2018-09-10, 00:21
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Nej jag slår tillbaka mot dem som lipar över att SD:are kommer hit och säger "vad var det vi sa". Nästan alla AfS:are här öste all skit de kunde hitta på över SD och fast vi var många som lade emot fortsatte det. Varenda kotte med insikt fattade att AfS inte hade en chans att komma in men det var viktigare att söndra invandringskritiker och så split. Sorry.

Det var Sverigedemokrater som kom in i alla AfS-trådar och spydde galla, se som exempel ovanför dig vad gäller den utvecklingsstörde volvoraggaren.

För att inte tala om Vitruvianskemannen som skrivit fler inlägg i AfS-tråden än vad någon AfS-sympasitör gjort. Det började med att SDare blev oerhört kränkta över att SD inte skulle få allt gratis, de har ju rätt till allas röster utan motprestation...

Återigen, SD gjorde ett katastrofval sett till förutsättningarna. Det verkar som att du inte vill gå in på varför i relevanta trådar. Hellre vill du ösa skit på andra.
Citera
2018-09-10, 00:21
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Hur ska de kunna göra det? Övriga partier har 1,4 procent och av dessa lär FI ha 1,0 och Medborgerlig samling lär också vara bra mycket större än afs. Det troliga är att afs fått 0,1, om ens det.
För någon vecka sedan så var det ett opinionsinstitut som sade att AfS var den överlägset största gruppen bland "övriga" partier. Då inkluderades inte F! i övriga tror jag dock. Över 1% får AfS antagligen inte men kanske i närheten.
Senast redigerad av PK-befriad 2018-09-10 kl. 00:26.
Citera
2018-09-10, 00:24
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Hur ska de kunna göra det? Övriga partier har 1,4 procent och av dessa lär FI ha 1,0 och Medborgerlig samling lär också vara bra mycket större än afs. Det troliga är att afs fått 0,1, om ens det.

~200 000 post/utlandsröster är räknade först på onsdag, enligt någon jeppe på SVT
Citera
2018-09-10, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenx
Det intressanta är att detta lär oss att internet räcker inte för att mobilisera ett väljarstöd. Övertron på sociala medier var ju slående här i tråden.

Nja, alltså man får inte glömma, att Flashback är den drivkraft som skapat SD, Fria tider, Avpixlat/samnytt, Nya Tider, AFS osv osv osv. SDs "framgångar" har helt och hållet drivits igenom via Flashback som hjulets nav.

Problemet är som EliasAlucard skrev tidigare i tråden: Att nationella entiteter inom politik och alternativ media, har inte alls riktigt förstått sig på hur den vanlige svensken fungerar. Man har helt enkelt gjort ett gigantiskt misstag och misstolkning av sitt egan folk.

Bara för att vissa är oerhört kunniga och skickliga tänkare och analytiker här på Flashback och andra plattformar på nätet, innebär inte att medelsvenne är på detta sätt. Tvärtom, medelsvenne är en naiv idiot, fegis osv av stora mått.
Citera
2018-09-10, 00:25
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
~200 000 post/utlandsröster är räknade först på onsdag, enligt någon jeppe på SVT

Ja, och alla är AfS-röster! Grattis, ni kom nääääästan in.
Citera
Medlem
Sverige har varit förlorat sedan 20 år tillbaka. Sossarna har släppat hit så mycket valboskap så svenskarna kan aldrig vinna via allmäna val. Det gick för 20 år sedan. Nu omöjligt.

Jag är 200% övertygad om röstfusk. Sverige har ett uruselt valsystem. Jättelätt byta ut valsedlar. Inget kameraövervakas och lappar kan enkelt bytas ut av de som räknar röster. Hela systemet är riggat för kunna fuska.

Alla fattar SDs resultat är fusk. I andra länder hade det blivit revolution. Militären hade avsatt de röstfuskande sossarna. I Sverige tågar det dock vidare mot undergången. Ett kommande islamistiskt styre. Tack Bonniers, tack Schibstedt, tack Svt, tack alla ni som vill ha ett nytt Sydafrika i Sverige. Svenskarna skall utrotas. Gör dig redo svenske man. Bunkra mat och vapen, framtiden blir hemsk!
Citera
Medlem
Ja detta var ju inte speciellt kul, ser inte en enda positiv sak i princip i detta val, mp-skiten är kvar, och sd lyckades inte alls komma nån vart, den finanskollaps som är på väg hade gjort stor nytta innan valet, men nu lever fortfarande de hjärntvättade svenskarna i sin illusion samtidigt som sossarnas nyimporterade valboskap gjorde sitt...
Citera
2018-09-10, 00:26
Medlem
Citat:

Tror knappast det är en enda utlandsröst som det står afs på.
Citera
2018-09-10, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
För någon vecka sedan så var det ett opinionsinstitut som sade att AfS var den överlägset största gruppen bland "övriga" partier. Då inkluderades inte F! i övriga tror jag dock. Över 1% får AfS antagligen inte men kanske i närheten.

Yougov? Inga att lita på. Inget media tar in uppgifter från dessa, då det är helt oseriöst.
Citera
2018-09-10, 00:29
Medlem
Centauris avatar
Citat:

Afs kommer inte ens få 2% av alla utlandsröster.
Citera
2018-09-10, 00:29
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Ja en sansad invandringskritik utan massa tjafs om etnicitet är det som funkar i Sverige. Det kan man tycka vad man vill om en så är det. Åkessons prat om att de är inte svenskar kostade honom platsen som näst största parti, det är jag övertygad om.

Och det är ni i AFSugnignspartiet som hetsat SD att frångå sina principer och radikalisera sig. Tyvärr köpte även SD hypen om AFSugninspartiet.
Funkar i Sverige? Jag har sagt det förr men jag säger det igen, du är verkligen helt jävla tappad. Anser du att ett valresultat på 17% tyder på att det "funkar i Sverige"? Vad tror du händer när MENA-befolkningen får växa i fyra år till? Tror du att det kommer bli lättare för SD att nå 50% när Sverige fylls på med ännu mer negrer och araber som samtliga röstar på S och VPK? Mångkultur och massinvandring, det är bevisligen det enda som "funkar i Sverige", om du vill få mer än 50% av rösterna d.v.s.
Citera
2018-09-10, 00:30
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Sverige har varit förlorat sedan 20 år tillbaka. Sossarna har släppat hit så mycket valboskap så svenskarna kan aldrig vinna via allmäna val. Det gick för 20 år sedan. Nu omöjligt.

Jag är 200% övertygad om röstfusk. Sverige har ett uruselt valsystem. Jättelätt byta ut valsedlar. Inget kameraövervakas och lappar kan enkelt bytas ut av de som räknar röster. Hela systemet är riggat för kunna fuska.

Alla fattar SDs resultat är fusk. I andra länder hade det blivit revolution. Militären hade avsatt de röstfuskande sossarna. I Sverige tågar det dock vidare mot undergången. Ett kommande islamistiskt styre. Tack Bonniers, tack Schibstedt, tack Svt, tack alla ni som vill ha ett nytt Sydafrika i Sverige. Svenskarna skall utrotas. Gör dig redo svenske man. Bunkra mat och vapen, framtiden blir hemsk!

Men ge dig för fan. Självklart kommer konspirationsteoretiker som dig och börjar böla om vaaaalfuuusk!

Men fan, sitt du där resten av ditt liv och var bitter över att ditt land är förlorat. Jag gillar inte heller utvecklingen, men SD har varit en blåslampa som pressat de andra partierna att föra en striktare och sundare migrationspolitik. Och med tanke på att detta val i mångt och mycket handlat om just integration och invandring så får vi i alla fall hoppas att man kommer ta till krafttag nu.

Jag tänker inte sitta mitt resterande liv och böla över "att Sverige är förlorat". Snacka om waste of life.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in