2018-09-08, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Men vem ska baka pizzorna och vända på gamlingarna på sjukhemmen så de inte får liggsår om vi utvisar alla invandrare!?!?!?!?!!?!?

1980 & 90-talets argument mot dåvarande måttliga invandring. Vården blir avlastad med 60% om invandrarna åker hem. De fyller upp 65% av platserna på sjukhusen 80% av akutbesöken 95% av fängelserna och 95% i arrestlokalerna. o.s.v. Lite mindre på långvården men det kan vi sköta själva.

1 utvisad invandrare ger 2 arbetslösa en svensk och en invandrare. Sedan skickar vi hem den friställde invandraren också och frigör ytterligare en halv o.s.v. Mycket omskolning bland svenskar i asylindustrin men det är smällar man får ta.

Vårdköerna försvinner personalen räcker till. Migrationsverkets utredare får bli montörer på Scania och Volvo. Asyljurister får omskolas till poliser och kriminalare o.s.v.

Alla yrken påverkas pizzerior, kebabhak, apotek måste läggas ned i mängder. Det behövs bara hälften så många och de som jobbar där kan också åka hem. Sätter vi igång lavinen kan vi landa på 6.5 miljoner svenskar, de är allt som behövs.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattias_r
LIVE nu:

https://www.youtube.com/watch?v=IrJHP99OdW0

Intressant vad som händer i bakgrunden - hahaha!
https://www.youtube.com/watch?v=IrJHP99OdW0&t=405s
Haha, han fakkin snor en cykel, babbeluringen!
Citera
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jay123
Mailat Kasselstrand, Ahl och Hahne, men föga förvånande inget svar.

Det ligger dock i deras intresse att förklara detta hyckleri, gräsrötter gillar det inte som sagt. Med Ohlson i partiet utgår jag att man även försökt värva Bert Karlsson och Fredrik Virtanen - alla som medverkat till massinvandringen ska med!

Och alternativmedia gör precis det man skyller gammelmedia för, man tystar ned hyckleriet... Unket.

https://imgur.com/a/1N6XwC3

Att du bara orkar. Jessica Ohlssons yrkesroll har varit känd i flera år. Sen får du det att låta som hon står utanför Migrationsverket och raggar klienter. Så funkar det inte utan hon blir förordnad som offentlig försvarare på begäran av Migrationsverket. Sen kan jag iofs ha personliga åsikter om jurister rent generellt som inte är särskilt positiva.
Citera
2018-09-08, 17:28
Medlem
ljusalfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Som om alla arbetande människor hade sina drömjobb, vad får dig att tro att hennes högsta önskan är att jobba med sådana frågor? Har hon sagt att hon är nöjd och planerar att fortsätta vara asyljurist resten av livet? Eller som att hennes kunskaper i ämnet inte vore aktuella för Afs.

Detta är inget scoop utan detta är trams och ett av trådens sämsta försök till smutskastning och är inte värt att lyftas en gång till.

Du accepterar det hon gör. Jag och många andra gör det inte eftersom det finns en klar och tydlig intressekonflikt mellan Alternativ För Sveriges partisekreterare Jessica Ohlsons arbete med att hjälpa och stödja asylinvandrare i Sverige och det hon säger sig kämpa för som politiker. Hon är ju falsk!

Om inte Kasselstrand, Hahne och Ahl tycker det är oacceptabelt att arbeta för invandrares rätt att stanna i Sverige och företräda dem i ärenden med migrationsverket och samtidigt vara partisekreterare i AFS så är det ju i högsta grad anmärkningsvärt. Ohlson har minst 17 asylärenden på sitt samvete i Nyköping - en mycket hårt drabbad stad som vi alla kunnat se nyligen. Jessica Ohlson skapar alldeles själv sin egen smuts. Att belysa hennes vurmande för ekonomiska turister/ parasiter är viktigt. Folk har rätt att veta vilken smuts de röstar på. https://www.expressen.se/nyheter/var-for-extrem-for-sd--hjalper-nu-flyktingar/
Senast redigerad av ljusalfen 2018-09-08 kl. 17:31. Anledning: Länk
Citera
2018-09-08, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annonsblockeringen
Tror du inte att de i så fall hade stannat i SD(U)? Kunde ju knappast fått ett bättre läge att säkra plånboken via riksdagen. Eller menar du att exempelvis Jeff Ahl anser att flytten till AfS är en säkrare väg till fortsatt riksdagsplats än att sitta lugnt i SD-båten och följa partiorder?
Enligt säker källa har Jeff Ahl reagerat på detta, men Kasselstrand och Hahne håller Ohlson om ryggen.

Heder till Ahl, men detta visar att partistyrelsen i övrigt är lika rutten som sjuklöverns.

Jag tror förövrigt att SD knappast beklagar brytningen med SDU när de nu ser Ohlsons intressekonflikt. Hade sänkt deras trovärdighet om asylstopp totalt.
Citera
2018-09-08, 17:29
Medlem
[quote=mattias_r|65193959]
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
LIVE nu:

https://www.youtube.com/watch?v=IrJHP99OdW0

Intressant vad som händer i bakgrunden - hahaha!
https://www.youtube.com/watch?v=IrJHP99OdW0&t=405s
Jösses reportern är antingen gammal boxare eller har slagits mycket kolla näsan helt platt som vissa negrer...Kan det vara att vi har ett nytt förtäkt negerparti..
Citera
2018-09-08, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Det är inte en struntsak, tvärtom så är det ganska besvärande. Det påverkar dock inte valet då AFS är det enda alternativet idag.

Det är vanligt att unga jurister tar asylärenden för att få in pengar. Jag känner själv personer som gjort det. Efter några år har de gått vidare.

Man ska inte dra för stora växlar av det.
Citera
2018-09-08, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Haha, han fakkin snor en cykel, babbeluringen!

Jag tror det var planen men sen fattar han nog att han är på väg att torska och sonika lämnar cykeln mitt i gatan.
Citera
2018-09-08, 17:32
Medlem
Bobby Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Tyvärr blir det ju inte en rysare på själva valnatten, eftersom man för första gången bestämt sig för att inte särredovisa Övriga, förmodligen utom FI då. Dessa röster på Övriga ska föras till Länsstyrelsen och redovisas där - vilket de har två veckor på sig att göra.

De unnar oss inte en spännande valvaka ens.

Tror för övrigt att många sjukvlövare med ett litet pirr i magen kommer att smygrösta på SD - och att många sverigedemokrater med ett litet pirr i magen kommer att rösta på AfS!

Hur det än går i valet, så är det här bara BÖRJAN på något stort.

Yaskaleh, suveränt att du tänker trappa upp ditt engagemang. Helt rätt tänk!

Måste ju gå att räkna baklänges? Dom kan ju inte redovisa de 8 + fi som 100 %
Citera
2018-09-08, 17:32
Medlem
Visas övriga stapeln imorgon?
Citera
2018-09-08, 17:33
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Despiracy
Nej. För jag utgår inte från att någonting. Det är bara dumt att sätta sig och vara tvärsäker på att ett nystartat parti KOMMER att få 4-6%. Men ja, sitt du där och var så säker i din lilla bubbla. Själv väntar jag tills valdagen.
Det extremt nedsättande nlägget som jag besvarade utstrålade mer än tillräckligt mycket självsäkerhet för att du ska bli tvungen att ta på dig dumstruten på måndag.
Citera
2018-09-08, 17:33
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Ordna till qoute-taggarna, det ska bara stå ett användarnamn + siffror inringat av [], ex: [quote=nåtnamn|10503115]

/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in