Citat:
Ursprungligen postat av
Rudel-Stuka-Ace
Sverige har varit förlorat sedan 20 år tillbaka. Sossarna har släppat hit så mycket valboskap så svenskarna kan aldrig vinna via allmäna val. Det gick för 20 år sedan. Nu omöjligt.
Jag är 200% övertygad om röstfusk. Sverige har ett uruselt valsystem. Jättelätt byta ut valsedlar. Inget kameraövervakas och lappar kan enkelt bytas ut av de som räknar röster. Hela systemet är riggat för kunna fuska.
Alla fattar SDs resultat är fusk. I andra länder hade det blivit revolution. Militären hade avsatt de röstfuskande sossarna. I Sverige tågar det dock vidare mot undergången. Ett kommande islamistiskt styre. Tack Bonniers, tack Schibstedt, tack Svt, tack alla ni som vill ha ett nytt Sydafrika i Sverige. Svenskarna skall utrotas. Gör dig redo svenske man. Bunkra mat och vapen, framtiden blir hemsk!
Tack också till världens dummaste och trögaste folk som får sengångare att se ut som Usain Bolt. Svenskarna är på många sätt vidriga. Vilket illojalt pack. De står där och skriker, viftar med prideflaggor och försöker tysta de som vill framföra det angelägna budskapet att svenskar håller på att förlora röstmajoriteten och förvandlas till en förtryckt minoritet i ett land som kommer att byta kultur och ras. Nu ser vi horder av utländskt pack som bara kommit hit och parkerat sig och öppnat gapet så dumma svenskar kan försörja dem gå och rösta bort oss. Snart kommer det första muslimska partiet och de kommer att få 99% av rösterna av sina anhängare. Svensken har själv genom sin slappa likgiltighet och bortskämda bekvämlighet skapat sin egen undergång genom att rösta på partier som uppmuntrar en vapenlös invasion som genom demografisk förvandling åstakommer samma sak som ett krig, totalt maktövertagande.
Jag spyr på de svenskar som hjälpt till idag att spika i den sista spiken i kistan på ett döende land. Alla dessa skräniga, vulgära slampor och äldre kvinnor som borde veta bättre eftersom de sett hur Sverige var en gång men som demonstrerade med utlänningarna - låt dem bli gruppvåldtagna av sina små oskyldiga älsklingar, ju fler desto bättre. De enda jag känner sorg och medlidande med är de som gråter nu för att de försökt rädda ett folk som absolut vägrar att låta sig räddas. Nå, så låt dem gå under!