2018-09-08, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
SVT, fri & oberoende television.

Denna tant har tidigare varit okänd för allmänheten, men i och med detta så kommer säkert mer liknande att grävas fram om henne. Det är riktigt illa för SVT & kommer att utveckla sig till en ordentlig kris.

Det måste vara bra.

Cheferna på SVT trodde förmodligen att de skulle lyckas sätta igång ett sista-minuten drev mot SD med detta avståndstagandet. De väntade nog inte sig att andra partier och medier skulle tvingas ta SD:s sida. Nu kommer denna valpåverkan följa SVT väldigt länge. Till och med utländska medier har snappat upp det.
Citera
2018-09-08, 16:41
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lifeinplastic
Herre. Detta börjar verkligen utveckla sig till en potentiell högvinst för JÅ.
Jepp, en helt oväntad skänk från ovan. Nu gäller det att spinna detta skickligt fram till att vallokalerna stänger.
Citera
2018-09-08, 16:42
Medlem
TokyoBarns avatar
SVT - Sveriges Vänster Television.

Då vet jag vad jag ska rösta imorgon, var lite osäker faktiskt, men nu börjar det ordna upp sig.
Citera
2018-09-08, 16:44
Medlem
BaraBiffens avatar
Tänkte avstå från att rösta då jag anser att det inte har någon betydelse men efter detta kommer jag offra min tid imorgon och gå och rösta
Citera
2018-09-08, 16:44
Medlem
I det här fallet har SVT recenserat och markerat emot en enskild partiledare.

I en avslutande partiledardebatt så är det rimligen väljarna som skall recensera
de olika partiledarna och det har inte SVT det minsta att göra med.

SVT politiskt oberoende när man i den avslutande partiledardebatten recenserar
och markerar emot en enskild partiledare?
Citera
2018-09-08, 16:48
Medlem
ImTheMans avatar
Citat:
Fast du menar väl att detta tjänar SD på rätt ordentligt?
Precis, det bästa som hände lundgren och junilistan var när de utestängdes från slutdebatten.

det här är väl ännu bättre, precis allt fokus ligger på det här nu.
Citera
2018-09-08, 16:51
Medlem
Citat:
Jepp, en helt oväntad skänk från ovan. Nu gäller det att spinna detta skickligt fram till att vallokalerna stänger.

Alltså man tror ju knappt att det är sant. SVT är inte bara så omdömeslösa att de blottar strupen med avståndstagandet, utan de är dessutom (rent ut sagt) så korkade att de dessutom vinklar klippet på så sätt att det helt tappar sin kontext.

Ojojoj vilken felberäkning.
Citera
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zetax
Vad är det du påstår egentligen? Att ALLA "ickesvenskar" är oanställningsbara?

Jag påstår att de invandrare som är arbetslösa år efter år inte är anställningsbara.

Det finns svenskar som inte heller är anställningsbara. Men de är väldigt mycket färre. De har inget att erbjuda arbetsmarknaden. Jag bollar över frågan igen. Varför är den 50 procent inte i arbete efter 7 år?
Citera
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Med humanare regler skulle det inte behöva vara så. Vi får hoppas reglerna återgår till det normala efter de rögrönas valseger.
Tycker du att SVT gjorde rätt när dem tog avstånd? Frågan var inte humanistiskt utan riktig. SVT gjorde fel igen. Dem ska inte bestämma vem man röstar på!
Citera
Medlem
jay.simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrbosun
I det här fallet har SVT recenserat och markerat emot en enskild partiledare.

I en avslutande partiledardebatt så är det rimligen väljarna som skall recensera
de olika partiledarna och det har inte SVT det minsta att göra med.

SVT politiskt oberoende när man i den avslutande partiledardebatten recenserar
och markerar emot en enskild partiledare?

Och övriga partiledarna vilket de gjort får givetvis kritisera och ta ställning mot Åkesson och SD till och med bete sig som en bäbis som Lööf gjorde. Om Landahl bara kunnat hålla käft Förhoppningsvis har Landahl med svt-arbetare och chefer laddat upp med rödvin lär bli många tårar när rösterna är räknade. SD borde sända blommor till Svt.
Citera
2018-09-08, 16:52
Medlem
Problemet med SVT att de aldrig erkänner att de har gjort eller gör fel. Om de inte blir tagna i örat av granskningsnämnden. Det finns något uppblåst över SVT som är läskigt och de känns inte opartiska. Det är riktigt illa. De själva ser inte det därför att de är totalt upptagna av sin egen förträfflighet. Jag stödjer inte SD på något sätt men jag inser ju direkt vilket himla klavertramp SVT gjorde igår. SVT kommer aldrig att förstå det. Det är något otäckt över bolaget. 69-vänstern sitter ännu i väggarna trots att de egentligen har lämnat företaget för länge sedan. Dess ande härjar än. Skäms SVT.
Citera
2018-09-08, 16:53
Medlem
Bbobis avatar
Varför någon ska ta avstånd från något någon annan sagt är väl bortom allas förstånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in