2018-09-09, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
OGEJ-Ogiltiga röster - inte anmälda partier 2972 0,1% +2972
BLANK-Ogiltiga röster - blanka 37869 0,8% -2402
OG-Ogiltiga röster - övriga 17698 0,4% +16215

Det kan ju vara så att Kasslerstrand har missat att anmäla partiets deltagande till riksdagsvalet.
Citera
2018-09-09, 22:39
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mass.hysteria
Ja men 1000 2014
Nu 40 000..

Fattar du inte att det är något skumt på g?

Har inte koll på siffrorna just nu.

Men dom jag har postat inräknar endast övriga medans SVTs räknar in alla totalt. Och jag vet inte hur många det var 2014.

Sen får vi se vad ogiltiga slutar på efter sista räkningen innan man börjar skrika valfusk. Kanske sjunker det ner till samma nivåer, kanske mindre, kanske mer. Kanske stannar det på samma nivå som det är nu.

Vem vet.

Hur som helst verkar det bara handla om 0.4% så det ser ut som under 1% hur man än vrider och vänder på det hela. Tragiskt.
Senast redigerad av .SMOrcimus.PriME 2018-09-09 kl. 22:42.
Citera
2018-09-09, 22:41
Medlem
Kattenxs avatar
Ja grabbar den där HÖÖÖÖGGG ENNNERRGIN räckte inte så långt.
Citera
2018-09-09, 22:42
Medlem
FörbundsKasslern raljerade om 5,6,7 procent för AFS. Vafaan har hänt? Men men, det var roligt när det begav sig med deras väckelsemöten med invandrarupploppen.

Hög energi - EXXAAAAAAKT!!!!!
Citera
2018-09-09, 22:43
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Jag tillhör då inte "NI". Verkar som att inte ens AFS kommer få 1% nu? Tycker det är kul hur det har hetsats från AFS mot SD.

Men grattis till alla som rösta på AFS då, dom har verkligen inte bidragit till att ta kraft mot mångkultur, utan slängde bort sin röst.

Jag är oehört deppig över SD i mitt tycke svaga resultat. Nu undrar jag hur alla som rösta på AFS och ser att SD inte ens vart näst störst (förmodligen), hur tänker alla ni nu?

Helt riktigt. AfS har på flera sätt bidragit till landets fortsatta förfall. Dels bortkastade röster, men även då dom är för extrema vilket man t ex såg från filmerna från Kungsan. Mobben so hatiskt marscherade mot motdemonstranterna skanderande: "UT MED PACKET!". Detta är ingen bra reklam för ett nationalistiskt parti. Även om SD och AfS är två skilda saker så tillhör dom ändå samma sfär i mångas ögon, och jag tror att det kan ha bidragit till att folk inte vill rösta på något av dom.
Citera
2018-09-09, 22:43
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Räknas handskrivna till "övriga - övriga"?

Bra fråga. Någon som vet?

Skulle kunna tänka mig det, och att de räknas först hos Länsstyrelsen?
Citera
2018-09-09, 22:44
Medlem
Känns bra att ha röstat på AfS. Om jag som 20-åring ”vågade” rösta SD innan de kom in i riksdagen vill inte jag dela parti med hunsande opportunister som knappt ens vågar rösta SD 2018 - trots dammluckorna står fortsatt öppna för hundratusentals utlänningar kommande mandatperiod.

Lägg där till fortsatt 2/3-frigivning och straffrabatter för alla kriminella som gjort så mycket ont mot oskyldiga människor.
Senast redigerad av .pimm. 2018-09-09 kl. 22:47.
Citera
2018-09-09, 22:45
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenx
Ja grabbar den där HÖÖÖÖGGG ENNNERRGIN räckte inte så långt.

Förstår inte varför du är här och häcklar när även SD inte ser ut att göra det kanonval alla hade hoppats på.

Inte ens SD, trots sin brister, har vi att vara glada över alltså.

Det är en mörk kväll för båda även om den såklart är ljusare för er.

Vi har alltså en röd regering med flest mandat som det ser ut just nu och en allians som säger att man vägrar att ta hjälp av SD.

Så om läget står sig och alliansen står vid sitt ord (vilket dom sällan gör men ändå) så har vi 4 år av sosserier framför oss.

Jaja, grattis, eller något...
Citera
2018-09-09, 22:46
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Det är nog dags för dig att börja förstå grundproblemet och det är inte judisk hjärntvätt (som kvalar in på en andraplats): Det är svensken och vitingen som uppenbart är en korkad och trög dåre, som på egen hand ser till att utrota sig själv. Det är detta som är problemet och det är detta som AFS, NyD, SD, SvP och andra nationella partier i Sverige, Europa och resten av vita världen inte tycks förstå, eller medvetet vill förtränga. Vitingen är en åsna. Detta vet näsorna om.
Många vet nog om det men det är ingenting man kan tala högt om som politiker om man vill maximera antalet röster. Vad ska man göra istället? Bara rikta in sig på vakna människor? Då hade man ju knappast blivit större än vad man är nu iaf. Sen har ju AfS varit tydliga med att åtminstone den vita vänstern är dumma i huvudet, däremot så underskattade de hur korkade resten är.
Citera
2018-09-09, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Hahahaha, SvP, ja... Den sörjan kommer man ihåg.

Den vanlige storstadskosmopoliten, senilpensionären och SVT-tittande svensken skulle aldrig inom 1 miljon år rösta på Afs eller liknande partier. Man har det för bekvämt helt enkelt och litar fortfarande mer på media och "experter".

När inte ens SD kan få högre siffor så ser det ganska sorgligt ut.

Det är nästan så att man kanske ska ta och snegla på eutanasi som ett möjligt aternativ i grundlagen... Den här gamlingsvurmen bland nationalister är riktigt vidrig när man tänker efter och verkligen inser hur de här jävla äcklen (1/3 röstar på S!!!) ska sitta bekvämt och förvänta sig bidrag när de aktivt förstör Sverige för de yngre generationerna. "Ja, den där Stefan vill ju iaf höja pensionerna för oss äldre med 50 kr i månaden, då är han ju bättre än den där Kristersson som vill ta pengar från oss för att sänka skatterna".

Men det är ju klart, de svenska pensionärerna är ju ändå hjältar på grund av sin ålder och "vishet".

Men den verkligt bittra sanningen är att Europa ALDRIG kommer att förändras genom att sitta lugnt och bekvämt i potatissofforna och lägga några valsedlar på nåt jävla parti. Den som påstår något sådant är bortom allt hopp...

Har själv tänkt på det där med pensionärerna och sossarna. De verkar ju själva rösta för att man måste skära ned i välfärden för att blattar ska få bidrag, så att pensionärer knappt får suketter till kaffet.

Men som du skriver så orkar man ju inte längre bry sig om dessa åldringar som visserligen verkar leva knapert och måste bli omhändertagna av blattar - men de röstar ju för det! Jävla puckon.
Citera
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Förstår inte varför du är här och häcklar när även SD inte ser ut att göra det kanonval alla hade hoppats på.

Inte ens SD, trots sin brister, har vi att vara glada över alltså.

Det är en mörk kväll för båda även om den såklart är ljusare för er.

Vi har alltså en röd regering med flest mandat som det ser ut just nu och en allians som säger att man vägrar att ta hjälp av SD.

Så om läget står sig och alliansen står vid sitt ord (vilket dom sällan gör men ändå) så har vi 4 år av sosserier framför oss.

Jaja, grattis, eller något...

Den hårda sanningen är att Sverigedemokraterna, enligt alla rimliga definitioner, gör ett katastrofval. Så det arroganta SD-beteendet i den här tråden är anmärkningsvärt.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rosiko
Kasselstrand har gjort ett utbyte i Singapore och i övrigt spenderat större delen av sitt vuxna liv på partipolitik. Du behöver nog inte oroa dig.

jag ser killen som karriärist och han drog väl fran sd för att han sag ett stopp i karriären han siktade pa toppen helt enkelt. Jag e inte orolig för jag har inte röstat pa afs och inte pa sd heller (och inget annat extremt parti) däremot e jag bekymrad över invandringspolitiken som ju e ett kaos.

jag skulle inte förvana mig om han drar (tror inte det) men skulle ej bli förvanad, tror du att han oavlönad skall jobba i 4 ar tills nästa val med afs?? jag tror inte det men kan ha fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in