Varför manipulerar SD sina geocache-loggningar?
SD nämner själv efterkonstruerade loggar i inlägg på sitt geocachkonto och på Nordsjöloggningen har han i efterhand klippt och klistrat in samma text om sin geotur med LW.
Är detta logg-manipulerande vanligt förekommande beteende hos honom?
Sh.Holmes uppger sig ha sett SD logga för LW vid en cache. Hade duon LW och SD en överenskommelse om att han skulle göra så? När i tid skedde fuskloggningen - före eller efter bilincidenten?
SD verkar (bl a enligt *JS) vara känd för sin tro att andra fuskloggar. Varför har han den tron? Är det för han själv tenderar fuska sig till utmärkelser vid Geochache Hall of Fame?
(* Länk till loggning där JS uttrycker sig om SD:s tro om fusk
http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=1637c8fe-452c-4540-9b4e-9d03dde90021&IID=897ad9eb-de63-42b9-a3a4-4e0747fe4873 )
Förra året i mars så mötte SD sin överman i geocaching på eventet Geocache Hall of Fame. SD skrev i sin loggning att han lovade att alltid vara snäll mot sin då nyfunna vän JH. Sistnämnda var en geocache-överman som sen kom att bli mycket nära LW. Till råga på allt, så hade han nästan dubbelt så många fler cacher funna än SD.
När LW togs av daga så skulle hon på geotour med JH till Norge. Dessutom var LW och JH hjärnorna bakom ett geoevent som skulle gå av stapeln i Skärgården nästkommande månad.
LW umgicks och geocachade ensam med flera olika män, men det var JH hon planerade olika events med. Saker hon tidigare gjort med SD i t ex Geo Sweden Tour.
Frågan är vem som ville mer i relationen SD och LW? Jag kan inte se att LW hade intresse kvar för SD. På de avtryck hon lämnat från 2018, så har jag sett honom nämnas en gång och då som Herr Tummetott.
Jag får för mig att SD har haft en tung vinter/vår i samband med att HD lämnar honom och flyttar. Han kanske även har haft en lång rad andra motgångar och tappar balansen?
Blev SD en snäll vän med JH? Har de haft kontakt efter mordet på LW?