2018-09-09, 02:48
Medlem
fonders avatar
Kan ni förklara för en okunnig tjej hur den manliga kåtheten och den manliga sexualiteten fungerar? Allt om den manliga kåtheten alltså.
Citera
2018-09-09, 02:54
Medlem
WalterPinkmanBitchs avatar
Vill du har mer än en oneliner till svar så måste du nog också ställa frågan lite mer genomgående och utarbetat!
Citera
2018-09-09, 02:57
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterPinkmanBitch
Vill du har mer än en oneliner till svar så måste du nog också ställa frågan lite mer genomgående och utarbetat!

Kan inte bättre än så, det är allt jag kan säga. Män själva kan det nog bäst?
Citera
2018-09-09, 03:07
Medlem
DiamantTjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Kan ni förklara för en okunnig tjej hur den manliga kåtheten och den manliga sexualiteten fungerar? Allt om den manliga kåtheten alltså.
Skulle beskriva det som att vi är gående spermiefabriker. Lagret anslutet till fabriken är underbemannat och det kommer in mer sperma än vad lagergubbarna hinner packa ner, och detta överskott måste vi få utlopp för Det är den största skillnaden mellan tjejer och killar rent psyko-sexuellt, vi har något vi måste ”bli av med”. Personligen så räcker det med att inte ha sex eller onanera på ca 3 dagar så går jag ständigt runt och är kåt, detta gäller de flesta män. Håller man uppe i runt en månad så får man utlösning i sömnen för att överskottet måste ut. Något mer du undrar?
Senast redigerad av DiamantTjuven 2018-09-09 kl. 03:10.
Citera
2018-09-09, 03:14
Medlem
Jogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder

Ingen större skillnad på en kåt grisgalt, eller kåt hingst och en kåt man, är egentligen allt du behöver veta. Vi är hålfixerade. Kvinnan runt hålet är oftast sekundär, där man lika gärna kunde lägga ett skynke över allt utom hålet, för att sedan trycka kuken i detsamma.

Eller var det någon mer romantisk beskrivning du var ute efter?
Citera
2018-09-09, 03:42
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jogen
Ingen större skillnad på en kåt grisgalt, eller kåt hingst och en kåt man, är egentligen allt du behöver veta. Vi är hålfixerade. Kvinnan runt hålet är oftast sekundär, där man lika gärna kunde lägga ett skynke över allt utom hålet, för att sedan trycka kuken i detsamma.

Eller var det någon mer romantisk beskrivning du var ute efter?
Det är väl knappast heöt sant.

Det är sällsynt att hanar tänder på hål i träd eller mark.

Det finns såklart en evolutionär aspekt också, det fysiska utseendet.

Det finns såklart även andra faktorer, men generallt sett skulle jag gissa på att det fysiska utseendet är vad som påverkar mest
Citera
2018-09-09, 03:51
Medlem
Jogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Det är väl knappast heöt sant.

Det är sällsynt att hanar tänder på hål i träd eller mark.

Det finns såklart en evolutionär aspekt också, det fysiska utseendet.

Det finns såklart även andra faktorer, men generallt sett skulle jag gissa på att det fysiska utseendet är vad som påverkar mest

Johodå, helt sant (nästan).

Men slidan är då rakt inget ekorr- eller kaninhål, en kvinna runt hålet måste det vara.
Citera
2018-09-09, 04:59
Medlem
Upphetsning är ett bra ord för att beskriva manlig sexualitet.

Jag som man känner en våg av energi. Jag vaknar till, får en rush av värme i kroppen och blir nästan hyperaktiv i mitt sinne när jag tänder till. Blir varm runt bröstkorgen och andas snabbare. Blir extra medveten om stunden och att blod pumpas. Man vill nästan erövra på något sätt, det finns inget viktigare i stunden än kvinnan man tänker på och hur man vill ha henne i ens fantasier som går igång.

Det är ett väldigt kul tillstånd men kan vara frustrerande ibland då det tillståndet är så enkelt att köra igång, det aktiveras på några sekunder som en on/off knapp.

För att det ska gå igång i kroppen och i huvudet på en man handlar det mycket om visuell stimulans, en fin kropp kan göra en helt galen.
Citera
2018-09-09, 11:56
Medlem
japanskbruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunblazed
Upphetsning är ett bra ord för att beskriva manlig sexualitet.

Jag som man känner en våg av energi. Jag vaknar till, får en rush av värme i kroppen och blir nästan hyperaktiv i mitt sinne när jag tänder till. Blir varm runt bröstkorgen och andas snabbare. Blir extra medveten om stunden och att blod pumpas. Man vill nästan erövra på något sätt, det finns inget viktigare i stunden än kvinnan man tänker på och hur man vill ha henne i ens fantasier som går igång.

Det är ett väldigt kul tillstånd men kan vara frustrerande ibland då det tillståndet är så enkelt att köra igång, det aktiveras på några sekunder som en on/off knapp.

För att det ska gå igång i kroppen och i huvudet på en man handlar det mycket om visuell stimulans, en fin kropp kan göra en helt galen.
kommer från mellanöstern/afrika?
Citera
2018-09-09, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av japanskbrud
kommer från mellanöstern/afrika?

Nej faktist inte, hurså?
Citera
2018-09-09, 14:19
Bannlyst
jag är av eller på som man , har tydliga perioder där sex är viktigt
övrig tid så betyder närhet och kärlek mycket när jag är med den jag älskar
Citera
2018-09-09, 14:29
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Manlig kåthet är att man i ett slags vilt och galet berusningstillstånd vill invadera en annan människa rent fysiskt... Kvinnans sexuella kvalitéer gör mannen som galen av upphetsning och triggar hans behov och förmåga att penetrera mänskligt kött...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in