2018-09-10, 00:31
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallblodigPsykopat
Er ledare var solklar, nu är det valet 2019 som är fokus. Ni har också fått order om att vara lika psykotiskt verklighetsfrånvända angående det valet. Tror att han sa något om en blind övertygelse, sa han iofs kanske om detta valet också meeen ja ni fattar poängen! Nya friska tag nu här och så tar vi över landet 2022, men 2019 tar vi över i EU.

Game over! Gamer over man!

Det är över! Sverige som vi växte upp i. Det Sverige vi kallade vårt hemland. Det Sverige som vi ville bygga en framtid för våra familjer och ge dem det liv som vi fick som barn. Ett liv där vi inte hamnande i minoritet.

S stora framgång är självklart beroende på det massiva valboskap i form av araber och negrer som röstat på dem. S hade legat på 12-13% annars.
SD katastrof siffror är deras liberalisering.

Jag trodde gaktiskt vi hade en möjlighet detta val men demografin har som sagt ändrats så radikalt att S vann.
Hur någon kan tro att S aller AFS skulle göra ett bättre val 2022 då demografin ändrats ÄNNU mer till vår nackdel, är helt otroligt.

Detta var sista valet som vi etniska svenskar kunde haft en liten chans att påverka opinionen.
Nu blev det inte så.

Det är bara inse att vi har förlorat vägen via valsedeln. Nu gäller det bara att mentalt och materiellt/ekonomiskt förbereda sig på livet som minoritet i sitt eget land.

Det kommer en väpnad kamp efter den stora recessionen som snart är här.
Vi kommer alla gå igenom ett stålbad där våldet som vi ser växa idag kommer vara en söndagspromenad jämfört med vad som komma skall.

Då kommer den väpnade kampen att blossa upp.

Nu är det via vapen och vi skall ta tillbaka vårt land. Förbered er!
Citera
2018-09-10, 00:32
Medlem
Kattenxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Nja, alltså man får inte glömma, att Flashback är den drivkraft som skapat SD, Fria tider, Avpixlat/samnytt, Nya Tider, AFS osv osv osv. SDs "framgångar" har helt och hållet drivits igenom via Flashback som hjulets nav.

Problemet är som EliasAlucard skrev tidigare i tråden: Att nationella entiteter inom politik och alternativ media, har inte alls riktigt förstått sig på hur den vanlige svensken fungerar. Man har helt enkelt gjort ett gigantiskt misstag och misstolkning av sitt egan folk.

Bara för att vissa är oerhört kunniga och skickliga tänkare och analytiker här på Flashback och andra plattformar på nätet, innebär inte att medelsvenne är på detta sätt. Tvärtom, medelsvenne är en naiv idiot, fegis osv av stora mått.

Internet har varit viktig i högerpopulismen absolut men "Conny" den lokala SD-gubben i Ronneby spelar större roll i slutändan. Finns en sådan övertro på kraften i sociala media i dels vanlig media men framförallt hos högerpopulister och FI.
Citera
2018-09-10, 00:32
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Ja detta var ju inte speciellt kul, ser inte en enda positiv sak i princip i detta val, mp-skiten är kvar, och sd lyckades inte alls komma nån vart, den finanskollaps som är på väg hade gjort stor nytta innan valet, men nu lever fortfarande de hjärntvättade svenskarna i sin illusion samtidigt som sossarnas nyimporterade valboskap gjorde sitt...

Ja, snacka om utländsk valpåverkan...

Medelsvensson behöver tyvärr stå upp till midjan i träck innan han fattar att något behöver göras. Dessförinnan gör han inget om han inte blir tillsagd. Självständighet och analytisk förmåga kan lätt överskattas.
Därför är metapolitiskt arbete så viktigt utöver partipolitik. Arbeta på bred front. Analysera målgrupper. Det räcker inte med att säga rätt saker.
Citera
2018-09-10, 00:34
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Det var åtskilligt mer än att dela taxi. Inte sant? Jag misstänker att Kasselstrand och Hahne har låtit sig bli Expos nyttiga idioter för att kunna splittra landets seriösa invandringskritiker. AfS har tvingat Sd till ett tvåfrontskrig som bara sjuklövern har tjänat på. Du är ingen sverigevän. Du fattar inte hur man måste dra slipstenen för att få politiskt inflytande i det här landet och därefter kunna ändra något på riktigt. Du är en kontraproduktiv efterbliven idiot som tror att "hög energi" kan ändra något. Jösses.
Om du inte har något mer matnyttigt så föreslår jag att du bara kniper igen din käft. De delade en taxi. Kom med något annat. Annars knip igen.

Du är inte ens hälften så smart som du tror att du är. Jag älskar mitt folk. Jag skulle aldrig rösta på ett parti som förnekar att folket jag tillhör inte existerar. Så kom inte och snacka om "sverigevän". Lismande avskum. Varför blir man inte utesluten ur SD om man talar sig varm om den judiska etniciteten men om man påtalar att etniska svenskar existerar så är man ute ur partiet fortare än pillerknarkaren Jimmie hinner stamma fram ordet "uteslutningsärende"?

Och vad i helvete är det som "räddas" genom att förneka att svenskar existerar och att IQ68-somalier kan bli svenskar bara de klär sig i knätofsbyxor och har blomsterkrans i håret? Är det att rädda Sverige och svenskarna?

Du är en politisk nolla, fullständigt imbecill.
Senast redigerad av Tjyvas 2018-09-10 kl. 00:46.
Citera
2018-09-10, 00:35
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
För någon vecka sedan så var det ett opinionsinstitut som sade att AfS var den överlägset största gruppen bland "övriga" partier. Då räknande de dock inte in F! tror jag. Över 1% får AfS antagligen inte men kanske i närheten.

Närmare 0,5 än 1,0, kommer de få.
Citera
2018-09-10, 00:36
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Men ge dig för fan. Självklart kommer konspirationsteoretiker som dig och börjar böla om vaaaalfuuusk!

Men fan, sitt du där resten av ditt liv och var bitter över att ditt land är förlorat. Jag gillar inte heller utvecklingen, men SD har varit en blåslampa som pressat de andra partierna att föra en striktare och sundare migrationspolitik. Och med tanke på att detta val i mångt och mycket handlat om just integration och invandring så får vi i alla fall hoppas att man kommer ta till krafttag nu.

Jag tänker inte sitta mitt resterande liv och böla över "att Sverige är förlorat". Snacka om waste of life.

Striktare och sundare migrationspolitik? Krafttag? Var märker du av detta i din vardag? Faktum är att landet i mångt och mycket går på knäna. Nej, Sverige är inte förlorat så länge den siste svensken lever, men du måste förstå att läget är väldigt allvarligt och att "mer av samma" inte hjälper.
Citera
2018-09-10, 00:41
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Kasselstrand är ändå konung i min bok.
Citera
2018-09-10, 00:42
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Jag kan acceptera AFS låga resultat.
Men SDs....? Det är något som inte stämmer här.
Visst de har liberaliserats något enormt. Men så här lpgt pekade ingen av opionsundersökningarna på.
Och alla...i stort sett alla manliga i min bekantskapskrets röstade SD och det är män som tidigare var moderater och Folkpartister.
Det är något väldigt skumt med SDs valresultat.
Citera
2018-09-10, 00:44
Medlem
M829A3s avatar
Det mesta tyder nu på att de nationellt sinnade partierna (NMR+SD+AfS) inte ens lyckats samla en femtedel av väljarna,vilken onekligen är nedslående med tanke på de senaste årens invandringsrelaterade vanstyre av landet.

I sin ökända bok "Det sovande folket" så skrev Reinfeldt att svenskarna är mentalt handikappade,något som framstår som en allt mer korrekt analys.
Citera
Medlem
MandarinSallads avatar
Det är en tragisk kväll på alla sätt och vis. Att SD inte ens får 18% är givetvis ett fett nederlag och det bevisar hur sjukt vårt folk är.

Demografin talar inte direkt till vår fördel i nästa val heller, jag är djupt jävla oroad över framtiden vi satt oss i.

Svensken är helt enkelt jobbigt korkad, stackars barnen och den yngre generationen som får ta smällen av vansinnet.
Citera
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian

Jag har hela tiden sagt under 0,5%, och det tror jag fortfarande är en rimlig prognos.
Citera
2018-09-10, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Striktare och sundare migrationspolitik? Krafttag? Var märker du av detta i din vardag? Faktum är att landet i mångt och mycket går på knäna. Nej, Sverige är inte förlorat så länge den siste svensken lever, men du måste förstå att läget är väldigt allvarligt och att "mer av samma" inte hjälper.

Inget politiskt parti kan rädda landet. Det enda som kan rädda landet, är när Merkelregimen faller. Stoppar Tyskland asylinvandringen, kommer Frankrike och Spanien att lydigt följa efter - liksom Sverige. Men det kommer antagligen att dröja något eller några år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in