% som Kasseldrand pratade om visade sig vara självbedrägeri. Det blir inget raskrig som Dulny och grabbarna vill. Skyll er själva som kastar bort era röster jag sa innan valet och fick rätt. Ni har levt i er lilla bubbla.

Trams, ett organiserat valfusk har skett.
Läs mina inlägg i tråden:
(FB) Hur gick valfusket till? (Alltså att SD bara får ca 18% /Mod)

Ehmm det är väl snarast nu det finns risk för krig? Speciellt med ett valfusk på denna massiva nivå (som sagt läs tråden, uppenbart vad som skett).

Du är förd bakom ljuset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in