Citat:
Ursprungligen postat av
Pentagenaristen
I HS:s fall ska ingen djävla pension säkras, jag ser fram emot att se henne tiggandes utanför Lidl. Djävla kommunistpack.
Deportera kärringen inkl SVT till tex Mogadishu, Somalia, de lär trivas bättre där istället...
Citat:
Ursprungligen postat av
Jontalinen
Oavsett vad ni tycker om flyktingpolitiken under senare delen av 2000-talet har Sverige miljoner människor som lyckats acklimatisera sig till det svenska samhället alldeles utmärkt.
Javisst vad bra att någon kom här med ett sådant klyftigt inpass. Det har ju gått bra hitintills, jo alldeles utmärkt, joooodååå, kom igen nu, nu tar vi nya tag och siktar på 104 miljoner invandrare till då ?
Det finns ju plats ?
Lite åldringsrån, terrordåd, gängvåldtäkter, stenkastning, bränder, barnggifte, månggifte, mm, är ju smällar man får ta va ? Värdegrunden måste ju hålla ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jontalinen
Att generalisera om "invandrare" på det sättet är direkt osmakligt.
Men enligt PK-Vänstern så finns det ju inga "invandrare", alla är ju svenskar, eller "svenskar", eller just det ja det finns ju inga svenskar ?
Kan inte PK begå kollektivt självmord så vi blir av med deras förvirring ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Martlet
Det lustiga är att Ebba Busch Thor, Jan Björklund och Ulf Kristersson var själva väldigt frispråkiga angående invandringen och flyktingar, de sa inte mycket positivt alls angående den gruppen.
Mycket prat om islam, islamister, friskolor angående ghettona, kriminalliteten, våldtäkterna, att de inte kan svenska osv. Jag hajade till flera gånger, ovanligt att höra detta realistiska prat från partiledare, äntligen säger jag. Björklund minns jag specificerade sig just att det var invandrare angående kriminaliteten.
Lyssna vad de andra säger!
Det är tydligen okej för dessa partiledare att säga och uttala sig så generellt om invandrare men inte för SD, enligt SVT!?
Ebba Busch Thor, Jan Björklund och Ulf Kristersson är alltså bara några jävla äckliga rasister de också, Anmäl de jävlarna nu på en gång för HMF, Kasta de jävlarna under bussen nu då ?
De dubbla måttstockarnas SVT råkade nog trampa fel i Värdegrundsträsket, nu sjunker PK som en sten - hahaha
Citat:
Ursprungligen postat av
RosaRosaRosaRosa
Du läser selektivt. Jag skrev även arbetslösa.
Va fan blanda inte in arbetslösa också, de är snart också en egen folkgrupp, och så snart man säger arbetslös, så är det HMF lika illa som att säga "neger"
Snart så blir det förbjudet att kalla pensionärer för pensionärer för då kan de ju bli kränkta !!
Hurra hela Sverige blir fullt av dystopiska kränkta individer
Citat:
Ursprungligen postat av
uyggioj
Jepp, alla är en folkgrupp utom svenskar som är den enda grupp i världen som saknar egen identitet. Svenskar har inte heller något eget land trots att man bott här jämt. istället är svenskarna något sorts ondskefulla kolonisatörer av amerikansk typ som koloniserat de stackars samerna (som kom hit en bra bit efteråt eftersom norrland som bekant låg under is).
Ja inte bara det, enligt den kollektiva skuldens fördelande så får vi snart förbereda oss på att bli utskällda av våra "nysvenskar" för att vi lockat hit dem med en massa bidrag, gratis buss o tåg mm. Och att det skulle vara fullt av kameler och dadelpalmer och moskéer och marmorpalats att bo i, BMWs och Audis åt alla, gratis bensin och däck till alla "nysvenskar"
Färdiga ekologiska machetes, molotovcocktails och handgranater på ICA
Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
Det tror inte jag eftersom man kommer höra SVT också och då kommer man förklara svensk lagstiftning och redogöra för ansvaret för sändningen och praxis från Granskningsnämnden.
Det skulle förvåna om man från valobservatörernas håll anser att det påverkat valet på något sätt eller att röstande inte gått rätt till. Eller att det påverkar rösträkningen. Men vi får se jag tror inte SD gråtmetoder håller.
Men det har väl inte med SD att göra, det är upp till tittarna att anmäla händelsen