Citat:
Ursprungligen postat av
BaronVonHelsing
All politik är generalisering. Oavsett om man pratar om pensionärer, låginkomstagare, det svenska folket eller missanpassade invandrare så generaliserar man. Inget annat fungerar. Det här är enbart ideologisk propaganda för att bedriva valpåverkan.
Nä, så gråterskorna kanske ska inse att man inte kommer någon vart utpressning och dramascener som överdrivs till den grad att det blir patetiskt.
–
Citat:
Han är ju full av skit. De andra kunde ha rest sig upp och gått därifrån, säger Ulla Hoffman, tidigare V-ledare.
Citat:
Westerberg uppger att han hade agerat likadant i dag.
– I själva verket är Sverigedemokraterna, som jag uppfattar det, ett större hot mot invandrare i Sverige än vad Ny demokrati var. Det var illa nog med dem men ännu värre i dag, säger Westerberg.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Xw7M3E/de-andra-kunde-ha-rest-sig-upp-och-gatt
Inte en krona skulle jag betala för licenspengarna för att få höra den bajsbruna utopipolitik dom för.
Jag är så trött på deras martyrskap och överdrifter, lögner, och som inte kan räkna, som har en hög kriminella, och som får sparka ut folk hela tiden. Så gör Åkesson bort sig på bästa sändningstid där det är oerhört viktigt för väljarna att ta ställning och värker ur sig dumheter. Jag kan bara hoppas att trenden fortgår och att människor tar sitt förnuft till fånga och läser partiprogrammet.